AKU perhatikan gerak-geri mereka. Aku buka pintu bilik dan masuk lalu ambil bantal-bantal di atas almari. Aku hulurkan bantal itu pada Alif Syah. Tetapi, kenapa dia campak bantal kat atas lantai? Mereka berempat mendekati aku. Aku sudah tidak sedap hati.
"Asal kau tak cakap malam ni kau date dengan Muzammil?" Soal Amir Adam. Bibirnya hampir dengan bibirku.
"Aaa.. Hmm.. Muzammil yang nak. Bukan.. Bukan saya." Kataku gagap.
"Hei! Aku nak kau dengar apa yang kitaorang nak cakapkan ni!" Tengking Aliff Haziq.
"Wei, dah lah. Bagilah muka sikit dekat dia." Kata Nafiz perlahan. Aku tak pandang diaorang. Aku hanya pandang ke bawah sahaja.
"Nafiz! Kau kalau nak RM125 dekat Jasrul, kau dengar jelah cakap dia!" Kata Haziq Hadif.
"So, kau nak tak dengar cakap kita orang?" Aku geleng kepala perlahan.
"Tak nak?! Kalau kau taknak, aku bunuh Muzammil." Aliff Haziq sudah nak gerak untuk pergi ke arah anak tangga, tapi aku cepat halang dia.
"Jangan usik dia." Kata aku dalam keadaan sebak.
"Kalau tak nak usik dia.." Alif Syah sudah tutup pintu bilik dan dekati aku secara perlahan. Kecuali Nafiz. Aku tahu niat Nafiz baik dekat aku. Tapi, dia terpaksa. Nafiz keluarkan kamera dari begnya. Aku sudah berada di hujung katil.
"Aku nak kau buka baju." Kata Alif Haziq. Aku buka baju perlahan-lahan. Peliknya dia orang pun buka baju dia orang. Except Nafiz. Aku nampak dia sedia untuk rakam.
"Please, Amir Adam." Aku merayu padanya.
"I can't hear you, sweetheart." Yang lain buka pula seluar mereka.
"Jangan halang." Alif Syah sudah tutup mulut aku menggunakan tangannya. Aku angguk perlahan.
"Ambil handcuffs dekat dalam beg aku." Kata Amir Adam pada Nafiz.
Nafiz ambil dan beri pada Amir Adam. Aku meronta-ronta supaya jangan gari aku. Tapi, Amir Adam begitu kuat dan gari tangan aku di belakang aku. Alif Syah lepaskan aku.
"Lepaskan aku!" Aku jerit supaya Muzammil dengar. Tapi, kenapa dia tak dengar?
"Jeritlah kau. Laki kau bukannya dengar." Aku tersungkur di atas lantai.
Haziq Hadif buka seluar aku. Aku apa lagi meronta-rontalah.
"Nafiz, rakam!" Nafiz pun terpaksa rakam.
Amir Adam tarik rambut aku supaya aku hisap kemaluannya. Paling sakit bila dia paksa masukkan lebih dalam lagi sampai hampir kemaluannya dengan anak tekak aku. Aku hampir nak muntah. Amir Adam pun lepaskan. Giliran Aliff Haziq pula menyuruh aku hisap kemaluannya. Tapi, Aliff Haziq paksa aku hisap laju-laju. Terasa sakit di celah bibir aku. Selepas itu, giliran Alif Syah dan Haziq Hadif. Kedua-dua kemaluannya dimasukkan ke dalam mulut aku.
Beberapa minit kemudian, aku di paksa untuk menonggeng punggung aku. Aku seperti seorang hamba abdi. Alif Syah boleh lagi pijak kepala aku supaya kepalaku berada betul-betul atas lantai. Sorang-sorang pukul punggung aku. Sakit yang teramat bila dia orang pukul punggung aku. Sampai merah dan lebam dibuatnya. Air mata aku meleleh di atas lantai.
Selepas itu, kemaluan Amir Adam dan kemaluan Aliff Haziq dimasukkan ke dalam lubang punggung aku. Teramat sakit apabila kedua-dua sekali masukkan. Kemaluan Alif Syah dan Haziq Hadif juga dimasukkan ke dalam mulut aku. Mereka tarik rambut aku sekuat yang boleh.
Selepas itu, mereka letakkan aku di atas katil. Nafas aku turun naik nafasnya. Rasa macam udara yang aku hirup semakin tidak dapat.
Pang!! Satu lempangan yang kuat di pipi aku. Aku tersungkur di atas katil. Tapi, mereka suruh aku duduk. Terpaksa! Dua kali lempangan lagi menghingap di pipi kanan aku. Mereka suruh aku menonggeng pula.
Aww! Aku menjerit sakit. Mereka masukkan benda yang besar ke dalam lubang punggung aku. Tak boleh nak cakap apa sebab tak nampak.
Sakit!!!
YOU ARE READING
M.N.N : JANJI (#3)
Romance2019, Akhirnya NIZAM dan MUZAMMIL kembali bersama. Mereka berdua mengambil sebagai pelajar Tingkatan 6. "Saya janji saya akan jaga awak dengan baik and takkan sakitkan hati awak." - MUZAMMIL JASRUL, handal dalam mencuri kekasih orang. Apatah apabila...