S Niallem to včera bylo opravdu fajn. Bylo vtipné, jak moc se bál a snažil se vypadat statečně.
Zas tak fajn ale nebylo to, co jsem viděla hned po tom, co jsem se podívala na internet. Všude byly články o mě a Niallovi.
Rozhodla jsem se to radši neřešit a šla jsem do kuchyně na snídani. I se snídaní jsem se vydala do obýváku, kde seděl Liam s Niallem.
"Včera byl Niall spatřen na pouti s Beth, ano s tou Beth, s kterou se před rokem rozešli a Niall ji nikdy nepřestal milovat." Hlásila nějaká reportérka.
"Bože, to je to fakt všude?" Smála jsem se.
"Asi jo, ani jste nám neřekli, že někam jdete, myslím že Louis je naštvaný, že o něčem nevěděl jako první." Zasmál se Liam.
"No, řekl jsem mu, že se jdu projít, myslím, že kdybych mu řekl, že jdu s Beth, nenechal by mě vyjít bez obleku a puketem růží."
"To máš pravdu, nenechal." Ozval se za námi 'agent' Louis.
"Nebylo to rande!" Řekla jsem rázně Louisovi.
"A co to teda bylo?" Zašklebil se.
"Přátelské setkání, jestli víš, co to znamená." Mrkla jsem na něj.
"Tsss..." zašklebil se Louise.
"Ahoj" řekl Niall, když přišel za námi celý vysmátý.
"Čau Niallere, nějaký veselý ne? Nějak vám přestavám věřit, že s Beth to fakt nebylo rande."
"Haha." Zašklebil se na Louise.
"No co, seš nějaký moc veselý."
"Louisi, nejsem ty. Já dokážu mít i kamarádky víš." Mrkl na něj.
"Já taky!" Vztekal se Louis.
"Brouku, kamarádky s výhodami nejsou kamarádky." Zapojila jsem se do rozhovoru.
"Ale aspoň to má to slovo kamarádky." Namítl.
"Myslím že jediné co tě na nich zajímá je to, že je to holka a tudíž s ní můžeš mít právě ty výhody." Řekl Niall a já vybuchla smíchy.
"Hele řešte si svoje komplexy z nedostatku sexu sami a nežárlete." Řekl Louis dotčeně a potom odešel.
"Myslím, že by si to neměli řešit sami, ale naopak spolu." Smál se Liam.
___________________________________
"Kluciii?!" Ozvalo se z chodby.
Sice mě nikdo nevolal, ale byla jsem zvědavá, proto jsem vyšla z pokoje společně s Harrym a Nell i já."Co je, co tady tak řveš?" Zeptal se Liam řvoucího Louise.
"Nechcete jít dneska do klubu?" Zeptal se Louis.
"No.. já bych spíše udělal nějakou 'house párty', víš přece jakým skandálem to dopadlo naposledy."
"Něco mi uniklo?" Zeptala jsem se překvapeně.
"No.. minule, když jsme byli v klubu, všichni kromě mě se totálně nalili a já je pak musel odvádět. Nadlidský úkol zřejmě, první chtěl hrát Louis na schovávanou a prosil paparazzi, aby hráli s ním. Harry řval, že doufá, že o něm Taylor složí další píseň. Liam naštěstí nic nevyváděl." Objasnil mi to Niall.
"Jasně, ty jsi ten nejhodnější a samozřejmě si nic nepil." Smála jsem se.
"Takže teda 'house party'?" Ujistil se Louis.
"Dobře, Liama ty sežeň lidi,..ty Har-"
"Neuděláme si párty jen my? Stejně je Beth nezná.." přerušil Louisovo diktování Niall.
"To je fajn nápad." Přikývli všichni včetně mě.
_________________________________
"Tohle chcete jako všechno vypít?" Dívala jsem se střídavě na kluky a na opravdu velkou zásobu tvrdého chlastu.
"No..?" Odpověděli všichni naráz a divili se, že já se divím. (:D)
"Jo tak.." řekla jsem udiveně.
V ruce mi hned přistál panák, poté co jsem ho do sebe nalila, dostala jsem rovnou plný kelímek.
"Jdeme hrát flaškuuuu!" Řekl po chvíli už přiopilý Harry s flaškou od prázdné vodky v ruce.
"Točím první!" Křikl Louis.
Roztočil to a flaška přistála u kolene Nelly.
"Pravda nebo úkol?" Zeptal se.
"Pravda." Řekla Nelly sebejistě.
"Vyspala jsi se někdy s klukem od Beth?"
"Ne." Řekla s úsměvem, který byl věnován mě.
"Točíš Nelly." Nelly si škytla a poté roztočila flašku. Padla na Nialla.
"Pravda." Křikl rovnou Niall.
"Spal si od té doby co jste se rozešli s Beth s někým?" Zeptala se Nelly. Ve mě náhle všechna opilost vyprchala a já byla zcela při smyslech.
"Ne." Řekl což mě docela překvapilo.
Niall začal točit, ve správným filmu by to teď padlo na mě, ale jelikož, možná bohužel, je tohle realita, padlo to na Louise. Měl úkol vypít kelímek vodky na ex, což mu nedělalo žádný problém, když začal točit, padlo to na mě.
"Pravda nebo úkol." Bylo mi jasné, že kdybych řekla pravda, nevyhla bych se otázce o Niallovi, pravděpodobně jestli ho miluju, proto jsem zvolila úkol.
"Polib Nialla." Řekl Louis.
"Jak originální." Pronesla jsem ironicky.
Nahla jsem se k Niallovi a dlouze ho políbila, moc romantiky v tom nebylo, ale co byste chtěli po množství alkoholu, které jsem cítila, jak pomalu ale jistě účinkuje.
****
Ahoj❤
Je tady další díl a s ním bych se vás chtěla zeptat na jednu otázku.
Chtěli by jste, abych v příběhu slavili Vánoce, jestli mě chápete?Věnováno LucHav❤.
ČTEŠ
Right Choice / N.H.
FanfictionMyslela jsem, že když se odstěhuju zapomenu na něj. Ale já ho furt miluju a každým dnem více. Tolik mi ublížil, ale byla jsem to já, kdo to ukončil. Crazy.B: Ahoj Jediné 'ahoj' mi změnilo život. Poznala jsem pocit milovat, ale taky ten pocit, kdy...