8.

512 59 0
                                    

Rozdýchávala jsem každý moment co se dneska stal a pořád jsem si říkala co když se mi to jen zdá? Nebo mám halucinace nebo tak něco ale po každý když se mě Sam dotkl že mi pomohl do auta nebo že mě chytil cítila jsem že jsem opravdu tady a teď a ž...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rozdýchávala jsem každý moment co se dneska stal a pořád jsem si říkala co když se mi to jen zdá? Nebo mám halucinace nebo tak něco ale po každý když se mě Sam dotkl že mi pomohl do auta nebo že mě chytil cítila jsem že jsem opravdu tady a teď a že je všechno opravdový.
Nasedli jsme do jeho auta a jeli jsme k nám domů, abychom všechno řekli Maye ale pořád jsem z toho měla špatný pocit.
,,Tady odboč doleva a furt rovně.‘‘ jen se na mě usmíval celou cestu.
,,Já vím kde bydlíš…musel jsem se ujistit, že jste to opravdu vy takže jsem vás asi dva týdny sledoval.‘‘ hned co to dořekl zas měl ten svůj neodolatelný úsměv na tváři. Vystoupila jsem z auta a hned běžela dovnitř kouknout se po Maye.
,,Mayo?...Mayo? Same ona tady není...‘‘ zamračeně se na mě kouknul.
,,Tak zkus mobil.‘‘ začala jsem volat každých pět minut ale furt to nebrala.
,, Pojď jedem na pláž určitě bude tam.‘‘ Zas jsme nasedli do auta a jeli jsme na pláž abychom jí co nejrychleji našli. Viděla jsem její věci pohozené u slunečníku ale ona nikde…určitě byla zase ve vodě.
,,No počkáme než se vrátí..já za ní do vody nejdu!‘‘
,,Klídek zvládnu to.‘‘
,,Co…‘‘ najednou se začal zvedat vítr a ochladilo se. Z ničeho nic a všichni z vody začaly plavat směrem ke břehu.
,,Tos udělal ty?‘‘

ElementKde žijí příběhy. Začni objevovat