"Tak co?" Zeptal se mě Liam, když jsem se vrátila do obýváku, kde všichni seděli.
"Co, co?" Zeptala jsem se nechápavě.
"Jak to dopadlo s Niallem?" Zeptal se Louis nedočkavě.
"Normálně, prostě jsme si řekli, že náš vztah už nebudeme dále řešit a zůstaneme přáteli."
"Ale..." řekl nenápadně Louis.
"Jaké ale?"
"No, nějaké ale tam musí být, přece jen tak nemůžete na vše zapomenout."
"Žádné ale tam není. Neboj Louisi, na ten vztah ani jeden z nás nezapomene, ale prostě je konec." Řekla jsem asi trochu naštvaně a odešla.
Mě je to taky líto, ale prostě to nefungovalo. Tím, že do toho budou kluci rýpat mi to fakt neulehčí. Jsme s Niallem přáteli, přáteli kteří toho spolu prožili více, než je běžné. Ale furt jsme jenom přáteli.
****
"Beth?" Oslovila mě Nelly, když vešla do koupelny, kde jsem právě byla, seděla jsem tam na zemi a hlavu jsem měla položenou na kolenech.
"No?" Řekla jsem a rychle si utřela slzu, která se neposedně kutálela po mé tváři.
"Nechceš si promluvit? O čem jste si povídali zlato, vidím že zadržuješ slzy, ale přede mnou nemusíš."
"Já vím Nelly, vlastně jsme si napovídali o ničem. Jen o tom, jak jsme před rokem byli tvrdohlaví, a proto se rozešli."
"Vím, že je to pro tebe těžké, ale pro něj určitě taky."
"Já vím. Ale já ho tehdy opustila. Měla jsem si vše nechat vysvětlit, mohlo by teď být všechno jinak." Řekla jsem mezi vzlyky, které tlumilo rameno od Nelly.
"Tak mu to řekni."
"Ale já nechci, miluju ho, ale ten vztah se nám prostě nějak nepovedl a já už do toho znova jít opravdu nechci."
"Třeba jste si jen oba potřebovali uvědomit, co k tomu druhému cítíte, jen jste si potřebovali dát pauzu."
"Možná jo." Řekla jsem a mé vzlyky, už nebyly tak histerické.
"Pojď, teď půjdeme dolů za klukama, dlouho tě neviděli, chtějí si s tebou popovídat. První si běž dát sprchu a trochu se zkulturni." Řekla mi Nelly a zasmála se.
Při pohledu do zrcadla jsem se málem zděsila. Řasenku jsem měla všude, jen né na řasách a mé opuchlé oči tomu dodávali ještě lepší vzhled.
"Dobře, Nelly, hlavně jím prosím tě zakaž téma 'Niall a Beth opět spolu', mám pocit, že to vzali jako výzvu, dát nás zase dohromady." Řekla jsem a zasmála se.
"Neboj, Niall tam bude taky, takže myslím, že tohle téma snad řešit nebudou."
Právě toho se bojím, toho že tam Niall bude.
****
"Tak co se vlastně za ten rok změnilo?" Zeptal se mě Liam, asi jen proto, aby tam nezavládlo to úmorné ticho.
"Vlastně skoro nic, akorát jsem se přestěhovala, což víte a našla si novou práci sekretářky u jedné soukromé firmy, kde jsem, ale dala před měsícem výpověď."
"A co vy?" Zeptala jsem se.
"Tak třeba jsme celý rok čekali, že nám zavoláš, že se ozveš." Řekl Niall.
"Ale já se ozvala Nialle, akorát tobě ne, myslela jsem si, že o to nestojíš."
"Myslel jsem, že to co jsme prožili pro tebe něco znamenalo. Proč ses ozvala všem a jen mě ne. Proč si ze mě udělala úplného blbce."
"Nialle, přestaň prosím. Nebylo to pro mě lehké, snažila jsem se na tebe přestat myslet, nešlo to. Nechtěla jsem, aby jsi byl znova v mém životě."
"Nialle, nech toho." Vložil se do rozhovoru Liam.
"Tak proč si přijela? Fakt nevím Beth, co si mám myslet. První mi řekneš, že mě miluješ, ale i přesto se se mnou rozejdeš, pak tady jen tak přijedeš a říkáš mi, jak ti na mně záleží. Kdyby ti na mě záleželo, tak se mi aspoň jednou ozveš, i po tom všem." Řekl naštvaně Niall a odešel do pokoje.
Mé oči se začli plnit slzami. Proč to udělal? Jen jsem na něj nechtěla myslet, chtěla jsem zapomenout, na tu mnou tolik nenáviděnou minulost, kterou jsem pokazila. Přiznávám, právě proto jsem na ni chtěla zapomenout. To je to tak špatné?
Pohled Liama:
Já ho fakt zabiju. Když jsem viděl, že Beth tečou slzy z očí, šel jsem za Niallem. Nechtěl jsem mu vyčítat, to co řekl. Byl plný zlosti za celý ten rok, sice nám říkal, co cítí, ale potřeboval to říct i ji. Ale stejně to bylo hnusné.Ani jsem se neobtěžoval zaklepat, prostě jsem do toho pokoje vešel.
"Jdeš mi teď vyčítat jaký jsem blbec? Jsem Liame, ale..."
"Nialle nic ti nejdu vyčítat, nemám co. Chci si s tebou jen promluvit... co se tehdy stalo?" Zeptal jsem se a čekal, jestli mi odpoví.
Po chvíli váhání mi vše řekl. Řekl mi o tom, jak se s ním Beth s brekem rozešla, protože zjistila, že byl takový kvůli Harryho a jak moc to Beth mrzelo. Přitom původně přišla s úmyslem, dát vše do pořádku.
Bylo mi to líto, upřímně jsem čekal něco podobného, ale ne tohle.
****
Ahoj ❤
Tak co říkáte na dnešní díl? Trochu delší, oproti mým ostatním, tak snad se vám bude líbit.
Jinak, chtěla jsem se zeptat, koho jste měli radši, jestli Beth a Harryho, nebo Beth a Harryho 😆. Myslím, že odpověď je jednoznačná, ale přesto se ptám.Věnováno jjandaa15, moc Ti děkuju za komentáře, vždy mě potěší💕.
❤Gábi❤
ČTEŠ
Right Choice / N.H.
FanfictionMyslela jsem, že když se odstěhuju zapomenu na něj. Ale já ho furt miluju a každým dnem více. Tolik mi ublížil, ale byla jsem to já, kdo to ukončil. Crazy.B: Ahoj Jediné 'ahoj' mi změnilo život. Poznala jsem pocit milovat, ale taky ten pocit, kdy...