SABTU, hari yang dijanjikan oleh Muzammil iaitu mengajak ke rumahnya untuk ber‘overnight’. Dia ambil aku pada pukul 6.30 petang di rumah aku sambil itu dia terus balik ke rumahnya.
Di dalam kereta, aku hanya diam dan tangan kanan aku diletakkan di atas peha kiri Muzammil.
"Kat rumah kita nak buat apa?" Soal aku sambil pandangnya yang sedang fokus menghadap jalan raya.
"Hmm.. Apa yang kita nak?" Dia buat muka nakal dia. Aku melekar senyuman aku sehingga tidak berhenti senyuman itu.
"Awak nak buat apa?" Soal pula Muzammil.
"Hmm.. Entah." Aku angkat kedua-dua bahu aku. Tangan kirinya mula pegang tangan aku yang pegang pehanya.
"Balik rumah nanti saya bagitahu kita buat apa." Dia cium tangan kanan aku itu. Aku senyum sambil memandangnya lalu aku lentokkan kepala di bahu kirinya.
***
SAMPAI sahaja di rumahnya, aku buka pintu kereta lalu keluar darinya. Sama juga Muzammil. Aku mendekatinya sambil pegang tangannya. Aku menghidu sesuatu yang sedap di belakang rumah.
"Bau apa tu? Sedapnya.."
"Sedap? Nak tengok tak?" Soal Muzammil. Aku angguk lalu dia tarik tangan aku perlahan dan pergi ke belakang rumah.
Di belakang rumah, aku nampak seorang lelaki sedang menggril daging di tepi kolam renang. Makanan sudah tersedia di atas meja. Semua lengkap. Seperti BBQ.
"Lapar ke?" Soalnya.
"Tak lagi. By the way, terkejut saya tengok. Awak hire orang ni untuk masak BBQ?" Muzammil angguk kepalanya. Tangan kami masih memegang sesama sendiri.
"Surprise." Katanya lembut.
"Thanks, Muzammil. Kesemuanya perfect. Walaupun awak kata nak overnight. Tapi, tak!" Aku terus cubit perutnya. Dia pun apa lagi. Menjerit kesakitan. Padahal bukan sakit pun.
"Awak, jomlah mandi dulu." Katanya. Aku pun akur katanya dan kami berdua pun bergerak masuk ke dalam rumah dan naik ke atas lalu masuk dalam bilik Muzammil.
"Awak nak mandi dulu ke?" Soal aku.
"Kalau nak mandi dulu, mandilah. Saya tunggu." Aku pun ambil tuala dia sebab dia yang suruh dan aku masuk ke dalam bilik air.
Aku tanggalkan kesemua pakaian aku dan pusing paip shower itu supaya buka. Tiba-tiba, Muzammil terkejutkan aku. Dia peluk aku dari belakang.
"Muzammil!"
"Apa?! Lebih baik kita mandi sama-sama. Bazir masa tunggu tau." Aku gelak kecil sambil pandang dia.
Muzammil cium di mulutku. Kami berbelit-belitkan lidah kami. Dia raba punggung aku sambil memicitnya dengan kuat. Aku pun memelit lehernya. Kami melakukan french kiss dengan penuh romantik. Kemaluan kami bertemu.
Setelah itu, dia dukung aku. Muzammil sandarkan aku ke dinding. Dia beralih pula pada leher aku. Aku mengerang sakit sebab dia gigit kuat sangat. Aku pegang kedua-dua dadanya. Aku dapat merasakan kemaluannya sudah tenggang dan kemaluannya berada di atas punggung aku...
YOU ARE READING
M.N.N : JANJI (#3)
Romance2019, Akhirnya NIZAM dan MUZAMMIL kembali bersama. Mereka berdua mengambil sebagai pelajar Tingkatan 6. "Saya janji saya akan jaga awak dengan baik and takkan sakitkan hati awak." - MUZAMMIL JASRUL, handal dalam mencuri kekasih orang. Apatah apabila...