22. Společná koupel

212 17 22
                                    

Ráno mě probudila strašně příjemná vůně. Do dveří vstoupil Niall a na postel nám společně postavil podnos s palačinkami, ovocem a dalšími věcmi.

"Vidíš, dělám nám někdy snídaně." Řekl hrdě Niall.

" Jasně Ni." Vážně si myslel, že mi nedojde, že to nedělal on, ale jeho mamka.

"Byly výborné." Pochválila jsem jídlo, potom co jsem dojedla.

"Fajn, já to jen půjdu odnést do kuchyně jo?" Řekl a ukázal na špinavé nádobí od palačinek.

"Počkej, půjdu s tebou."

"Děláš naprosto dokonalé palačinky." Řekla jsem a pohledem směřovala k Mauře.

"Hej! Jak jsi poznala, že jsem je nedělal já?" Osočil se hned Niall.

"Tys Beth řekl, že jsi je dělal ty? Nialle, nedokážeš ani udělat čaj, natož palačinky." Divila se Maura.

"Mami! Jako správná tchýně máš Beth nesnášet a mě milovat, proč mám pocit, že to tady je přesně naopak a miluješ Beth a nesnášíš mě." Vztekal se Niall.

"Chceš abych Beth nesnášela?" Smála se.

"Ne to ne." Uznal a culil se jak měsíček na hnoji.

Pohled Nialla:
Beth odešla do pokoje hrát si s mojí malou sestřenicí, která dnes přijela na návštěvu a já zůstal s mamkou a chtěl si s ní popovídat.

"Nialle ta Beth je tak milá, proč jsi se s ní tehdy rozešel?" Začala mamka opět téma 'rozchod'.

"Nevím mami."

"Nialle bezdůvodně jsi ji odkopnul, Divím se, že ti odpustila, myslíš si, že když jsi slavný, můžeš si dovolit vše, ale lásku si slávou nezískáš." Teď si o mně myslí mamka jaký jsem sobecký, přitom neví, jak to doopravdy bylo.

"Mami ale Beth mi odpustila, protože mě miluje,ne kvůli slávě." Namítal jsem.

"Já vím, tak si to znovu nepokaž." Řekla, zvedla se od stolu a i s hrnkem kafe v jedné ruce se vydala do pokoje, kde si byla Beth i s mou sestřenicí.

Chvíli jsem jen nehybně seděl na místě a pak se vydal do stejného pokoje, kde před chvílí šla mamka.

____________________

"Máme něco v plánu na zítřek?" Zeptala se mě Beth, když jsme se jen váleli v posteli.

"Asi ne, mohli by jsme se jen tak projít, co ty na to?"

"Klidně, ale teď by jsem si dala teplou vanu." Řekla a s těmito slovy se zvedla.

"Dobře, nechtěla by jsi umýt záda?"

"Ne díky lásko." Řekla, ale když jsem na ni udělal své smutné oči, dodala:
"Nebo vlastně jo."

S úsměvem jsem ji následoval až do koupelny.

"Já jen dojdu pro nějaké jídlo jo?" Oznámil jsem jí o vyšel z koupelny.

Jen jsem slyšel, jak se Beth směje, ale nic neříkala.

"Kam to neseš prosím tě?" Zhrozila se mamka, když jsem ji málem srazil, jak jsem vycházel z dveří kuchyně s plným tácem jídla.

"No.. do koupelny pro Beth."

"A jak jí to tam dáš, když se teď sprchuje, přece jí to tam neponeseš.",

"Proč by ne? Chceme si udělat hezký večer ve vaně." Obeznámil jsem ji s našim plánem, čímž jsem si asi moc nepomohl.

"To jako budete spolu ve vaně?" Divila se.

"Ano mami, představ si to, není mi pět a nebudeš tomu věřit, ale není to naše první společná vana." Řekl jsem, dal jí pusu do vlasů a i s tácem jídla se vydal do koupelny.

"Kdes byl tak dlouho?" Smála se Beth, která byla už dávno ve vaně.

"Mamka nahradila Louise a teď nás místo něj kontroluje mamka. Čelil jsem výslechu, jestli se jako spolu budeme koupat nebo co." Obeznámil jsem ji s mamčiným výslechem.

"Aha a v pohodě?"

"Myslím, že se nějakou dobu bude vzpamatovávat z toho, že si uvědomila, že jsem s tebou ve svých 24 letech, už zřejmě spal!" Odpověděl jsem se smíchem a přidal jsem se k Beth do vany.

****

Ahoj❤
Děkuji moc za 1K 👁❤, jste úžasné❤.

Věnováno _ItsMyself_❤ love youu❤❤❤.

Right Choice / N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat