Ráno mě vzbudil nepříjemný zvuk. Teda, někomu to možná přijde příjemné, ale já si jako dokonalé ráno opravdu nepředstavuju budíček s melodií 'och Liame'.
Opravdu musím zjistit, kdo je ta dívka. Třeba si Liam jen užívá a vlastně to ani nemusí být ta samá. Co se týče vztahů a Liama tak opravdu nevím.
Niall ještě spal, vydala jsem se proto dolů připravit snídani. Jelikož mé kuchařské schopnosti se za ten rok, co jsem žila sama nijak nezlepšily, zvolím vafle, pod domněnkou že ty se zkazit nedají, teda já je nikdy nezkazila.
Wafle jsem teda připravila a nachystala je na stůl.
Nechtěla jsem jíst sama, a proto jsem vzbudila kluky, kteří sice nadšeni nebyli, ale jakmile zjistili, že je čeká jídlo, vrhli se dolů a na svou špatnou náladu zapomněli.
"Fuj, co to je?!" Vyplivl sousto Harry.
"No, vafle." Odpověděla jsem a sama si kousek strčila do pusy, ale ten jsem hned vyplivla.
"Bože co s tím je? Proč je to slané?!" Divila jsem se.
Kluci se na sebe jen podívali a pak vyprskli smíchy.
"Co je?" Zeptala jsem se nechápavě.
"Nedala jsi tam náhodou i cukr?"
"Jasně že dala."
"No, ono v té nádobě, na které je napsané cukr, je sůl." Vyprskli smíchy.
"A proč sakra?"
"Já nevím, neměli jsme jinou krabičku." Řekl jednoduše Liam, který to tam zřejmě sám dal.
"Zvu vás do Starbucksu." Řekl po chvíli Niall a všichni společně jsme se vydali na snídani.
"Tak co si přejete?" Zeptala se servírka s šíleně dlouhými nohami, nešlo si nevšimnout, jak pokukuje po klucích, hlavně po Niallovi. Bože, chovám se jak nějaká žárlivka.
"Dám si kafe, co ty lásko?" Řekla jsem schválně a mrkla na Nialla.
"Taky, ještě k tomu prosím dva muffiny." Řekl a usmál se, pak se však podíval na mě.
"Snad nežárlíš?" Uculil se Niall.
"Měla bych snad?" Řekla jsem a ruce jsem si složila na prsou.
"No tak, Beth na tebe nemá." Říkal Harry, jen jsem viděla jak se provinile Koukl na Nelly a hned dodal.
"Ale ty zase nemáš na Nelly."
Servírka mezitím přinesla jídlo a já se zakousla do muffinu. Musím říct, že nikde nedělají lepší muffiny, než ve Sturbucksu.
"Víte co nechápu?" Prolomila jsem chvíli ticha.
"No?"
"Jak jsem rok mohla žít bez vás."
"Taky to nechápu." Řekl Louis.
"Bez Louisových vtipných poznámek, bez Liamových úžasných večeří, bez Harryho přehnaného egoismu, bez nejlepší kamarádky a hlavně bez toho nejúžasnějšího člověka na světě, a ne Harry, nemyslím tebe, ale Nialla!" Řekla jsem, následovalo hromadné obětí.
"Tys nám taky občas chyběla." Zavtipkoval Louise a rozcuchal mi vlasy.
"Tomlinsone!" Zakřičela jsem a všichni lidé se na mě otočili.
Já se s omluvou posadila zpět na židli a Louise jsem pod stolem kopla.
"Au" řekl a zašklebil se na mě, čímž si vysloužil pohlavek, pak už radši mlčel, kluci se tomu jen smáli.
"Beth můžeš být ráda, Louis tak dává najevo své empatie."
"Asi by bylo neslušné neudělat totéž ." Řekla jsem a než si Louis uvědomil co tím myslím, měl rozcuchané vlasy.
"Horanová! Já tě zabiju!"
"Já nejsem Horanová." Smála jsem se.
Smích mě ale brzy přešel a já začala s jekotem utíkat. Louis se totiž rozhodl, že mi to oplatí.
Běhali jsme tam po Starbucksu jak nějaké děti.
Už to vidím, zítřejší televizní noviny s titulem 'člen One Direction se honil po kavárně s bývalkou Nialla'.
Po chvíli jsme se uklidnili, Teda... ehm... uklidnili.. uklidnili jsme se tím způsobem, že Louis měl na hlavě rozpláclý dort, který si doobjednal později Niall a já měla muffin ve výstřihu.
"Takže jdeme?"
"Asi jo."
"Louisi ty nikdy nedospěješ." Konstatoval Liam.
"Vždyť Beth si začala!"
"Louisi, to je jen další náznak tvé nevyspělosti, snažíš se svádět věci na lido kolem tebe." Řekla jsem vážně, ale pak to nevydržela a stejně jako ostatní jsem se začala smát.
"Víte o tom, že jsme tam šli na snídani a přišli jsme, až ve dvě hodiny?" Zeptala jsem se jich potom, co jsem se podívala na mobil, kvůli času.
"Takže je čas na oběd?" Ujistil se zděšeně Niall.
Jen jsem mlčky přikývla.
"Takže já mám hlad!" Řekl Niall.
"Takže? Takže kdybych ti řekla, že je teprve deset hodin, hlad bys neměl?" Zeptala jsem se se smíchem.
"Hm... měl." Uznal po chvíli uvažování.
****
Ahoj❤
Snad vás díl alespoň trochu bavil❤.Věnováno Smiley_Girl_Bad_Girl a _ItsMyself_❤❤❤❤.
ČTEŠ
Right Choice / N.H.
FanfictionMyslela jsem, že když se odstěhuju zapomenu na něj. Ale já ho furt miluju a každým dnem více. Tolik mi ublížil, ale byla jsem to já, kdo to ukončil. Crazy.B: Ahoj Jediné 'ahoj' mi změnilo život. Poznala jsem pocit milovat, ale taky ten pocit, kdy...