5.

334 25 10
                                    

S Nelly jsme se rozhodli, že uvaříme oběd. Nechtělo se nám totiž nikde jezdit a kluci nebyli proti. Rozhodli jsme se pro boloňské špagety, protože ještě s dob -o kterých se teď opravdu bavit nechci-, kdy jsem chodila s Niallem, si pamatuju, že je všichni milovali. Na Liamovi špagety sice nemám, ale tak snad mi to prominou.

Kluky jsme ani nemuseli volat, jelikož přišli sami, hned jak ucítili něco k jídlu. Divím se, že jídlo by cítili snad i na kilometr daleko, ale to jejich aroma v jejich pokojích jim nevadí. Ale tak to nerešme.

Jídlo jsme nanosili na stůl a všichni se pustili do jídla. Jen Niall se v tom až neobvykle vrtal. Asi jsem nebyla jediná, kdo si toho všiml.

"Ty si furt naštvaný, jedině když si naštvaný tak nejíš?" Zeptal se ho s pobaveným výrazem Harry.

"Proč by měl být naštvaný, co jsi mu zase udělal Harry?"

"Nic jsem mu neudělal Louisi." Bránil se Harry, ale stále se smál.

"Jasně, Beth nevíš co se mu stalo?" Zeptal se mě.

"No... vlezl mi omylem do sprchy." Řekla jsem.

"A to si nikdy neviděl nahou holku, nebo co?" Rýpnul si Louis.

"Jenže on ho tam poslal Harry, s tím že on se chce vykoupat ve vaně a že tu jejich zabrala Nelly, Nial šel proto do společné, kde jsem byla já." Bránila jsem Nialla.

"Harry ty seš fakt blbec." Smáli se kluci nad jeho kreativitou.

"Jej, Nialle nebuď naštvaný. Vždyť je to jedno ne?" Zasmála jsem se a rozcuchala Niallovi vlasy, viděla jsem, jak mu cukají koutky, to mi naznačilo, že už je zase v pohodě.

****

"Tak povídej Beth." Pobídla mě Nelly.

"A o čem prosím tě zase?" Zasmála jsem se nechápavě.

"No..  co Niall, co to bylo v té koupelně a prostě všechno."

"Nelly, není co vykládat, vešel, podíval se, odešel."

"Ty seš blbá Beth, fakt, budu se hodně divit když si s tvým přístupem najdeš kluka." Zasmála se.

"Hah, nevím, ale zdá se mi, že před tebou chodil Harry s holkou, která se jmenovala Beth, takže -Shut up!" Řekla jsem se smíchem, Nelly se už válela smíchem po posteli.

"To víš, první jde hnůj, pak úroda." Zašklebila se a já se s křečmi v břichu válela po posteli.

Poté co jsem zkrotila svůj záchvat smíchu jsem se zeptala,

"Kde je vlastně Harry?"

"Tady" ozvalo se a do pokoje vešel Harry jen v ručníku.

"Stýskalo se ti po mně, nebo co?" Zeptal se.

Odpovědí mu byl můj úšklebek.

"Promiň Beth, ale pokud nechceš mít přenos 'live', tak jdi pryč." Řekl a já v křečích a se záchvatem smíchu odešla. Radši jsem ani neuvažovala nad tím, jestli to myslí vážně, ale podle zvuků, které jsem později slyšela, bych tipovala, že to vážně mysleli.

Ve snaze utéct před zvuky, o kterých se bojím, že budou mojí následující noční můrou jsem šla do pokoje na opačné strany budovy, který patřil Liamovi.

"Liame? Prosím, slib mi že se u tebe můžu skovat?"

"Před čím?" Zasmál se Liam.

Pak ho ale zaujal zvuk, který se ozýval z druhé strany vily.

"Aa, už vím před čím." Zasmál se Liam.

"Myslím, že před tímto neutečeš." Řekl Louis, který se zrovna objevil ve dveřích. Asi se chtěl taky schovat.

Musela jsem se tomu smát.

"Beth?" Oslovil mě po chvíli Louise.

"Hm?"

"Vím, že o Niallovi se už nechceš bavit, ale měli by jste si promluvit."

"Máš pravdu Louisi." řekla jsem a mu se rozzářili oči.

"Fakt?" Vypískl.

"Máš pravdu, nechci o něm mluvit, v tom máš pravdu." Řekla jsem.

"No tak Beth, vždyť to vše nemůže skončit, patříte k sobě. No tak Liame, že by si měli promluvit." Podíval se Louis na Liama.

"Louisi, myslím, že to musíš nechat na nich, už si promluvili. Jsou v pohodě a měli by jsme nechat na nich, jak to dál bude." Řekl Liam a já mu věnovala děkovný pohled.

"Louisi, všiml sis, že to řešíš mnohem více ty, než já s Niallem?" Zeptala jsem se pobaveně.

Louise očividně naštvalo to, že jeho 'promluva do duše' nezabrala, a proto odešel. Tipovala bych, že šel promlouvat do duše Niallovi.

"Teď jdeš za Niallem?" Zeptali jsme se ho se smíchem s Liamem naráz. Ani se nezastavil a odešel.

"To je Pako." Zasmál se Liam.

"To jo."

****

Ahoj❤
Vítám vás u nového dílu, Snad se vám líbí❤. Co na to zatím říkáte? Myslíte, že se dají Beth a Niall opět dohromady? A přejete si to?😍

Věnováno jjandaa15❤.

Right Choice / N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat