1. Zpátky v Londýně

641 38 22
                                    

Utírala jsem si hřbetem ruky slzy, které mi stékaly po tvářích, jako vždy, když jsem si na něj a na náš rozchod vzpomněla.

"Zlato, tak za ním jdi a řekni mu, že ho furt miluješ." Radila mi Nelly, má nejlepší kamarádka.

"Nelly, je to člen nejslavnějšího boybandu, určitě si rychle našel náhradu a na mě zapomněl."

"Beth, tomu přece sama nevěříš, víš jaký je, nikdy by na tebe nezapomněl." Říkala mi Nelly.

"Nelly, nepojedu dvě stě kilometrů jen proto, abych řekla Niallovi, že jsem ho za celý ten rok, který uběhl od té doby, co jsme se rozešli, nepřestala milovat. Ani by mě nevyslechl, natož aby na tom byl stejně." Řekla jsem.

"Fajn, nebudu tě nutit říct Niallovi co k němu cítíš, ale mohla by jsi jet aspoň za Louim a Liamem. Furt se vyptávají, kdy za nimi přijedeš."

"Fajn no, Harry se na mě neptá?" Řekla jsme se smíchem.

"Zlato, viděl tě před měsícem, když jsme za tebou byli. Jezdíme furt za tebou, přijeď někdy i ty do Londýna."

"Fajn." Řekla jsem poraženě.

"Aaaaa, takže jdeme balit puso?" Pištěla Nelly.

"Fajn, ty jseš fakt vyděračka." Zasmála jsem se.

"A to jako proč?"

"Využít Liama s Louisem jako záminku, ve skutečnosti chceš jen abych se setkala s Niallem že?"

"Když řeknu ano, pojedeš se mnou i tak?" Zasmála se a já s ní.

"Hej! Nelly, ale co když mě Niall nechce už v životě vidět?"

"Zlato určitě chce, Harry říkal, že furt mluví jen o tobě, prý už to všechny otravuje a od té doby neměl žádnou holku." Řekla Nelly.

****

"Jsem si jistá, že jsem si něco zapomněla." Řekla jsem nervózně, když jsem stepovala před autem od Nelly, kterým jsme měli jet do Londýna.

"A co prosím tě?" Ptala se Nelly a při pohledu na mě se smála.

"To právě nevím." Řekla jsem a nasedala přitom do auta, stejně jako já.

"Harry bude překvapený, že přijedu, už dnes. Měla jsem u tebe být přece celý týden." Culila se, při vzpomínce na Harryho, ale přesto neuhýbala zrakem od cesty, na kterou jsme právě vjely.

"No.. Nelly to nebyl dobrý nápad, víš co, radši pojedeme zpátky."

"Proč prosím tě, přestaň panikařit, nemáš se čeho bát." Řekla mi s klidem.

"Nelly, skoro rok jsem ho neviděla. Rozešli jsme se, co je na tom ještě horší, já jsem se s ním rozešla. A to jen kvůli toho, že nevěděl jestli se mnou má být, poté, co zjistil, že se Harrymu furt líbím. Asi o tom rozchodu neuvažoval vážně, ale já to bohužel vážně vzala. Až moc vážně. Rozešla jsem se s ním a odstěhovala se, pokud si nevzpomínáš, právě proto s tebou teď jedu. Co mu mám jako říct, až tam přijedem? 'Nialle miluju tě?', to je asi trochu blbé ne? A co asi řekne on? 'Oh Beth, ty jsi zase tu, miluju tě, i přes to, že ses mnou před rokem rozešla vlastně bezdůvodně', to asi neřekne nemyslíš? A kde tam vlastně budu ten týden bydlet?"

"Beth, neboj, bude to v pohodě. Budeš bydlet u mě." Řekla.

"Ale Nelly, ty bydlíš s Harrym, a Harry bydlí ve vile s klukama, tedy i s Niallem."

"Ano, myslím, že jsem tam Nialla párkrát viděla." Řekne se smíchem.

"Ty jseš blbá Nelly. Niall bude určitě nadšený, když si tam na týden nastěhuješ jeho bývalku." Řekla jsem ironicky.

"No.. týden budeš bydlet u mě a Harryho a pak se přestěhuješ o pokoj dál, tedy k Niallovi, protože se dáte dohromady." Řekla Nelly a představila mi mou budoucnost, kterou naplánovala.

Musela jsem se tomu smát. Nechápu, jak jsem se mohla s tímto trdlem někdy nebavit.

****

Ahoj
Jak vám možná některým došlo, toto je pokračování Wrong Choice (dříve se příběh jmenoval Má volba, je přejmenován), ale pokud jste zmiňovaný příběh nečetli, číst ho nemusíte, vše vám dojde. Ale pokud chcete znát celý příběh, určitě si ho přečtěte. Bohužel s ním nejsem tolik spokojená, jelikož to byl můj první příběh, tak snad mi to odpustíte.

Snad jste stejně nadšení jako já, že tady máme nový příběh❤.

Snad se vám příběh bude líbit❤.

Děkuji úžasné dakota_azet za dokonalý cover❤.

Díl věnuji jjandaa15,LucHav,kthxx7,TimeaHoran, crazybublle, 4evermeloun4 a natula53❤, které mě celý předešlý příběh podporovali, snad se vám bude líbit i jeho pokračování.

❤❤❤Gabi❤❤

Right Choice / N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat