"Ahoj Beth, chyběla jsi mi." Špitl mi do ucha Loui, když jsme se objímali.
"Ty mě taky Loui, naše večerní pokeci, dneska si ty dva týdny vynahradíme."
"Jasně, koupil jsem nám Manhattan, takže to vidím na pěkně dlouhý pokec." Oznámil mi a já se už věnovala Liamovi.
"Liame!!" Zvýšila jsem hlas, když mě zvedl a hodil si mě přes rameno, jako nějaký pytel.
"Copak princezno?" Zeptal se se smíchem.
Jen jsem slyšela Niallovo odkašlání přitom, jak mě Liam nazval.
"Ihned mě dej dolů!" Bouchala jsem ho do ramene.
"Až mi řekneš to, co chci slyšet." Vzpomněla jsem si na naši komverzaci před tím, než jsme odjeli do Francie.
Flashback, 2 week:
"Hlavně mi pak řekni, jaké tam mají jídlo a jak tam vařili." Kladl mi Liam na srdce."Nikdo nevaří lépe než ty."
"To mi řekneš, až se vrátíš."
"Fajn." Smála jsem se a i s kuframa odcházela za Niallem.
"Liame, ne, nevaří tam lépe než ty." Smála jsem se, Liam mě konečně sundal dolů z ramen a kluci se na nás jen nechápavě dívali.
"Nevím jak vy, ale já mám hlad."
"Dobře tak já něco uvařím." Nabídla jsem se.
"Zlato, asi mám chuť na pizzu." Zašklebil se Niall a mně bylo jasné, že jen nechce jíst to, co uvařím já.
"Já asi taky." Přitakal Liam.
Zbytek si už prostě jen nadiktoval objednávky a mě ignorovali.
Nakonec jsem si taky dala pizzu, lépe řečeno jsme si ji s Nelly daly napůl, Niall fungoval jako 'perfektní lidský vysavač', takže nezbyly žádné zbytky.
_______________
"Tak co Loui, nějaké novinky?" Zeptala jsem se ho a i s Manhattnem jsem napochodovala do jeho pokoje.
"Sakra Tomilsone posuň se, nemám si kde sednout."
"Dneska si přijela a už po mně pyskuješ."
"Posuň tu svou krásnou řiť, hned!" Křikla jsem se smíchem, Louis se konečně posunul a já se rozvalila na postel.
"Tak co se za ty dva týdny změnilo?" Zeptala jsem se.
"Ty rozhodně ne, furt mi rozkazuješ."
"Ty taky ne, furt se roztahuješ." Oplatila jsem mu to, za to jsem si vysloužila shození z postele.
"Hej!!!"
"Proč tady tak řvete?" Přiběhl z vedlejšího pokoje rozespalý Niall.
"Řekni Louisovi, ať posune ten svůj pěknej zadek!"
Niall se jen zamračil a odešel.
"Beth ty jsi fakt neuvažovala o vdávání?"
"Už zase Loui? Ano, chci se vdávat, ale třeba až za rok."
__________________
"Tak co, o čem jste si povídali?" Zeptal se mě Niall, když jsme přišli do pokoje.
"Zase svatba." Smála jsem se.
"A co jsi mu na to řekla."
"Že máme čas a že je to hlavně na tobě, co by jsi mu řekl ty?"
"Asi to samé." Řekl a falešně se usmál, docela mě to zarazilo, ale nijak více jsem to neřešila.
___________
"Nelly, sakra otevři mi!" Křičela jsem a se slzami v očích jsem mlátila na dveře od pokoje Nelly a Harryho.
Po chvíli mi Nelly dveře otevřela a já jsem ihned skončila v jejím objetí.
****
Ahoj❤
Tak dnešní díl trochu kratší😊, co myslíte, že se Beth stalo? 🤐😱Věnováno crazybublle❤💗💞, které bych zároveň chtěla poděkovat za úžasné komentáře a prostě vše.❤
ČTEŠ
Right Choice / N.H.
FanfictionMyslela jsem, že když se odstěhuju zapomenu na něj. Ale já ho furt miluju a každým dnem více. Tolik mi ublížil, ale byla jsem to já, kdo to ukončil. Crazy.B: Ahoj Jediné 'ahoj' mi změnilo život. Poznala jsem pocit milovat, ale taky ten pocit, kdy...