"Dobré ráno princezno." Řekl Niall a líbl mě na čelo.
"Mmm, takové probouzení bych si nechala líbit každý den."
"Odteď můžeš." Řekl a něžně mě políbil.
"Co máme dneska v plánu?" Zeptala jsem se a protahovala se.
"No, teď musím jít na zkoušku, tak můžeš podniknout něco s Nelly a pak by jsme se mohli jen válet v posteli." Navrhl.
"Dobře, jak myslíš to válet v posteli?" Zeptala jsem se a rty jsem spojila do tenké linky, Niall se na mě jen zaculil, dal mi pusu a odešel se slovy, že mu začíná za deset minut zkouška.
Ještě chvíli jsem se jen tak válela v posteli a potom jsem se rozhodla jít si udělat čaj.
"Ahoj." Pozdravila mě Nelly.
"Ahoj, jak ses vyspala?"
"Fajn, akorát mě budily něčí vzdechy."
"Ale my s Niallem nic nedělali." Řekla jsem se smíchem.
"Takže Louis nebo Liam?"
"Asi, chceš taky čaj?" Zeptala jsem se jí, když mi cvakla konvice na znamení, že voda je hotová.
"Kafe." Řekla a usmála se, ale pak dále uvažovala.
"Bože, Nelly, neřeš to, oni nám to řeknou, když budou chtít."
"Fajn, fajn!"
"Nepůjdeme nakupovat?" Zeptala jsem se.
"Klidně."
___________________"Tady tyhle se ti nelíbí?" Zeptala se mě Nelly a ukázala na tanga Victoria Secret.
"Bože Nelly!" Protočila jsem oči.
"Niallovi by se líbily."
"Nelly!" Okřikla jsem ji.
"Fajn..., tak si je koupím já." Řekla a běžela k pokladně.
Preventivně jsem na ni čekala před obchodem, abych se vyvarovala koupi dalších, podle Nelly 'dokonalých, potřebných, přitažlivých...' věcí, které byly vidět sotva pod mikroskopem. Myslím, že takových už mám doma opravdu dostatek, protože Niall mi je v minulosti velice rád kupoval.
"Tak co sis koupila?" Vyzvídala jsem.
Nelly už sahala do tašky a chtěla začít vytahovat spodní prádlo.
"Víš co, radši to vidět nechci. Hlavně bys byla asi nerada, kdyby tvé spodní prádlo obdivovali zítra všichni v televizi."
"Fajn, ukážu ti ho až doma." Řekla a vrhla se do dalšího obchodu.
"Nelly, to si ukazuj doma možná tak Harrymu, ne mně!" Křikla jsem, Nelly mě však nevnímala a prohlížela si dál oblečení.
_____________
"Ahoj lásko."
"Ahoj Ni, tak jak ses měl?" Zeptala jsem se a políbila ho.
"Ach ta čerstvá zamilovanost." Pronesl Louis a já se jen zasmála do polibku, více pozornosti jsem tomu nevěnovala.
"Přesně, nechutné." Souhlasil Liam.
"Haha, nechtějte abych se vás začala vyptávat, kdo si tam tu včerejší noc tak užíval."
Liam jen zčervenal a radši odešel nahoru.
"Že by si náš Liamek někoho našel?" Pošeptala jsem Nelly se smíchem a potom společně s Niallem odešla do pokoje.
"Zlato kdy si tady nastěhuješ věci?" Zeptal se.
"Nevím, asi bych měla." Uvažovala jsem.
"Teď to neřeš, pojď, pustíme si nějaký film." Řekl a poklepal na místo na posteli, kde jsem hned skočila, upřímně jsem se divila, že ta postel nerupla.
"Tak co si pustíme?" Zeptal se.
"Nějakou komedii?" Navrhla jsem a Niall dal do přehrávače nějaký náhodný film.
Nakonec byl celkem fajn a kupodivu i vtipný.
"Tak co budem dělat teď?"
"O něčem bych věděl." Řekl Niall a přilepil se mi na rty.
"A o čem?" Řekla jsem mezi polibky, i když jsem věděla, co tím myslí.
Pomalu mi začal svlékat triko, já samozřejmě nezaostávala a jeho triko leželo už v rohu místnosti.
______________"Bože Beth, byla jsi úžasná." Řekl a políbil mě.
"Ještě lepší než před rokem." Dodal.
"Ty taky nejsi nejhorší." Řekla jsem.
"Hej." Řekl a dělal uraženého.
"Miluješ mě?"
"Ano, ty?" Zeptal se.
"Ano." Řekla jsem a znovu ho políbila.
****
Ahoj❤
Niall se nám nějak rozjíždí 😂.Věnováno kthxx7❤.
❤❤❤GABI❤❤❤❤
ČTEŠ
Right Choice / N.H.
FanfictionMyslela jsem, že když se odstěhuju zapomenu na něj. Ale já ho furt miluju a každým dnem více. Tolik mi ublížil, ale byla jsem to já, kdo to ukončil. Crazy.B: Ahoj Jediné 'ahoj' mi změnilo život. Poznala jsem pocit milovat, ale taky ten pocit, kdy...