Domů jsme se vrátili poměrně pozdě, tudíž všichni spali. Niall mi nabídl , že můžu spát u něj, což jsem opravdu přivítala, protože Louis se dost roztahuje, jedna noc s ním mi opravdu stačila.
"Ni, nepůjčil by jsi mi prosím nějaké triko, nechce se mi hledat nic na spaní." Zakňourala jsem.
"Jasně, na." Podal mi nějaké bordo triko.
Hned jak mi ho podal, bože, jak moc mi to chybělo, ta specifická vůně.
Niall si zřejmě mého podivného čuchání všiml.
"Zlato, proč to tak očucháváš prosím tě?" Zasmál se.
"Cítím tam tebe." Uculila jsem se.
"Beth, nerad ti kazím radost, ale můžeš z toho cítit tak možná Cocolino, nebo v čem je to vyprané, nechodil jsem v něm, víš, já obvykle věci peru." Řekl a já se tomu musela smát.
Triko jsem si co nejrychleji přetáhla přes hlavu a chtěla jít spát.
"Ty se přede mnou stydíš?" Divil se Niall.
"Ne Ni, ale vždyť už je to rok, co jsme naposledy..." naznačila jsem.
"To musíme brzy napravit, ale teď jdeme spát." Řekl a přitiskl si mě k sobě majetnicky za boky.
Snad o minutu později jsem slyšela pravidelně oddechování, což naznačovalo to, že Niall usl.
Vždycky jsem obdivovala, že Ni hned jakmile si lehl, prostě usl, zatímco já se dál marně snažila několik desítek minut usnout.
A asi právě proto, že uvažuji nad věcmi jako je tohle, nemůžu usnout. Fajn Beth, uvažuj třeba o.. tom jak budeš mít rodinu s Niallem. Jo to by mohlo zabrat.
Pohled Nialla:
Další ráno jsem se vzbudil už okolo osmé. Pohledem jsem hned zabloudil k Beth, která ještě sladce spala, proto jsem se rozhodl, že bych mohl udělat něco na snídani, problém je však v tom, že zvládnu tak možná cereálie s mlékem, které jsou i tak všude kromě misky, ve které být mají."Čau." Pozdravil mě po mém příchodu do kuchyně Liam.
"Čus." Řekl jsem otráveně, pak mi ale došlo, že by mi teoreticky mohl pomoci s přípravou snídaně, takže jsem se hned opravil.
"Teda... Ahoj." Řekl jsem a nasadil ten nejmilejší úsměv.
"Co je?" Zeptal se Liam nechápavě.
"Nic." řekl jsem a nepřestával jsem se na něj usmívat.
"Sakra Horane! Proč mám pocit, že se mnou flirtuješ."
"Ty seš debil fakt. Jen prostě chci udělat snídani Beth a potřebuju tvou pomoc." Zasmál jsem se.
"Jinak řečeno, chceš abych tu snídani udělal já a ty jí pak mohl vydávat za svou?" Ujistil se a já jen němě přikývl.
"Fajn, tak co chceš udělat, něco jednoduchého, ať ti věří, že jsi to dělal ty." Rýpnul si.
"Třeba domácí vafle s nutellou?" Navrhl jsem a Liam s povzdechnutím a zavrtením hlavy nakonec souhlasil.
"Děkuju!" Křikl jsem a obejmul ho.
"Fajn Nialle, můžeš mě pustit, jinak si fakt začnu myslet, že mě chceš sbalit." Řekl a já radši odstoupil o krok dál.
Po chvíli měl Liam vše hotovo a já to akorát naskládal na tác, na který jsem připravil vázu s kytkou, kafe a pomerančový džus.
Společně se snídaní jsem se vydal zpět do pokoje. Beth ještě spala, ale mé prasknutí dveří ji zřejmě vzbudilo.
Zamžourala očima a hned jak uviděla jídlo, oči se jí rozzářily.
"Tak co? Chutná ti to?" Zeptal jsem se po chvíli, ale podle toho jak se tím ládovala, bylo evidentní že ano.
"Ano, jen by mě zajímalo kdo to dělal?" Zeptala se se smíchem.
"No... přece já." Řekl jsem váhavě.
"Jasně Ni, vždyť ty neumíš udělat pomalu ani čaj." Vysmívala se mi.
"Fajn, příště si vař sama." Řekl jsem a dělal naštvaného.
Nakonec, když mi Beth nabídla poslední vafli, odměknul jsem.
Společně s Beth jsme se pak vydali do obýváku.
"Dobré ráno." Pozdravili jsme je společně.
"Ahoj." Pozdravili nás Harry s Liamem. Louis jen cosi zabrblal, ale jakmile si všiml, že jsme tam oba dva, jeho oči se rozzářili, jako kdyby viděl bůhví co.
"Vy jste zase spolu!!" Vypískl nadšeně.
"A ty se zase chováš jako dítě!!" Řekla jsem a snažila se přitom znít jako on.
Louis se zřejmě urazil a sedl si zpět na gauč a úspěšně nás ignoroval.
"Liame, mimochodem díky za snídani." Uculila jsem se na Liama, který na mě vykulil oči.
"Jak... vždyť ji dělal Niall." Dostal ze sebe po chvíli uvažování.
"Jasně." Smála jsem se.
Niall se na mě uraženě díval, Harry se na nás jen nechápavě díval a Louis mě pořád ignoroval.
V tomto domě úplně normální.
*****
Věnováno crazybublle❤❤❤.
ČTEŠ
Right Choice / N.H.
FanfictionMyslela jsem, že když se odstěhuju zapomenu na něj. Ale já ho furt miluju a každým dnem více. Tolik mi ublížil, ale byla jsem to já, kdo to ukončil. Crazy.B: Ahoj Jediné 'ahoj' mi změnilo život. Poznala jsem pocit milovat, ale taky ten pocit, kdy...