Imam Hatip Okullarının isminin adı "Hatip" olan bir imamdan kaynaklandığını, dini okulları açmada imam olan "Hatip" Amca'nın öncülük ettiğinden dolayı isminin onun anısına bu okullara verildiğini zanneden bir tek ben değilim değil mi? nolur değilsin diyin ya! daha birkaç sene oldu öğreneli gerçekleri. Nasıl da uydurmuşsam kafamdan... mübarek..
Zaten şu solucan mı Tırtıl mı her ne ise kurabiyeler var ya tırtıklı. Yuvarlakları var hani bir sürü. Teker teker yapılmıyormuş tırtıkları! Özel bir aleti varmış. ( hangi kurabiyeden bahsettiğimi anlayanlara ödül olarak Emirgan da bedava gezinti şansı sevgili okurlar!)
Saatler olsun değil sıhhatler olsunmuş gerçeği ya la! zaten ne alaka herkes benim gibi saatlerce banyoda mı kalıyor ki diye düşünmedim değil ama ne bileyim işte.
Ren geyiğinin de soyu tükeniyormuş.
Efkârlandım ama illaki tahtalı Köye göçeceğiz bir gün biz de.
Kafam bugün Bayağı güzel sizin de gördüğünüz gibi. İçeride böyle kına gecesi var gibi. Hiç de sevmem. Erkek olmamın faydalarından biri. Kınamın olması ya da kınaya gitme zorunluluğu hatta olasılığı yok. Belli bir yaştan sonra tabi.
Ben bu hallere düşecek adam mıydım, kahve içip kafa bulunur mu ya? belki kahvenin üstüne Ihlamur üstüne nane limon ardından Çorba ve son olarak tekrar kahve içtiğimdendir.
- hapşuuuuoğağağğa! elhamdulillah
- yerhamukallah
- yehdina ve yehdi kumullah.
Hapşurdum mu herkes duyacak. öyle sessiz nazik hapşurmam ben. Battaniye dur düşme bak almaya mecalim yok. La düşme oğlum kime diyorum ya! Fatmaaa gel artık okuldan. Gel Ali'ni sev azıcık ilgiye ihtiyacım var.
- hapşuuuuoğağağğa elhamdulillah
- Yerhamükallah
- yehdinaveyehdikumullah.
Kendi kendime de idare edebiliyorum dua kısmını. Anlamadınız mı? sorun değil.
Rapor mapor almadım. Yarına kalkar mıyım ayağa acaba? inşAllah.
Kapıdan tıkırtılar gelmeye başladı:
- Fatmaaa sen mi geldii- hapşuuuuoğağağğa elhamdulillah
- Yerhamükallah ben geldim evet. Nasıl oldun?
- yehdina ve yehdu kumullah. bence ben çok harika bir şey olmuşum.
MaaşAllah bana.
Çantasını kenara koyup yanıma geldi.
- uzat bakayım alnını.
- ağhhh istemiyoruum. Halim yok.
Eliyle alnıma dokunup anında geri çekti.
- sen yanıyorsun!
- Allah yakmasın.
- Gözlerin zaten bambaşka bir alem.
- çok güzeller değil mi? hem yeşil hem mavi hem gri hem ela hem kahve..
- kıpkırmızı!!
- uuu yeni bir renk daha gelmiş ne güzeel.
Üstümden battaniyeyi çekmeye başladı. Ben de geri çektim.
- üşüyorum yaa!
- yanıyorsun ver şu battaniyeyi.
- ya banene üşüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dr. Civanım <düzenleniyor> Yb Geldi!
Humor"...Pot mu kırdık? Neyse. Murat yabancı değil. Cahit'in göz devirmelerine bakacak olursak toparlaması gereken benim. Öyleyse: -Hazır konusu açılmışken YGS nasıldı Murat? İkisi de: -Konusu mu açılmışken? -Açılmadı mı? Açılmadı mı gerçekten sevgili ok...