Bylo krátce po obědě a já šla jako vždy ven směrem najít Caru. Ve vzduchu jsem cítila chlad a zvířata se chovali zvláštně.
,,Caro?‘‘ Viděla jsem jak stojí na vyvýšeném místě odkuď kouká na celou vesnici a je zamračená.
,,Něco se děje.‘‘
,,A co?‘‘
,,Nevím.. měly bychom…..‘‘ Koukla se do dálky a stichla.
,,Co je?‘‘
,,Ty to nevidíš… ta mlha.‘‘ Z dálky se přibližovala hustá bílá mlha a já jen pozorovala Caru jak rychle zběhla dolů.
Rychle jsem šla za ní a pak rovnou za starostou. Všichni ve vesnici najednou měly obavy a chovali se zvláštně.
,,Co se to sakra děje?‘‘
,,Naposledy se tohle dělo při útoku.‘‘
,,Útoku?‘‘
,,No jak jsem ti říkal že říše Velbonů jsem už nezasahá…. No nebyla to úplně pravda. Čas odčasu sem přijedou vojáci a začínají to tu 'ničit'. Proto jsem ze začátku nevěděl jestli jestli se dobrý nápad aby jste sem přijeli.‘‘Vyběhla jsem ven za Carou, která už stála připravená ve svém bojovém oblečení. Měla na sobě upjatý červený kožený šaty a milion zbraní.
,,Radši půjdu všechny varovat.‘‘ Oznámila a šla do středu vesnice. Já jsem jen tak stála a dívala jsem se kolem co se to vlastně děje.,,Auri!!! Auri.‘‘ Uslyšela jsem jak za mnou řve mužský hlas moje jméno a rychle jsem se otočila.
,,Kai?‘‘ Uviděla jsem jak ke mně rychle běží Kai. Na obličeji měl krvavé fleky a roztrhané oblečení.
,,Co tady děláš… tys už přišel?‘‘
,,Auri musíš hned jít pryč… utíkej.‘‘ Za běhu na mě křičel a během vteřiny se ozvala obrovská rána.
Rychle jsem kolem mě a Kaie vytvořila silové pole, aby se nás to nějak nedotklo a přitom jsem porozovala jak začínají od někudy lítat obrovské ohnivé koule co zapalují domy.
,,Co se to sakra děje?‘‘ Naléhavě jsem se optala Kaie a kolem nás začaly všichni lidé vyšilovat. Chraptivě se snažil promluvit.
,,To král je tady… má sebou i svýho čaroděje chce ti vzít schopnosti musíš utéct.‘‘
,,Nemůžu nechat aby to tu srovnal se zemí.‘‘ Během toho začalo hořet víc a víc domů a všichni lidé se je snažily uhasit když v tom z lesa začali přistupovat vojáci.
,,Mušíš utéct Hned!!‘‘
Během chvilky za náma přiběhl Lukas.
,,Auri si v pořádku?.. Kai???‘‘
,,MUSÍ RYCHLE ODSUD!‘‘ Mluvil Kai ale já ho vůbec nevnímala. Nechala jsem je tam ať si to řeknou a mezitím šla směrem za Carou. Viděla jsem jí jak bojuje se skupinou vojáků tak jsem jí hned běžela pomoc.
,,Co to děláš… měla bys utéct.‘‘
,,Nenechám vás v tom.‘‘Během několik minut spadla obrovská ohnivá koule našim směrem a já rychle stihla udělat další štít kolem nás dvou. Všude byl kouř, mlha a spoustu ohně.
Po lehkém vítru co oddálil část mlhy jsem spatřila na okaji lesa jak tam sedí král na svém koni a vedle něho mág co vytváří ty koule. Začal se přibližovat víc a já na nic nečekala a začala používat své schopnosti abych ho zastavila. Jako první jsem zkusila obrovskou bariéru ze země co se dostala na povrch a udělala silnou stěnu co držela nás od něj.
Chvíly bylo slyšel jak se snaží jí zlomit, ale pak to na chvilku přestalo.
,,Auri dělej mušíš okamžitě vypadnout!‘‘ Řvali na mě Kai s Lukasem.,,Je silnější než ty musíš se dostat k Arthasovi!‘‘ Kai začínal mít obavy.
,,On je ale zabije…já je tu nemůžu ne…‘‘ Najednou se ozvala obrovská rána a všichni padli k zemi. Jediný co jsem viděla bylo jak mág svoji holí udělal díru do země a z ničeho nic od něj jakýmkoliv směrem byla cítit chladná vlna.
Všechny domy už hořely a on šel mím směrem. Špinavá ze země jsem se zvedla a snažila se o jakou koliv schopnost co jsem mohla použít. Musím zůstat silná!! Udělala jsem jako první primitivní věc a to že jsem použila kořeny k jeho nehybnosti.Jeho magickou hůl mu vzali větve stromu a on se už nemohl hýbat. Ikdyž byl ode mě poměrně daleko uslyšela jsem jak něco říká latinsky a jeho hůl se mu zpátky vrátila a on použil další silové pole a nechal to všude shořet.
Jako poslední jsem viděla jak si nashromažduje veškerou svojí sílu a pak na mě hodil obrovské záření a já odletěla do zadu a nabourala do kamené zdi ze který jsem spadla na zem jako rozmázlé ovoce.
Hluboce jsem dýchala a měla zalehlý obě uši. Jediný co tak jsem škvírama viděla jak se ke mně vysoký mág přibližuje, ale pak po něm něco velkého skočilo a rozkousalo mu hrdlo.Ten tvor se otočil a já uviděla velikýho vlka který pak začal zabíjet další lidi co se ke mně přibližovali. Začala jsem zavírat oči a už nic necítila... poslední co bylo je že jsem slyšela Lukase jak řve mé jméno.
,,AURIII!‘‘Takže... Hrozně moc vám děkuju za 9,27K 😍 Mám strašně velikou radost je to fakt skvělý jsem strašně moc ráda že se vám líbí. Dneska je to přesně 100 kapitola což je úplně neuvěřitelný 😀💞... A také dneska je celkem smutnější kapitola, ale doufám že se vám to líbí taky.
Hrozně moc vám DĚKUJI!!💕💕
ČTEŠ
Element
FantasyČtveřice mladých elementů, která se dostane pomocí svých portálů do rodné říše. Každý z nich ochutí na vlastní kůži svoje schopnosti (Oheň, Voda, Země, Vzduch) a učit se je ovládat. Přivítá je král Arthas a díky svým schopnostem dokážou zachránit v...