P.B.~29~

342 65 5
                                    

Okulda çoğu gözler Rabia'nın üzerindeyken gülümsedi Eda. Kankası şimdi onun yengesi oluyordu. Ve Çınar'dan ona böylesi bir yüzük yaptıracağınıda hiç sanmazdı. Abisi gerçekten kendini aşmıştı.

Bu güzel birşeydi elbette. Rabia mutluydu Çınar mutluydu. Sevdiği adam tam karşısında ona bakıyordu.

Gözlerini tekrar Yavuz'a çevirdi.Yavuz ona gülümsediğinde tedirginçe etrafına baktı herkes kendi halindeydi. Yavaşça oda ona gülümsedi. Zil çalıp herkes ayaklanırken Eda oturduğu yerden kıpırdamamıştı. Rabia ikiliyi yanlız bırakıp sınıfın kapısını kapatıp çıktı. Sınıftan en son kendisi çıkmıştı.

Yavuz Eda'nın oturduğu sıranın önündeki sıraya oturdu.

"Biz de evlensek ya?"

"Ne?" dedi Eda kaşlarını çatarak anlamaya çalışırken.

"Yani demem o ki." dedi Yavuz ellerini birleştirip genç kıza bakarken."Yaza çifte düğün yapsak fena olmaz bence ne dersin?"

"Bana evlenmemi teklif ediyorsun?"

"Yooo direk evlenelim diyorum. Bu akşam eğer sende istersen bizde seni isteyelim?"

Eda güldü buna inanamıyordu. Yavuz ona evlenme teklifi etmeden direk evlenelim diyordu. Hoş etmesede evlenirdiki onunla. Ama öyle kolay kurtulamazdı Yavuz bey önce evlenme teklifi edecek sonrada isteyecekti.

"Olmaz! Önce bana evlenme teklifi etmelisin romantik olmana gerek yok. Ama o teklif olmalı. Bu ortamda değil. Burda sen öğretmen ben öğrenciyim unutma."

Adamdan cevap  vermesini beklemeden kalktıp çıktı sınıftan. Dışarıdaki soğuğu bildiğinden montunu almayı unutmamıştı.Trip atacağım diye donmayı istemezdi. Onunla evlenmeyi çok istesede onun böyle emrivaki yapmasına sinir oluyordu.Sertçe kapıyı açıp sertçe kapatıp çıktı. Hem hemen evlenemezdi ki. Onun bir hayali vardı. Önce okulu bitirmesi gerekiyordu. Babalarınında bunu istediğine emindi Ne kadar Yavuz yazın düğün yapacaklarını sansada dört yıl sonra yazın olacağına emidi. Dört yılcık bekleyecekti yani Yavuz bey.

Rabia sinirle sınıftan çıkan Eda'nın peşine takıldı. Arka bahçedeki banka otururken gözü sınıf penceresine kaymıştı.
Rabia da genç kızın baktığı yere bakıp onun hemen yanına oturdu. Belliki abisi bir odunluk etmişti.

"Ne odunluk etti şimdi bu adam?"

"Bana evlenelim dedi"

"eee..."

"Eesi teklif yok sadece evnelim dedi çifte düğün felan"

"Çifte düğün harikaymış ama evlilik teklifi olmamış."

"Aynen." dedi genç kız Rabia'yı onaylarken. Fazla bir romantiklik beklemesede oda her genç kız gibi bir evlilik teklifi bekliyordu.

"Sıkma canını. Bak ne diyorum okulu ekmeye varmısın?"

Bu moralle okulu çekemeyecek olan Eda hızla kafasını salladı. Önceki kaçtıkları yerden kaçarken hızla uzaklaştılar ordan. Yavuz onların kaçtığını görmüştü ama Eda'yı üzdüğünü bildiği için ses etmeden uzaklaştı pencereden.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin