Kapitola 20

121 4 2
                                    

Seděla jsem v baru popíjejíc zlatavou tekutinu přede mnou a přehrávala si náš poslední rozhovou s Robem.

,,Buď opatrná" byly jeho poslední slova před odletem. Kopla jsem do sebe zbytek obsahu sklenky a poručika si u Bena další.

,,Jestli to takhle budeš do sebe házet, nijak si neulevíš, jenom se opiješ a zítra budeš mít okno a pěknou kocovinu."

,,Já vím" řekla jsem otráveně a ukazovákem jezdila po hraně sklenky. ,,Mrzí mě, že odjel."

,,On se vrátí, neboj" řekl chlácholivě Ben a dolil mi v pořadí už čtvrtou sklenku whiskey.

Vrátí ? Tolik pochybností. Můj otec není žádný svatoušek a nehodlá plakat nad mrtvým agentem, takže vrátí se Rob zpátky? Kopla jsem do sebe naráz čtvrtou sklenku a tekutinu chvíli si přendávala v ústech, než jsem jí polkla.

,,Měla by sis vyrazit, zavolej nějaké kamarádce a vyraž te si."

,,A kde tu kamarádku mám sehnat, připadám ti jako seznamovací typ?" Řekla jsem tvrději, než bych chtěla, ale mluvil ze mě alkohol.

,,Byl to jen nápad Jane" usmál se na mě, ale já od něj odvrátila hlavu a vytáhla z kabelky mobil, najela jsem na Nicolasovo číslo a zavolala mu. Docela mě překvapilo, že to zvedl hned na poprvé.

,,Halo, Jane?"

,,Ahoj" řekla jsem trochu zakřaple, ale za to mohl blížící se pláč, který na mě najednou dolehl.

,,Jane?" Zeptal se starostlivě a já zadržela vzlyk.

,,Jsem v pohodě Nicku jen.... jen bych se potřebovala odreagovat, nechceš někam zajít?" Vypadalo to, že ho moje nabídka asi překvapila, protože dlouho neodpovídal.

,,A víš, že rád. Zrovna jsem dokončil práci a přemýšlel jsem nad tím, jak večer zabiju čas, tak co chceš podniknout?"

,,Chci jenom sledovat horory a baštit pizzu s kukuřicí" pravděpodobně jsem ho pobavila, protože se rozesmál, nad jeho smíchem jsem se usmála.

,,Tak, co v o půl šesté u mě ? Mám Smrt v Jižních jezerech 2. A pizza s kukuřicí se taky najde.'

Usmála jsem se a kývla, ale došlo mi, že mě nevidí.,,Jo, to z ní super, tak o půl šesté."

,,Budu se těšit."

,,Já taky, pa"

Zavěsila jsem a mobil opět hodila do kabelky.

,,Tak co?" Zeptal se Ben, který na mě celou dobu koukal.

,,Tak to vypadá, že už zábavu na dnešní večer mám" Ben se usmál.,,Super, tak jsi to užij."

,,Ty jsi taky užij večer tady" řekla jsem a úsměv mu oplatila, zvedla jsem se z barové židle, na bar položila pár bankovek, hodila na sebe kabát, popadla kabelku a vyrazila ven do rušných ulic New Yorku.

***
Stála jsem před zrcadlem a prohlížela se ze všech stran. Měla jsem na sobě bílé triko s potiskem I love Fridays a tmavě modré roztrhané džíny , vlasy jsem si nechala rozpuštěné a lehce jsem se nalíčila. Bylo něco po 5 hodině a já se teprve připravovala. Fajn asi to už lepší nebude, usoudila jsem a vydala se s kabelkou ke dveřím. Hodila jsem přes sebe svou džínovou bundu, kabelku přes rameno a vyrazila jsem. Po pár minutách jsem se dostala na hlavní ulici a mířila si to rovnou do tzv. obytného centra pro boháče. 10 minut na to jsem stála před jeho domem a hledala jméno na zvonku. 

,,Možná jsem si spletla dům" zamumlala jsem si pro sebe, když jsem už očima po třetí přejížděla po tabuli se jmény a to jeho jsem tam nějak stále nenašla. Nakonec už jsem chňapala po mobilu, když mi na rameno někdo poklepal. Srdce mi naskočilo leknutím a prudce jsem se ohnala rukou, že neznámého udeřím, jenže se tak nestalo a neznámý mou ruku zachytil.

Black Whirlwind |CZ| |PROBÍHÁ KOREKCE|Kde žijí příběhy. Začni objevovat