Brzy se setmělo, takže Nick zapl film a rozdělal pizzu a pivo, co měl v lednici. Uvelebili jsme se oba na gauči, on tak že si sedl, že skoro ležel a já opřená v rohu sedačky něco mezi lehem a sedem a nohy v jeho klíně. Každý jsme baštili svou pizzu. Já tu svou měla v klíně a on na mých nohách.
Film stál na začátku fakt za hovno, takže jsem se brzy začala nudit a měnit všechny pózy na gauči. V jednu chvíli jsem měla v hlavu v Nickově klíně, poté na jeho rameně či nohy jsem měla opřené o jeho bok. V další chvíli jsem dělala svíčku o opěradlo gauče a v té další jsem roztáhla nohy do Včka a opřela se o hlavu, takže jsem dělala stojku. Nick mě celou tu dobu pobaveně a zároveň udiveně sledoval, ale to mi bylo u prdele.
,,Prosím tě sedni si už, začíná to být zajímavé" řekl po chvíli a já ho s povzdechem poslechla a uvelebila se na gauči normálně.
,,Ne to teda zajímavé není!" Konstatovala jsem hlasitě "kde je krev nebo nějaké monstrum, či nějaká plastická Barbie v živém provedení, kterou zabijou nebo sežerou?! Ne tohle není zajímavý. Lepší je Blood Fire" našpulila jsem trucovně rty a koukla na něj.
Nick jen zamrkal a nakonec se rozesmál, také jsem zamrkala a zamračila se na něj.
,,Ty se směješ?!" Vykřikla jsem, popadla polštář za sebou a začala ho mlátit hlava nehlava, to ale způsobilo ještě hlasitější smích z jeho strany. Skoro to vypadalo, jako by se smíchem dusil.
Přestala jsem, polštář odložila a založila si ruce do kříže. Propalovala jsem ho pohledem, zatím co on vypadal, že se stále náramně baví. Naprosto mě to rozčilovalo, nesnášela jsem když se mi někdo smál! Kdybych tu měla svou katanu nebo pistole, bylo by po něm. Nick se nakonec po pár minutách uklidnil a já se zamračila.
,,Skončils?" Zeptala jsem se napruženě a stále ho propalovala pohledem. Nick se na mě usmál, že jsem okamžitě měla rybník v kalhotkách a poplácal mě po hlavě, jako malé děcko.
,,Ale čopak čopak?" Zašišlal ,,tady se někdo žlobí."
Cítila jsem, jak se mi vaří v těle krev, natáhla jsem se, že mu vrazím, ale místo toho, mě chytil a povalil na gauč, bohužel to ale nevychytal a oba jsme skončili se zaduněním na zemi. Naše nosy byli možná 3 centimetry od sebe. Cítila jsem jeho horký dech na mých tvářích a jeho chtivý a žádostivý pohled na mém těle. Tak moc jsem ho chtěla! Chtěla jsem cítit jeho ptáka v sobě!
Jako by vyslyšel mé myšlenky a začal mě chtivě a vášnivě líbat, polibky jsem mu začala okamžitě a vstřícně oplácet a přitom jsem mu rukama zajela do hustých černých vlasů. Nick se i s se mnou zvedl jakoby nic a chytil mě za zadek za který, mě současně i přidržoval. Omotala jsem mu nohy kolem pasu a rukama pevněji stiskla jeho vlasy, Nick mi tiše vzdechl do úst a rozešel se se mnou někam vpřed. Šikovně otevřel dveře a položil mě na postel bez toho, aby mě přestal líbat, nebo snad držet. Poté odskočil do obýváku vypnout televizi, zatím co jsem se tak nějak dávala do kupy.
Aniž bych čekala, tak na mě Nick skočil a začal mě znovu vášnivě líbat a tentokrát i svlékat. Pomalu přemístil svou ruku pod mé triko a začal mě hladit po břichu a pravém boku, přičemž, protože jsem byla lechtivá, jsem se zasmála. On to ale nijak neřešil a dál mě líbal. Druhou rukou mi začal rolovat triko nahoru, než mi ho přetáhl přes hlavu a odhodil to někam do neznáma pokoje. To samé jsem udělala já, šedé triko zdůrazňující hlavně jeho svaly jsem mu přetáhla přes hlavu a také odhodila někam do prdele. V šeru pokoje jsem koukala na bezmála bezchybné mužské tělo, které se v tuto chvíli nade mnou tyčilo, jak obří sloup a zároveň mě svou, možná až nepřirozeně velkou boulí, tlačilo do mého podbříšku.
ČTEŠ
Black Whirlwind |CZ| |PROBÍHÁ KOREKCE|
RomantikTemnota. To jediné mě obklopovalo. Zima objímala mé nahé tělo, které se krčilo v koutě. Ještě teď jsem cítila rány a doteky toho muže. Muže, který mě znásilnil. Horké slzy mě začali štípat v očích a pak samovolně stékat po mých tvářích. Krčila jsem...