Jelikož dnes je tady v Irsku náš poslední den, rozhodli jsme se jít projít po městě.
"Tak kam se chceš projít?" Zeptala jsem se Nialla, když jsme vyšli před dům.
"Nevím, co třeba jít do centra na nějaké nákupy?" Navrhl Ni.
"Zlato, vždyť nákupy nesnášíš a kvůli mě tam opravdu chodit nemusíme."
"Já vím zlato, ale já myslel jídla, ne oblečení." Zaculil se na mě můj blonďáček a já se musela smát.
"Dobře, půjdeme do centra na nákupy." Souhlasila jsem nakonec a společně jsme se vydali do centra.
O dvě hodiny později jsme vycházeli z nákupního centra celí nacpaní, teda já si to myslela, Niall mě však svým prohlášením utvrdil v tom, že on nebude nikdy dost najezený.
"Beth co budeme mít dneska na oběd u mamky, nevíš?" Nevydržela jsem to a začala se smát, ovšem s nacpaným břichem to nebylo nejjednodušší.
"Nialle, tohle byl oběd."
"Vždyť jsme nesnídali, tohle proto byla snídaně." Oznámil mi a táhl mě domů.
__________________
"Děkujeme za pozvání a za všechno Mauro, určitě někdy přijeďte i vy za námi." Řekla jsem a naposledy ji objala.
"Nemáte zač Beth a teď už běžte, ať vám to letadlo neuletí, Nialle co nejdříve mi zavolej." Napomínala Nialla a pak mu ještě dala pusu na tvář, Niall se jen zašklebil a táhl mě na letiště.
___________________
"Tak čaute cestovatelé!" Křikla Nelly hned po tom, co jsme otevřeli dveře od vily a skočila na mě.
Poté co se odtáhla se na mě vrhl Louis, to jsem však neustála a začala jsem padat, kdyby mě Niall nechytl, pravděpodobně bych dost bolestně spadla.
Já jsem sice nespadla, ale Louis ano, toho nikdo nechytl.
"Pěkný že jsi chytil Beth, ale mě nikdo nechytl."
"Louisi ty nejsi moje přítelkyně víš, chápu, že si chceš někoho najít, ale já asi nejsem ten pravý, ale třeba si někdy někoho najdeš." Mrkl na něj Niall.
"Hele přestaň řešit můj milostný život jo."
"Loui žádný nemáš, není co řešit." Přidal se do toho Harry.
Ačkoli mi Louise bylo líto, nezbylo mi nic jiného než se smát.
"Nechte ho chudáka a konečně mě obejmi Loui." Napomenula jsem kluky a obejmula Louise.
Poté mě obejmul i Liam s Harrym, kteří následně přátelsky objali i Nialla.
Harry si při tom samozřejmě neodpustil nějakou perverzní poznámku a Niallovi "nenápadně" pošeptal:
"Já slyšel, že v Irsku jsou prý fakt pěkný holky, že bychom tady Louisovi někoho dohodili?""Promiň, ale já se díval jen na Beth." Zaculil se na mě ten můj blonďák.
"Jasně." Pronesl ironicky, ale jak si všiml Nelly, která ho propalovala pohledem, přicupital za ní a zase byl ten "nejvzornější přítel".
"No nic, my si asi půjdem vybalit." Pronesla jsem a s Niallem jsme i s kufry odešli nahoru.
Harryho poznámky typu 'co tam asi budem dělat' jsem ignorovala.
_______________
Všichni v domě už asi spí, včetně Nialla. Já nemůžu usnout, rozhodla jsem se proto jít se napít do kuchyně.
Vydala jsem se na chodbu a všimla si, že škvírou u dveří pokoje Louise prosvítá světlo.
Potichu jsem zaťukala na dveře a po vyzvání 'dále' jsem vešla do pokoje.
Loui tam seděl na posteli a nic nedělal.
"Proč si ještě vzhůru?" Zeptal se mě.
"Nemůžu usnout, ty taky?" Zeptala jsem se ho, místo odpovědi jen přikývnul.
"Jak se jinak máš?" Zeptala jsem se ho po chvíli ticha.
"Fajn, co ty a Niall?"
"Myslím, že nám to klape, co ty? Nějaká holka na obzoru?"
"Tak se hlavně zase nerozejděte, znova už to za vás řešit nebudu. Ne, nikoho nemám." Řekl se smíchem.
"Tak jo Tomlinsone, já půjdu spát, ať ten můj moc nežárlí, i když pochybuju, že je vzhůru."
"Dobře Horanová, tak dobrou."
"To je jako teď moje přezdívka, nebo co?"
"Jasně Horanová." Řekl a objal mě.
****
Věnováno niallova_❤.
ČTEŠ
Right Choice / N.H.
FanfictionMyslela jsem, že když se odstěhuju zapomenu na něj. Ale já ho furt miluju a každým dnem více. Tolik mi ublížil, ale byla jsem to já, kdo to ukončil. Crazy.B: Ahoj Jediné 'ahoj' mi změnilo život. Poznala jsem pocit milovat, ale taky ten pocit, kdy...