TAG

213 10 12
                                    

Ahoj, asi jste si všimli, že tohle není nový díl (protože už žádný nebude 😄), ale je to Tag, ve kterém mám zatagovat tři nejlepší lidi tady na Wattpadu. Zatagovala mě Smiley_Girl_Bad_Girl, která má navíc úplně nejdokonalejší příběhy, takže se na ně určitě podívejte❤ a TeerezQaa💗, která má úžasné jednodílovky💞.

·Smiley_Girl_Bad_Girl- Nejvtipnější, nejdokonalejší a hlavně nejbláznivější holka, kterou naprosto miluju💗. Máme s ní ty nejdokonalejší chaty o jejím jednorožci Harrym na kterém jezdí😂 (ano, přesně tak jak to zní😂😂😂😂). Navíc má dokonalé příběhy, jak už jsem psala.

·crazybublle- Moje největší zlato tady❤, píšu si s ní už celkem dlouho a je naprosto úžasná💗. Věří ve mě i v době kdy já ne. Náhodou jsme dokonce zjistily, že bydlíme poměrně blízko sebe, takže se snad někdy setkáme.

· Nemůžu se rozhodnout mezi kthxx7- Tahle dívka byla první, s kterou jsem si tady psala a která mi jako první začala komentovat mé příběhy 💗. Dříve jsme si docela dost psaly, ale teď si už nepíšeme a celkem mi to chybí😢.  A jjandaa15, která má ty nejdokonalejší příběhy a komentáře a mezi TimeaHoran❤💗, která mi skrze komentáře neskutečně přirostla k srdci❤, navíc má úžasně příběhy a komentáře💗. A co víc.. dělá letos taky přijímačky, takže chápe to, že se prostě musím učit❤💞💗.

Dále Taguju:
crazybublle
AnetCihlicka💞
TimeaHoran💗

Right Choice / N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat