Večer jsem nemohla usnout. Furt jsem přemýšlela nad včerejším zvláštním chováním Nialla a jelikož
dneska se chci jít s Nelly podívat na zkouškou od kluků, která začíná v devět, tak jsem se úplně dobře nevyspala."Čau Růženko." Pozdravil mě Liam.
"Čau."
"Ses nějak špatně vyspala ne?"
"No, spíše málo."
"Niall se nezdá, už po jednom dnu randění."
"Niall s tím nemá nic společného a nechodíme spolu!" Sykla jsem protivně.
"Fajn, já myslel, že včera... ale nic." Řekl a odešel.
Co včera, sakra co včera, všichni ví, proč se choval tak divně jen já asi ne. Třeba mi chtěl říct něco o tom, že cítí furt to co před rokem. Pcha.. Beth! Vzpamatuj se, přece nevěříš ani tomu, že Niall opravdu s nikým ten rok nespal, jak řekl při flasce Louisovi. Já si to Teda nepamatuji, ale Harry i Nell ano. Přece jen, furt je tady ta skutečnost, že Niall je idolem tisíce dívek, a já? Obyčejná holka na kterou narazil na netu. Ale sám přece říkal , že včerejšek bral jako rande. Možná by jsem se ho tady místo toho nesmyslného uvažování měla jít zeptat. Jasně, přijdu za ním a řeknu mu 'čau Nialle, miluješ mě?' Trochu naivní představovat si, že mi řekne ano.
****
"Nelly, Harry, pohněte si!" Křičel Louis na zmiňovaný pár, který tady měl být už před deseti minutami a všichni ostatní jsme už čekali v autě.
"Si tam dávají ještě rychlovku, nebo kde jako jsou." Rozčiloval se Niall.
"Klid Niallere, taky jsme na tebe a Beth čekávali." Řekl Liam.
"Já se spíše snažil utíkat." Konstatoval Louise.
"Pravda no." Přitakal Liam.
"Moc vtipný fakt." Zašklebil se Niall a já radši nic neříkala.
"No konečně jste tady." Řekl Louis a Harry se jen zašklebil.
****
"Beth, nechceš po zkoušce někam zajít?" Zeptal se mě Niall na chodbě před zkušebnou.
"Klidně, moc ráda." Usmála jsem se.
"Fakt?" Rozzářil se.
"Nialle, pojď, vykecávat se můžeš pak." Volali na něj kluci. Niall se na mě jen usmál a s omluvným výrazem šel zkoušet.
________________
"Tak kam chceš jít?" Zeptala jsem se Nialla, když jsem ani po deseti minutách netušila kam jdeme.
"Uvidíš."
"Tak kolem Nando's jsme už prošli, kolem Starbucksu taky, mě už nic jiného nenapadá."
"Seš teda vtipná." Zašklebil se.
Už jsme přešli centrum Londýna a teď jsme byli v nějakém parku. Došli jsme až na místo...
"Nialle? To je přece to místo, kde jsme se dali dohromady, pamatuješ?" Řekla jsem v úžasu a ukázala na altánek, který mi to vše tolik připomínal.
"Na to se nedá zapomenout Beth, na tebe se nedá zapomenout. Na tvůj úžasný smích, na tvůj nevtipný smysl pro humor-" řekl a u toho humoru jsem ho musela praštit do ramene, ale nepřerušovala jsem ho, "au.. ten skoro rok, co jsme spolu byli byl ten nejúžasnější, který jsem kdy zažil, nebo zažiju. Chci aby takových roků bylo více, chci aby to vše pokračovalo, proto se tě ptám, staneš se znovu mojí princeznou a budeš se mnou ještě jednou a navždy chodit?" Řekl. Já v tu chvíli měla slzy v očích, ano, opravdu. Asi si říkáte, že to přehráním, možná ano, ale já se opravdu cítím jako princezna, jeho princezna.
"Ano Nialle, samozřejmě! Miluju tě." Řekla jsem a objala ho.
"Já tebe taky Beth!" Řekl a vtáhl si mě do polibku.
Bylo to jiné, než jak to bývalo dříve, bylo to.. plné citů, jakoby mi řekl milion slov, to vše se skrývalo v jednom polibku.
"Nepůjdem už domů? Už jsme tady docela dlouho, kluci se o nás určitě bojí." Navrhla jsem po asi hodině.
"No..." řekl nenápadně Niall.
"Oni ví, kam jsme šli a proč?" Zeptala jsem se s nadzvednutým obočím.
"No, ví to Louis, neví kam jsme šli, ale ví proč."
"A jelikož je Louis větší drbna než všechny holky, ví to všichni, že?"
"Asi jo." Řekl Niall a oba jsme se zasmáli.
****
Ahoj❤
Tak jste se konečně dočkali❤. Doufám, že jste rádi💞.Věnováno jjandaa15❤.
Pro ty kdo by to nepochopili, tak to není konec, jsme teprve na začátku❤.
ČTEŠ
Right Choice / N.H.
FanfictionMyslela jsem, že když se odstěhuju zapomenu na něj. Ale já ho furt miluju a každým dnem více. Tolik mi ublížil, ale byla jsem to já, kdo to ukončil. Crazy.B: Ahoj Jediné 'ahoj' mi změnilo život. Poznala jsem pocit milovat, ale taky ten pocit, kdy...