XX.- Som proste nemožný

456 44 10
                                    

Laen

Ak by sa dalo, dal by som sa liečiť. Mám totiž dosť silnú predtuchu, že halucinujem. Ináč si to celé nedokážem vysvetliť.

Najskôr tá hnusná teplota, vzápätí, sa stratí Samira a Ka3n, Valencia vyhodí do vzduchu počítač, aby nás nenašla Vláda, na to ju prehovorím, aby nešla zachrániť moje dvojča a nakoniec mi konečne prezradí, prečo ju chce Vláda chytiť za každú cenu. Naozaj, ak toto nie je šialenosť, tak potom neviem čo áno.

Mal som horúčku a bolo mi zle, no všetko to sa vytratilo. Teraz mám len pocit, že všetko je v riti. Moju sestru a interaktívnu ženu, ktorá sa len tak mimochodom, zázračným spôsobom dostala von z počítačov, zajala Vláda. Používajú ich ako návnadu, aby zlanárili Valenciu k sebe, o tom nepochybujem. Jediné, čo mi nesedí je to, ako je možné, že je Valencia ochotná obetovať sa pre program a pre, v podstate neznámu, ženu. Normálnemu človeku by nič aké ani nenapadlo.

Ale to všetko je len slabý odvar. Skutočná šialenosť nasleduje až potom. Video, ktoré natočila dvanásťročná rozmaznaná dcéra vedcov Straussovcov. Prečo rozmaznaná? Teraz sa pripravíme na šok...

Moji rodičia slúžili v ich dome dosť dlho. Potom odišli. Prečo? Odpoveď je jednoduchá. Scarlett Straussová vymyslela interaktívnu ženskú, ktorá spravovala celý dom. Doslova. A kto to bol? Jasné, že moja milovaná Ka3n.

Môj otec odišiel dobrovoľne a to preto, lebo ho tá ženská, ktorá všetko videla, iritovala. Matka ešte dlhšiu dobu pracovala pre vedcov, ale podľa slov, ktoré som zachytil z konverzácie jej a otca, som si odvodil, že odišla preto, lebo sa Straussovci začali správať divne. Vtedy sme to so Samirou neriešili, proste sme akceptovali situáciu. Ale teraz, po tom, čo mi ukázala Valencia, mi všetko do seba krásne zapadá.

Moji rodičia boli zneškodnení bombou krátko po tom, čo Val natočila to video. No som si stopercentne istý, že to má súvis a nie taký hocijaký. Vláde a celkovo Severanom extrémne záleží na tom, aby tie informácie nepresiakli na povrch, takže musia zabiť každého, kto s tým môže mať nejaké dočinenia.

Začalo to Straussovcami, potom s ich personálom, ktorý tam kedysi býval. A teraz to chcú zakončiť s Valenciou.

Popravde, vždy keď som počul reči mojich rodičov o tom, ako veľmi je Valencia rozmaznaná a panovačná, chĺpky mi z nej stávali dupkom. Predstavoval som si ju ako namaľovanú paničku- milionárku s IQ pod šesťdesiat. Možno práve to je dôvod toho, že mi doteraz nedoplo, že táto Valencia, by mohla byť Valencia.

Poznám ju už zopár týždňov, no táto baba rozhodne nie je ani rozmaznaná, ani ufňukaná, hoci panovačná áno. Ale to sa dá pochopiť, keďže v podstate som to ja, kto je tu nepotrebný hosť. Môžem byť rád, že ma neodstrelila, ako to toľkokrát sľubovala. Nevidím v tom dievčati to, čo som videl v mojich predstavách.

Možno dobre, že som ju spoznal takto, bez predsudkov, pretože za tie dlhé, pochmúrne dni tu dole, som si stihol uvedomiť, ako veľmi mi na nej záleží. Prirástla k môjmu srdcu a ja by som nezniesol, keby sa jej niečo stalo.

Neviem prečo je to tak, no je to holý fakt. Ten môj bozk minule bol iba test, skúška, či ju beriem ako sestru, alebo ako niečo viac. No, bratsky som sa rozhodne necítil.

Neviem sa presne sústrediť na to jej video a to ma vytáča. Teraz by som nemal riešiť môj chvíľkový skrat pred niekoľkými dňami ale to, ako svoju sestru dostanem späť. A to, čo má, dopekla, znamenať to video.

Rozhodne to nie je filmársky trik, to je jasne vidieť. Je to pravda, nepopierateľný fakt a mne z toho na tele vyráža husia koža.

Južania a Severania spolupracujú na nejakom tajnom projekte, kde sa má vraj zistiť hranice únosnosti či čo. Neviem, čo to presne má znamenať, no nepáči sa mi to. A ten hologram sa mi páči ešte menej. No a to už ani nehovorím o tom konci, kde tá nepodarená ženská, zjavne psychicky porušená, zlikvidovala svojich kolegov bez mihnutia oka. Nechcem si predstaviť, čo by urobila s Valenciou, keby sa jej dostala do rúk.

Last chance ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt