Seděla jsem na gauči, pojídala pizzu a koukala na plány, co my poslal táta. Od toho poslání uběhly 3 dny a tátova hrozba mě pronásledovala celou tu dobu. Každou noc jsem přemýšlela nad tím, co udělat, kam se schovat? Otec byl nejlepší agent z nejlepších, nikdy žádně stopy, přeživší ani omyly. Zkrátka dokonalý zabiják, proto jsem začala s protiopatřeními. Zařídila jsem si přes jednu realitku pokoj v jedné ubytovně dost daleko odsuď mimo státy na dobu neurčitou, pro všechny případy.
Schovala jsem všechny papíry do složky a tu schovala pod gauč, kde byly všechny důležité dokumenty a peníze, taktéž pro všechny případy. Sice to nebyla nejlepší skrýš, ale ne každého by napadlo, že budou pod gaučem, no ne?
Prohrábla jsem si frustrovaně vlasy a zvedla se s tím, že si udělám kávu. Šouravým krokem jsem se došoupala skoro ke kuchyni, když někdo začal prudce bušit na dveře. Zvedla jsem obočí a s myšlenkou, co je to za magora se odebrala ke dveřím, které jsem otevřela. Než jsem ale cokoliv stihla říct, rty neznámého se přitiskly na mé, ten onen kopl do dveří tak silně, že když bouchli, málem odletěli. Poté mě jemně dostrkal až do ložnice, kde mě povalil na postel a já konečně získala rozhled o tom jaký to prasák se mi vloupal do bytu.
,,Nicku? Co tu děláš? Zbláznil si se?"
,,Promiň kotě, ale nemohl jsem na tebe přestat myslet a cestou k tobě byl můj pták už tak v pozoru, že jsem se radši zdržel všech pozdravů"Chlapi.... Jak typické!
,,Jsem naštvaná" prskla jsem ještě v klidu.
,,Jane nebuď suchar, sex je zdravej."
,,Asi tak pro tebe puso."
,,Já si jen ulevuji, to je zdravé."
,,Víc než sex by ti prospěla pořádná rána do nosu" ušklíbla jsem se ,, a klidně budu tak velkorysá a udělám to sama."
,,Na to zapomeň kotě, teď tě chci jenom šukat do držky mi můžeš dát pak."S tím na mě nalehl a začal mě znovu vášnivě a dravě líbat. Jeho ruce putovali po mém těle a pomalu mi vyhrnovali bílé krajkované tílko, které mi nakonec Nick přetáhl přes hlavu a odhodil ho někam za sebe.
Ležela jsem tedy před ním jen v černé krajkované podprsence a krátkých kraťascích. Jeho hladový pohled přejížděl po mém těle přičemž si mlsně olízl rty.
,,Dneska z tebe vyšukám duši" šeptl mi nadrženě do ucha a skousl mi ušní lalůček. Zavzdychala jsem připravená na vše a nahmatala lem jeho trika, které jsem vyhrnula tak, abych mu ho mohla sundat, přičemž jsem ho hodila někam vedle sebe. Oplácela jsem Nickovi vášnivé polibky, kterými dobýval mé rty. Jeho ruce se přesunuli na má stehna, která stiskl tak, že jsem málem vypískla, ono vypísknutí bylo ale pohřbeno v jeho ústech, přičemž to spíše znělo jako zahuhlání. Jeho ruce po mých stehnech jely stále výše, až k lemu mých kraťas které stáhl dolů, docela ho překvapilo, že jsem pod nimi nic neměla, no co bylo horko!
Nick to ale neřešil, šibalsky se usmál a přemístil se dolů, roztáhl mé nohy prudce do praku až jsem nadskočila a strčil mezi ně svou hlavu. Okamžitě jsem nabrala rudou barvu a srazila nohy k sobě, ale Nick je chytil a držel roztažené.
,,Neboj kotě, bude se ti to líbit, slibuju." Chtěla jsem mu věřit, ale vzpomínky byly až moc bolestivé...
Vzpomínala jsem jak jsem byla jen pouhou hračkou bez práv. Na to jak mě zneužívali, na to, co bych už měla dávno zapomenout. Celá jsem ztuhla, že jsem ani nedýchala, tak moc jsem se bála.
,,Kotě, klid. Ty se bojíš?" Neodpověděla jsem. Nick se nade mě vyhoupl a kouknul mi do očí. Pohladil mě jemně po tváři a starostlivě si mě prohlédl. ,,Jane já tě do toho nebudu nutit jestli nechceš." Jeho pohled zjemněl natolik, že mě to až dojímalo.
,,Já...nemám na to dobré vzpomínky."
,,To chápu." Řekl a odtáhl se. Stále mě ale držel za stehna, která byla do široka od sebe, což mě docela znervózňovalo. Pak ale Nick sjel rukama níž na moje lýtka, za která mě chytil a prudce mě otočil na břicho až jsem vypískla, pleskl mě přes zadek a rozepl si kalhoty.
,,Zapomeň že mi ho narveš do zadku!"
,,Neboj kotě" šeptl zastřeným hlasem, vzal mě zezadu za stehna a podložil jimi mé tělo, že jsem klečela ale má prsa se dotykala stále postele. Vzal mě za ruce a dal mi je za záda, kde je začal svazovat k sobě.
,,Hele co..co to kurva děláš?!" Hrklo ve mně, ví to!
,,Trochu netradiční sex. Neviděla jsi 50 odstínů?"
,,Promiň, ale ne a i kdyby, tak pokud vím, Anna to dělala dobrovolně."
,,A taky se jí to líbilo."
,,Je to herečka, té se to líbit musí."
,,Tak dělej že jsi ona, možná to bude snažší" polibky začal zasypávat mou páteř, přičemž mi naskočila husina, bylo to příjemný ale svázané ruce mi příjemné nebyly. Nick s polibkama skončil u mé kostrče, odkud se taky odtáhl a slyšela jsem jak si sundal kalhoty, moje tělo se třáslo natěšené, co se stane. Nick mě vzal za mé boky, lehce je nadzvedl a prudce do mě pronikl, v možných mezích jsem se prohla v zádech a hlasitě zasténala. Byl to úplně jiný pocit, než doposud. I když jsem ho neviděla, úplně jasně jsem si dokázala vybavit ten jeho křivý úsměv, který teď nejspíše zdobí jeho obličej.
Prudce k začátku přirazil, přičemž jsem zasténala, než se začal pohybovat v pravidelných intervalech. Každým okamžikem jsem cítila, jak ta rozkoš v mém těle narůstá do extrémních mezí. Mé hlasité vzdechy tlumil jenom polštář, ve kterém jsem měla zabodnutou půlku mého obličeje.
,,Nicku..." Šeptla jsem nadrženě jeho jméno přesně ve chvíli, kdy opět začal zahrnovat mou páteř polibky.
,,Copak kotě?"
,,Udělej mě!" Zažadonila jsem ve chvíli, kdy jsem znovu zasténala, načemž Nick zrychlil své tempo a zároveň ho více přitvrdil, aby jeho přirážení bylo o to intenzivnější.
Cítila jsem, jak se Nick ke mně naklonil, přesněji k mému uchu a zastřeným hlasem zašeptal:
,,Jak je libo kotě...."TO BE CONTINUED....
Lidičky, doufám, že vás BW ještě pořád neomrzela.
Pokud ne mám pro vás dobrou a špatnou zprávu:
Ta dobrá: Dokopala jsem se k napsání kapitoly!!!Ta špatná: Blížíme se k rapidnímu konci mé práce, což je na jednu stranu dobře, protože se budu snažit knížku co nejrychleji dokončit a tudíž budou rychleji přibývat kapitoly a z té špatné strany si to všichni domyslíme, že? :D
Okok ale teď zase vážně, jelikož chystám k BW otevřený konec, plánuju i pokračování, takže se máte na co těšit :)
Nebudu to nějak moc protahovat, doufám že se vám kapitolka líbila a uvidíme se zase příště :3
~Leny
PS: Omluvte případné chyby
ČTEŠ
Black Whirlwind |CZ| |PROBÍHÁ KOREKCE|
RomanceTemnota. To jediné mě obklopovalo. Zima objímala mé nahé tělo, které se krčilo v koutě. Ještě teď jsem cítila rány a doteky toho muže. Muže, který mě znásilnil. Horké slzy mě začali štípat v očích a pak samovolně stékat po mých tvářích. Krčila jsem...