P.B.~3~

1K 176 5
                                    

Tekrar açtığında ise ölüm fermanının yazıldığı o sesi duydu genç kız...

"Ne oluyor lan burada!!"

Çınar'mıydı o?

📖📖

Çınar gözlerini ikilinin üzerinde gezdirirken biraz önceki gördüğü manzara hala gözlerinin önünden gitmiyordu. Ve gidecek gibi de görünmüyordu.

Çınar arkası dönük olduğu için Yavuz'u tanımamış ve üzerine yırtıcı bir hayvan gibi atlayıp yumruğunu gözüne geçirmişti. Herşey saniyeler içinde olurken herkes olayın şokundaydı.

Yavuz ne olduğunu anlamadan gözüne yediği yumrukla masada otururken Eda ise onun gözüne buz koymak ile meşguldü.

"Of Çınar ya!"Eda'nın sitemli sesiyle bakışlarını kardeşine çevirdi Çınar.
"

Hayır yani insan bir dinler demi? Siz burada bu halde nasıl kaldınız? Hiç olmazsa bir ne şiniz var bu halde der?"


Çınar'a bakan genç kız onun sert bakışlarını gördüğünde tekrar önüne dönmek zorunda kalmıştı. Yavuz'un acısını içinde yaşıyordu sanki. Tabi kendi yüzünden olduğunu bidiği içindi acısı.

"Yavuz, kardeşim özür dilerim... Ben seni yani sizi öyle görünce kim lan bu kardeşime dokunan lavuk deyip atladım." dedi Çınar kardeşinin yanında erkek sinek bile görmeye dayanamıyord
Y

avuz ile Eda şaşkınca birbirlerine bakarken ilk kendine gelen Yavuz olmuştu.


"Bu baş belası senin kardeşin mi?" diye sordu yanındaki kızı gösterirken.

"Vay anasını püsküllüden kurtulduk dedim şimdide baş belasımı olduk? Sen Bunu nerden tanIyorsun abi?" diyerek söyenmeden edememişti Eda.
İ

ki adamdan ters bir bakış yiyen genç kız ağzına hayalî bir fermuar çekti. Şimdi okların kendine yönelmesinin bir anlamı yoktu değilmi?


"Evet kardeşim kendileri benim cadım, şey yani kardeşim olur da siz" dedi çınar bakışlarını ikilinin arasında gezdirirken yeni yeni jetonu düşmüştü " püsküllü ne alaka lan!" diye sordu.Ama sorudan çok sinir içeren cümleydi bu... Aklına binlerce şey gelirken... Derin bir soluk alıp düşüncelerini yok etmeye çalıştı. Kardeşi ve kardeşi bildiği insan... Saçlarına daldırdı sinirle ellerini.


Eda ile Yavuz bir anlığına göz göze geldiğinde Eda'nın gözlerini kaçırması ile yeniden Çınara bakan Yavuz nefesini üflerken konuştu.Nasıl bir açıklama bulacağınıda pek bilmiyorduya neyse..

"Biraz önce üstüme kahve döküp yandığımı görünce soğuk su ile soğutan bir kişi olarak en püsküllüsünden bir baş belası senin bu kardeşin." dedi gerçekleri dile getirerek ama otagardaki hallerini Çınar'dan saklamak en iyisi diye düşündü. Hem karşısındaki kız açısından hem kendi açısından.
S

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin