Vzbudila jsem se až ráno.. Vlastně Jo mě vzbudil, vlezl do měho pokoje a začal skákat na mojí posteli. "Emily vstávej, dneska mám narozeniny!" to bylo první co jsem slyšela, když jsem se probudila, fakt supr. "Hm, neřikej" vyplázla jsem na něj jazyk, "kolik, že ti je" zasmála jsem se. "Šest." a usmál se. "Tak to jsi velkej kluk a teď slez z mojí postele, běž dolů, chci se převlíct!" Naštěstí odešel, koukla jsem se na budík a bylo šest. "Já toho červa uškrtim!" Vůbec se mi nechtělo z postele, ale nakonec jsem vylezla. Alespoň jednou budu stíhat. Dala jsem si horkou sprchu, učesala a dala si řasenku, když mám dneska tu schůzku. Převlékla jsem se- vzala jsem si svojí oblíbenou kostičkovanou košili, legíny, martensky a na hlavu jsem si vzala černou beanie bez nápisů. Sešla jsem schody a máma se mě hned zeptala "Kam se tak módíš?" a zvedla obočí. "Nemódim, vždyť takhle chodim do školy pořád." Zasmála jsem se a napila se kafe z měho oblíbeného hrnku. "Ale jsi namalovaná!" řekla máma a usmála se, "Máš s tim problém?" zasmála jsem se. Neodpověděla.
Když jsem se nasnídala bylo asi půl osmý, což znamenalo, že škola začíná až za hodinu a půl, tak jsem sebrala batoh, skate a jela jsem za Jackem.Když jsem vyrazila z domova vzala jsem si svůj iPhone a zapojila sluchátka. Ta jízda uběhla celkem rychle. Už jsem byla u Jacka, zazvonila jsem a otevřel mi Jack "Ahój, co tu děláš? Nevyzvedávám náhodou já tebe?" Nechápavě se na mě kouknul, ale zasmál se. "Nó Jo mě probudil už v šest, takže jsem byla docela brzo připravená a ehm, můžu dál, nebo mě nechás tady venku?" zeptala jsem se a zasmála jsem se. "Nó, jako, řekl bych, že venku" zasmál se "Né, jasný, že pojď dovnitř" a objal mě, samozřejmě jsem šla dovnitř a sedla jsem si do obýváku na sedačku. "Kafe?" zeptal se, "ne, děkuju, mělo jsem ho doma" usmála jsem se. Jake přišel do obýváku s tričkem v ruce, koukla jsem se na něj, uuuuuh, měl nádherně vypracovaný tělo "Sakra Emily vzpamatuj se, je to tvůj nejlepší kámoš!" řekla jsem si v hlavě. "Páni, jsi dobrej, posiluješ?" zeptala jsem se "trošku" zasmál se, "jasně, trošku, to vidim" zasmála jsem se. "Co Cole?" zeptal se. "Jo, to jsem ti chtěla říct, psal mi na facu, jestli s nim neoujdu do kavárny, napsala jsem, že jo" řekla jsem a koukla jsem se na Jacka "no vidíš, neřikal jsem ti to? Kdy jdete?" zeptal se a koukl se na mě. "No vlastně, dneska, po škole" usmála jsem se. "Do prdele, vždyť dneska máme jít do toho kina a je fotbal" začal na mě křičet, nechápala jsem ho. "Co blázníš? Vždyť můžeme jít jen na hodinu, budu v pohodě stíhat, fotbal je od pěti a kino od sedmi, takže od tří můžu být s Colem." vyhrkla jsem na něj "Hm" to bylo jediný, co mi na to řekl. Když se Jack nasnídal vzal si batoh a skate "tak jdem?" zeptal se. "Jo" naskočili jsme na skate a jeli jsme do školy. "Pane jo, Mansonová je poprvé ve škole před zvoněním" řekla moje spolusedící, neboli moje bývalá nejlepší kámoška, se kterou se nenávidíme, abych to usnadnila, jmenuje sse Sarah. "Jdi se bodnout" řekla jsem ji a vypla jsem si zvonění na mobilu. Zazvonilo a učitel přišel do třídy, koukl se po třídě, koukl se na mě a řekl "copak se děje Mansonová? Dneska jsi ve škole před zvoněním, to jsi se překonala, dámy a pánové, toto si zaslouží potlesk" samozřejmě celá třída začala tleskat. "Hahaha, zase šířítě vtipem pane učiteli" Mrkla jsem na něj a zasmála se.
Po škole jsem šla nervózně před školu, protože jsem nevěděla co mám od Cola čekat.. Stál tam s růží a vyhlížel mě, asi to myslí vážně "ahoj Em" usmál se a dal mi pusu na tvář. Cítila jsem jak mi rudnou tváře "ahoj Cole" usmála jsem se na něj "tak jdeme?" usmál se na mě, viděla jsem, že má skate, takže mi to nedalo a zeptala jsem se "ty jezdíš?" a ukázala jsem na jeho skate. "No, snažím se" zasmál se, "tak se ukaž" řekla jsem mu a naskočila jsem já na svůj skate, objela jsem Cola a zastavila jsem asi 20 metrů před ním "tak šup, pojeď" křikla jsem na něj. Naskočil na skate a jel za mnou, ale asi 5 metrů přede mnou se vysekal, začala jsem se smát, ale pomohla jsem mu vstát "jsi v pohodě?" zeptala jsem se ho, ale pořád jsem se smála, Cole začal vtipkovat "nejsem, asi mi upadla ruka, necítím jí" a začal hrát brekot, šla jsem k němu a objala jsem ho a řekla jsem mu "to bude dobrý, pojď jdem do tý kavárny" zasmál se, ale pak mi zvedl bradu, koukl mi do očí a řekl "jsi nádherná" a dal mi pusu. Jen pusu. "nejsem a pojď už" usmála jsem se. Naskočili jsme na skaty, chytli se za ruce a jeli jsme do kavárny a objednali si kafe. Povídali jsme si, smáli se, ale pak už jsem musela na fotbal, doprovodil mě ke škole, dal mi pusu na tvář, na ruku mi napsal číslo a odjel. Koukala jsem na něj celou dobu dokud nezajel za roh a asi jsem se zasnila. "Haló, Země volá Emily, žiješ?" Přerušil mě ze snění Jack "jé, ahoj Jacku, promiň zakoukala jsem se" zasmála jsem se a objala ho.
Po fotbale jsme jeli s Jackem do kina, ani nevim jak se to jmenovalo, ale bylo to docela hezký. Z kina nás vyzvedla máma, Nejdřív jsme jeli k Jackovi a pak domů. Šla jsem do pokoje, vysprchovala se a zapla facebook a měla jsem upozornění, bylo to potvrzení o vztah na facebooku. Nevěděla jsem jestli to mám přijmout, protože jsem nevěděla jestli jsme spolu, tak jsem radši vypla nontebook a šla spát.
Tak lidi, je tu druhá čast a zase to skončilo, že šla spát, sakra:D Musím vymyslet jinej způsob konce, no tak snad se vám to bude líbit, kdyžtak můžete nechat komentář, to mám zlepšit, nebo naopak, co se vám líbilo. Tak krásný Nový rok a vstup do roku 2014!
ČTEŠ
Neobyčejná ✔
Teen FictionPříběh neobyčejné holky, která nadevše miluje skate. Bude spokojená, když začne chodit s Colem, přestěhuje se k němu a pomůže mu vychovávat jeho bratra Alexe? Můj první příběh, který si tu nechávám jen a pouze na památku, protože jsem s tím hrozně n...