Cem veledi

21.3K 1.2K 105
                                    

Selamunaleykum ve rahmetullah ve berakatuh :) hala giriş kısmındayız olayların başlamasına var. Bizden ayrılmayın. Allah'a emanet ve dost olun. He bir de zamanlarınızı saçma sapan şeyleri okuyarak ve izleyerek yakmayın. Sadece bir dost tavsiyesi :)

***********

- Sınav hangi konulardan çıkacak?

Zihnimde yokladım sorunun cevabını:
-İkinci üniteden işlediğimiz yere kadar.

O arka sıradaki ayağa kalkan çocuk, hem de yine o muzur ifadesiyle ve yine aynı hitab, Allah'ım!

- Hocam!

- Efendim evladım?
(Ne? yine mi aynı şey? )

- Siz Talha'ya soru vermiyorsunuz değil mi?

Talha çaresizlik içinde söylendi:

- Ceeemm..

Talha yeğenim olur, ablamın oğlu. Dersleri yeterince iyi maaşAllah. Ve Cem... Her sınav öncesi yapmaya başladı bunu ve yine benzer şeyler olacak, amma aynı değil.

- Talha hadi bakalım gel tahtaya. Göster bakalım el mi yamaan...

Talha sırasından kalkarken Cem'e "Göreceksin sen!" tarzı fena bi bakış attı. O sırada yerine oturmakta olan ve yaptığı muzurluktan dolayı etrafa havalı havalı bakınan Cem olduğu yerde kaldı. Yutkundu. Havası söndü tabii. Tıssss.. Ayakta ile oturma vaziyeti arasında kalakaldın görüyor musun bak böyle yaparlar adamı Cem Beey!

- Cem, hazır daha oturmamışken gel seni de alalım tahtaya.

- Ne, ben mi?

- Evet evladım sen.

İkisi de geldi tahtaya. Boks ringi gibi şu an meydan. Cem de fena değilmiş hani. Zil çalmasına 15 dakika vardı. Zil çalana kadar zorladım bunları. Sorular sordum yarışma gibi. Talha son soruyu almasa Cem ile berabere kalacaklardı. Zil çalınca alnındaki terleri silen Talha Cem'e yaklaştı ve sadece gülümsedi. Hiçbir şey demedi. Ne asil bir çocuk maaşAllah. Asalet soydan gelir hani. Anladınız siz.

Dr. Civanım <düzenleniyor> Yb Geldi!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin