Epilog

324 23 16
                                    

After 5 years:
Pohled Nialla:
S Beth jsme se vzali půl roku po narození Piper a po roce se nám narodilo druhé miminko, chlapeček jménem Dylan.

Přestěhovali jsme se do většího domku s velkou zahradou.

Co se týče kapely, tak na turné už nejezdíme a koncerty míváme jen občas, jelikož Harry s Nelly také založili rodinu a Liam čeká mimčo se svou přítelkyní Cheryl.

Louis stále nikoho nemá a řeší naše vztahy. Plánuje nám dokonce třetí dítě, nám ale stačí dvě.

Pohled Beth:
Miluju svůj život, miluju Nialla, Piper a Dylana.

Nedokážu si bez nich představit jediný svůj den.

S Nelly a s klukama se pořád vídáme, nejčastěji asi s Louisem, který stále nikoho nemá.

____________________

"Piper, pospeš si, musím tě zavést do školky."

"Už jdu mami." Křikla Piper a přiřítila se ze schodů.

"Pá tati." Řekla Niallovi a líbla ho na tvář.

"Ahoj Piper."

"Pá Horanová, miluju tě!"

"Vždyť já tebe taky Nialle."

****

Ahoj❤
Tak tady máme Epilog. Sama jsem ho nečekala tak brzy, asi bych zvládla pokračovat, ale hold přijímačky jsou prostě přijímačky.

Neříkám, že tento příběh končí definitvně, možná se někdy dočkáte pokračování ze života Piper a Dylana, ale to bude nejdříve v květnu, nebo taky nikdy.

Děkuju moc všem komentátorkám a všem, co tenhle příběh četli.

Byli jste má neskutečná podpora a stále jste❤.

Chtěla bych se vás ještě zeptat, jestli by jste stáli o něco jako knížku o mně, jestli chápete, co myslím.

Určitě mi dejte vědět do komentářů😊❤.

Tak třeba zase někdy u nějakého příběhu💗.

❤❤❤ S láskou Gabi❤❤❤



Right Choice / N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat