12. Vánoční nákupy

250 27 16
                                    

Za pár dní jsou Vánoce, většinu dárků už mám, ale chybí mi Louis a Liam, a nakonec to nejdůležitější, Niall. Pro Nelly mám už skoro všechno. Koupila jsem jí nějakou její oblíbenou kosmetiku a pak zájezd pro dva do Paříže pro ni a Harryho. Ano, do té romantické Paříže, už teď si se smíchem představuju to, jak Harry vyznává před Eiffelovou věží lásku Nelly.

Niallovi jsem koupila akorát poukázku do Nando's, takže něco ještě musím dokoupit.

S Nelly jsme se domluvili, že půjdeme nakupovat spolu.

"No nebyl by v tomhle Niall roztomilý?" Rozplývala jsem se nad overalem, který připomínal huňatého medvídka.

"Jasně a co v tomhle Harry?" Zeptala se a ukázala na jakési boxerky.

"Bože Nelly!" Zakroutila jsem nad ní očima.

"A co tohle tričko pro Louiho? Miluje přece proužkovaná trička ne?" Řekla jsem s tmavě modrým trikem s bílými proužky v ruce.

Nelly jen mlčky přikývla a já tričko, spolu ještě s bordo trikem, hodila do košíku a šla k pokladně.

"A co pro Liama?"

"Nevím Nelly, já pro něj taky nic nemám."

"Nakoupíme něco společně?" Navrhla Nelly.

Já jen mlčky přikývla.

"Ale co?"

"To opravdu nevím, co mu koupit něco na oblečení?" Navrhla jsem.

Nakonec jsme mu vybraly košili a nějaké trička.

"Nelly, ale co pro Nialla?" Zeptala jsem se, když jsme šly z obchodního centra.

"Já nevím Beth, co nějaká dovolená?" Navrhla.

"Já nevím, spíše něco osobnějšího." Řekla jsem, zrovna když jsme procházeli kolem London eye.

Potom jsem se jen šibalsky usmála a dárek pro něj, byl hned jasný.

"Že mu nechceš dát to, co si myslím?" Zeptala se Nelly, když si všimla, jak se dívám na London eye.

"Možná?"

"Víš že nesnáší horské dráhy!"

"Vím." Řekla jsem se smíchem.

"Beth, zabije tě."

"To ne, vždyť v Disney Landu jsou i bezpečné atrakce." Argumentovala jsem.

Hned jak jsem přišla domů, objednala jsem vstupenky do Disney Landu v Paříži. Samozřejmě jiný termín než Nelly a Harrymu, ale ti narozdíl od nás nejdou do Disney Landu.

Docela se bojím, že se mu to nebude líbit, ale tak přece jen, nejedeme jen do Disney Landu, ale i do Paříže.

___________________

"Beth? Budeš tady na Vánoce?"

"Ano Louisi, pokud vám to nebude vadit?" Podívala jsem se na kluky, kteří seděli na gauči vedle něj.

"Jasně, budeme rádi, minulý rok nám vařila Nelly, protože Liam byl tehdy ještě se Sophií, takže budeme rádi když nám uvaříš."

"Takže mě jen využijete?" Zeptala jsem se se smíchem.

"Eee...." mrmlal Harry.

"Jasně že ne." Smál se Louis.

"Fajn, takže když bych vám na Vánoce nic neuvařila, nebude vám to vadit?" Zeptala jsem se a předem mi byla jasná jejich reakce.

Louis se na mě jen zašklebil a pak dodal:
"Nejsem si jistý, jestli bude místo u stolu... Jasně že nám to nevadí Beth, konec konců, jsi Niallova přítelkyně a naše kamarádka, budeme rádi, když budeš s námi." Řekl a objal mě, to pak udělali i ostatní kluci.

"Nejsem Niallova přítelkyně!" Křikla jsem, ale nikdo tomu zřejmě nevěřil, protože mě každý ignoroval.

"Hej Louisi?" Pošeptala jsem mu.

"No?" Řekl hlasitě.

"Nevíš co pro mě má Niall na Vánoce?"

"Vím, ale neřeknu ti to." Odpověděl s úsměvem na tváři.

"Hah, ty to taky nevíš že?" Smála jsem se už normálně hlasitě.

"Proč myslíš?"

"Protože by jsi to hned vykecal." Vyplázla jsem na něj jazyk.

"Beth! Nikdo neví co pro tebe mám, neřeknu ti to." Řekl Niall a poslal mi vzdušnou pusu.

"Fajn." Řekla jsem a chtěla jsem odejít nahoru, jakože jsem uražená.

Hned jak jsem se zvedla, Niall se zvedl taky, začala jsem utíkat a Niall za mnou, jak mě chytl, začal mě lechtat. S křikem jsme se honili přes celý barák jako nějací puberťáci.

"Co proboha děláte?" Zeptal se Harry, do kterého jsem ve svém zběsilém útěku narazila.

"Promiň." omluvila jsem se ta to, že jsem ho srazila.

"Jste jak malé děcka." pronesl mým směrem.

"My? Pch..." řekla jsem a zase začala utíkat, protože Niall už byl u mě.

****

Ahoj
Omlouvám se za tento hrozný díl, ale jinak to moc nešlo.

Věnováno crazybublle❤❤❤, která mi zároveň trochu radila při vymýšlení dárků, takže ti děkuji❤.

Right Choice / N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat