20. Rozhovor

243 21 25
                                    

"Nialle, dneska ve tři máme ten rozhovor." Připomenul mi Liam.

"Jo, díky." Řekl jsem a zakousl jsem se přitom do muffinu, který jsem právě jedl.

"Takže tam o půl buď připravený."

"Jasně mami." Zašklebil jsem se na něj.

"Dobré ráno zlato." Pozdravila mě Beth polibkem.

"Dobré lásko."

"Ty jsi jedl nějaký muffin?" Podívala se na mě.

"Jo, jak to víš?"

"Mám ho v puse." Řekla mi a zasmála se. Klukům to samozřejmě přišlo strašně vtipné.

"Beth? Nechceš s námi jít na rozhovor?"

"Klidně." Usmála se na mě.

"Beth, víš, když tam půjdeš, tak do toho moderátor bude určitě rýpat a vyjde najevo, jak to mezi vámi s Niallem je." Varoval mě Liam.

"Ano, jsem na to připravena, věř mi Liame."

"Dobře."
_______________

"Tak ať se vám to povede." Popřála jsem ještě klukům v zákulisí a každého z nich objala.

"A teď už přivítejme One Direction!" Řekl moderátor a poté se ozval bouřlivý křik.

"Nedávno vás opustil teď už bývalý člen Zayn Malik, jak to zvládáte?"

"Není to to, co to bývalo, ale každý z nás se mění, se Zaynem teď moc v kontaktu nejsme, ale přejeme mu jen to dobré." Ujal se slova Liam.

"To je dobře, ze štábu mi došla zpráva, že vás zde doprovodila Beth, vyzvěme ji proto na pódium."

"Beth! Beth! Beth!" Začalo publikum skandovat mé jméno.

Vešla jsem proto ke klukům a usadila se k nim na pohovku.

"Jak se máte Beth, dlouho jsme o vás neslyšeli."

"Mám se dobře děkuji, ano, s Niallem jsme byli nějakou dobu od sebe, oba jsme si potřebovali uvědomit, co vlastně chceme." Řekla jsem tu hezčí verzi našeho rozchodu.

"Takže jste opět spolu?"

"Ano jsme." Potvrdila jsem a z řad fanynek se ozvalo pár nadávek.

"Chtěl bych jen říct, že Beth miluju, je to holka, s kterou můžete probrat cokoliv, je vtipná a krásná, na nic si nehraje, pravé directionerky to pochopí. Ne každému musí připadat sympatická, ale pro mě je dokonalá, proto to respektujte a já věřím, že pravé fanynky mi vztah a štěstí přát budou." Usmál se Niall a já si opět uvědomila, jak dokonalého přítele mám.

"Chtěl bych ještě dodat, že já s Louisem a Harrym jsme rádi, že se Niall dal opět dohromady s Beth, proto jim to přejme, Beth je opravdu skvělá a jedinečná dívka, která je pro Nialla tou jeho vysněnou princeznou. Respektujme to a zachovejme jim soukromí." Řekl Liam a já za to byla opravdu vděčná.

Ještě následovalo dalších několik otázek a pak byl rozhovor u konce.

"Dámy a pánové, tohle byli One Direction a Beth!" Řekli a my za hlasitého potlesku odešli do zákulisí.

"Nechcete zajít někam do baru?" Zeptal se nás Harry.

"Klidně." Souhlasili jsme všichni a vydali se do místního baru.

Posadili jsme se do zadního boxu, aby jsme nešli tolik vidět, protože fanynky jsou opravdu všude.

"Já něco Zajdu objednat." Navrhla jsem a šla jsem k baru.

"Co tady dělá taková hezká holka sama?" Zeptal se mě celkem pohledný brunet.

"Není tu sama." Ozvalo se za mnou a Niall mě majetnicky objal za boky.

Já jen pokrčila rameny na znamení toho, že nevím co dodat a brunet odešel tak rychle, jak přišel.

"To si mě hlídáš nebo co?"

"Nerad se dělím o své věci." Řekl a pití radši objednal on.

Niall si samozřejmě koupil ještě nějaké arašídy, když jsem si však chtěla vzít, jen konstatoval:

"Říkal jsem, že se nerad dělím o své věci." Když se na mě ale podíval, nakonec mi sám nabídl se slovy:

"Ale s tebou se rozdělím i o jídlo princezno."

Musela jsem se smát tomu, jak si asi myslí, jaký romantický gesto právě teď neudělal, když mi nabídl jeden ořech.

"Čemu se jako směješ?!"

"Ale ničemu zlato, pojď, kluci už mají určitě žízeň." Řekla jsem a odtáhla ho zpět do boxu, kde už netrpělivě čekali kluci a Nelly.

"To jste si dali ještě rychlovku, nebo proč vám to tak dlouho trvalo?" Neodpustil si poznámku Harry.

****

Věnováno Vallisis❤❤❤.

Right Choice / N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat