27. Dítě?

237 24 24
                                    

"Nelly, sakra otevři mi!" Bouchala jsem na dveře.

Nelly mi otevřela dveře, a když viděla můj ubrečený obličej, hned mě obejmula.

Po chvíli vyšel ze dveří i Harry,
"Co tady jančíš?" Zeptal se se smíchem, když mě však uviděl, došlo mu, že teď není správný čas na vtipy a s omluvou rychle odešel.

S Nelly jsme se zamkli v pokoji a já ani po půl hodině nebyla schopna mluvit. Nepřetržitě jsem brečela.

"Zlato klid, co se stalo?"

"Já... Já...," snažila jsem se, ale mé slova vždy vystřídaly vzlyky.

"Něco s Niallem?"

"No.."

"On se s tebou rozešel?" Zděsila se.

"Ne..., ale.určitě.to.udělá." Říkala jsem mezi vzlyky.

"Beth proč by to dělal?"

"Zlato uklidni se, ano?" Říkala mi Nelly a hladila mě přitom po zádech, zhruba po hodině jsem se alespoň částečně uklidnila.

"No, on nechce dítě." Zašeptala jsem, jakoby nás snad měl odposlouchávat.

"A ty ho chceš, a proto se s tebou má rozejít?" Nechápala.

"Ne, on dítě chce, ale ne teď a to já taky ne."

"Tak v čem je prob-.." chtěla to doříct, ale pak ji to došlo.

"Ty jsi těhotná?" Zeptala se šokovaně.

Já jen přikývla a mé oči se opět začaly plnit slzami.

Nelly si mě hned vtáhla do objetí.

"Zlato, Niall bude určitě nadšený, uklidni se ano." Šeptala mi Nelly různé věci, které mě alespoň částečně uklidňovaly.

"A víš to jistě Beth?" Zeptala se mě Nelly.

"No, uvědomila jsem si, že jsem to už dva měsíce nedostala, šla jsem si koupit těhotenský test a vyšel pozitivně."

"Dobře, hlavně se uklidni, Niall určitě dítě chce, není takový, že by tě odkopl."

"Nelly, ale vždyť mu zničím kariéru, zničím mu všechno!"

"Právě naopak, bez tebe by nebyl šťastný Beth a určitě bude nadšený."

"Nelly ne, to nejde, co mám teď jako dělat, jít na potrat nebo co?"

"Co blbneš, tak mu to prostě řekni." Domlouvala mi Nelly.

"Já asi pojedu na chvíli domů, musím si vše ještě rozmyslet."

"To je na tobě Beth."

_________________

Pohled Nelly:
Stojím s Beth před domem a čekáme na taxi, které ji má odvést na letiště, protože její rodiče se nedávno kvůli práci přestěhovali do Irska, celkem vtipná náhoda že?

Jsou asi čtyři hodiny ráno a já pomalu usínám.

"Beth, víš o tom, že nemůžeš utéct a Niallovi o tom dítěti neříct."

"Já vím Nelly, ale nevím co jiného dělat, nebraň mi v tom prosím, za pár dní se vrátím." Řekla smutně.

"Beth, ale vždyť Niall by byl nadšený, bude skvělý otec."

"Já vím, ale prostě si na chvíli potřebuju od všech těch médií odpočinout." Odpověděla.

"Dobře, hned večer mi musíš zavolat, jasné?"

"Dobře." Řekla a alespoň trochu se usmála.

Nic dalšího jsem už nestihla říct, protože přijel taxi, pomohla jsem Beth dát jí její tašku do kufru a naposledy ji obejmula, pak už jsem se jen dívala, jak dělá, podle mě naprostou blbost, ale podle ní nejlepší možnou věc.

Vůbec jsem nevěděla co dělat, jen jsem věděla, že nemůžu jen tak přihlížet tomu, jak dělá takovouto hloupost.

Nenapadlo mě nic lepšího, než napsat Niallovi, co má Beth v plánu, samozřejmě jsem mu nenapsala nic o těhotenství, to už bude na ní.

Nelly: Nialle?
Niall🌭: Vzbudila jsi mě, takže doufám, že je to důležité
Nelly🌭: Podívej se vedle sebe, dojde ti, že je to důležité
Niall🌭: Sakra kde je Beth!! Kde seš ty?
Nelly: Jsem před domem, čekám v autě, hoď něco na sebe a pohni si!

Netrvalo to ani pět minut a Niall vyběhl z domu, ještě na sebe oblékal triko a utíkal k autu.

"Kde je?" Řekl udýchaně.

"Na letišti, odlétá domů."

"Ne, ty si děláš srandu!" Řekl a snažil se smát, ale nešlo mu to.

"Vypadám snad, že si dělám srandu?"

"Proč, proč chce odjet?" Zeptal se a já myslela, že se snad rozbrečí.

"Nialle na to se musíš zeptat jí."

"Ty to víš že?"

"Nialle..." Zaúpěla jsem a doufala, že to nebude dále řešit.

Pohled Nialla:
Doběhli jsme na letiště, přiřítili jsme se ke skleněné zdi, z které bylo vidět na přistávací plochu pro letadla.

Kolem nás šla zrovna nějaká letuška, zastavil jsem ji a s histerií v hlase se jí zeptal:
"Kdy odlétá letadlo do Irska?"

Letuška se podívala na světelnou tabuli, pak zakroutila hlavou a řekla:

"Je mi líto, ale vaše letadlo právě odlétá." Řekla a ukázala na pravé vzlétající letadlo.

Ona neodletěla jen tak, vím, že se něco stalo, ale nevím co.

Kdybych jen tak věděl, co se stalo..

****

Ahoj❤
Tak snad máte radost. Jinak, chtěli byste abych přeskočila nějaký čas, třeba půl roku? Nebo to mám celé vypisovat?

Věnováno AnetCihlicka a niallova_❤.

Right Choice / N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat