25. Návrat zpět

188 18 18
                                    

Pohled Nialla:
A je to tady zase, zase se odpočítává  má smrt na horské dráze.
"Three, two, one,..." a slovo 'go' jsem ani neslyšel, protože jsem jen cítil, jak padám dolů.

"To bylo úžasné!" Jásala Beth hned potom, co jsme vystoupili.

"Co je na tomhle úžasné?" Šklebil jsem se a prstem ukazoval na to, co Beth před chvílí nazvala úžasným.

"Nialle, co by na tohle řekly fanynky, kdyby zjistily, že se bojíš obyčejné horské dráhy?" Rýpala do mě.

"V prvé řadě by vynadaly tobě, že mě sem taháš."

"Pch, to určitě."

"Kam jdeme teď?"

"Já bych byl třeba pro Ruské kolo." Řekl jsem rázně a tahal ji přímo k frontě, která vedla k Ruskému kolu.

Beth šla jako správná přítelkyně poslušně za mnou.

___________________

Louis: Tak co, jak se máte vy hrdličky?
Niall: Jo super :D
Louis: Fakt? Takže už jsi se vzpamatoval z dnešního šoku? :D
Niall: Beth žalovala jo?  -.-
Louis: :D Nialle plánuješ někdy váš vztah posunout na vyšší úroveň?
Niall: Asi tě zklamu, ale už jsme spolu spali :(((
Louis: Hah, seš zase vtipný, to mi je jasné, doteď mám z vašich vzdechů noční můry, ale já myslel žádost o ruku, například ;)
Niall: Já myslím, že je to hlavně věc moje a Beth, například ;)
Louis: Fajn :DD, jen jsem se ptal

Až se vrátíme s Beth z Paříže, musíme Louisovi najít holku, jelikož to jeho věčné vtírání mě fakt štve. Beth samozřejmě nemá to srdce mu říct, že chce taky soukromí.

"Beth??" Zařval jsem, aby mě slyšela, protože byla právě v koupelně a já v kuchyni.

"Ty sis psala s Louisem?" Zeptal jsem se a šel za ní do koupelny, abych nemusel řvát.

"Ne, akorát s Nelly a Harry tam byl s ní."

"Jo tak, Harry je fakt drbna." Beth se na mě jen nechápavě podívala, ale nějak to neřešila.

"Nechceš mi umýt záda?" Zeptala se a podívala se na mě tím jejím svůdným pohledem.

"Ne, nebavím se s tebou, žalovala jsi Harrymu a Nelly, že jsem se bál na horské dráze, tak si řekni mu." Řekl jsem se smíchem, ale měl jsem co dělat, protože těmi jejími pohyby mě úplně hypnotizovala.

"Hah, tak já zavolám Harrymu, ať mi je umyje." Slyšel jsem ještě, než jsem zavřel dveře, pak se ozýval jen její smích, moc dobře věděla, jak na Harryho žárlím.

_____________________

O týden později:
Pohled Nialla:
"Konečně jste zpět!!!" Křičela Nelly a hned běžela obejmout Beth.

"Vždyť jste se neviděli ani ne dva týdny." Smál jsem se.

"Však to je dlouho!" Spražila mě pohledem Nelly.

Harry se tomu taky smál, nevypadal úplně nadšeně z toho, že musel na letiště s Nelly, protože kluci nás čekají doma.

"Oo Nialle, ty jsi mi tak chyběl!" Řekl po chvíli Harry a napodoboval přitom jejich hlasy.

"Ty mě taky Harryyy." Odpověděl jsem a napodopoval přitom hlas holek.

"Obejmi mě zlato!" Křikl Harry a skočil na mě tak, že jsem spadl, Harry to sice ustál, ale po chvíli vykřikl;

"Hromadné obejmutí!!" Zařval a skočil na mě, Nelly a Beth si to nemohly nechat ujít a skočili na nás.

"Bože to mi tak chybělo!" Snila Nelly a znovu se s Beth objala.

"Beth já normálně chvílemi uvažuju, jestli chodíš se mnou, nebo s Nelly."

"Vážně žárlíš na Nelly?" Smál se Harry.

"Hah, Harry, nebo spíše LARRY, ty radši mlč jo?" Odpálkovala ho Beth.

"Žádný Larry neexistuje!"

"Třeba někdy bude." Mrkl jsem na něj a společně s Beth a Nelly jsme šli k autu.

Harry tam chvíli jen nehybně stál, ale pak se vzpamatoval a společně s námi nastoupil do auta.

****

Věnováno kthxx7❤❤❤

Right Choice / N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat