Stěhování a usmiřování.

7.6K 319 11
                                    

"Ty pako, co jsi dělala?" Přiběhl ke mě Cole, objal mě a dal mi pusu. "Lásko, bacha ruka!" Kuňkla jsem. "Promiň. Lásko, co jsi dělala?" On je fakt sladkej. "Byla jsem si pro nějaký věci, abych měla vyklizenej pokoj, když se stěhujou a pak jsem šla do skateparku. Nedávala jsem pozor a spadla z rampy." Vstala sjem z lavičky v nemocnici a šla ke dveřím a Cole mě doběhl. "Přijel jsem autem, tak pojď." Chytl mě za zdravou ruku a šli jsme do auta. Přijeli jsme domů, já se šla převlíct a Cole šel do kuchyně něco vařit. Když jsem se převlékla, šla jsem si do kuchyně pro pití. Vzala jsem si skleničku, flašku s pitím z ledničky a chtěla jsem si to nalít do skleničky. Přesněji jsem to vylila vedle. "Šikulka" řekla jsem si v duchu, ale ve skutečnosti.. "Do prdele, já jsem fakt nemehlo!" Řekla jsem a běžěla do koupelny pro hadr a když jsem se vrátila do kuchyně Cole už tam nebyl a ani to co vařil. Nechala jsem to být, vytřela louži, nalila si pití tentokrát opravdu do skleničky a šla jsem do obýváku, sedla si na sedačku a pustila film. Byli čtyři, takže by už měl přijít Alex. A taky, že přišel. Sednul si vedle mě a asi si všiml mé ruky v sádře. "Co jsi dělala" Zeptal se a ukázal na mojí ruku. Začal jsem mu vyprávět, co se mi stalo. V půlce vyprávění nás na chvilku vyrušil Cole, který přišel ze zahrady.Nejspíš nesl grilované maso. A pokračoval ve vaření v kuchyni, tak jsem mezitím Alexovi dovyprávěla, co se mi stalo, přišel Cole a nesl něco na talíři. Přinesl dva talíře. Jeden pro mě a jeden pro Alexe. Podal nám je a oba jsme tam měli dvě tortilly. Miluju tortilly. "Páni, my tu máme placky na tortilly? Lásko, miluju tortilly!" Dala jsem mu pusu. Fakt jsem z nich měla radost, je to moje nejoblíbenější jídlo, ale dlouho jsem je neměla. "Nene, rodinný recept. Jednou ho budeš vědet i ty." Mrkl na mě a šel zpátky do kuchyně. Po chvilce se vrátil s talířem a jeho dvouma tortillama. Kousla jsem do jedné a bylo to jako pohádka. Cítila jsem salát, rajčata, okurky, papriku, sýr, grilované kuřeci maso a dresing. "Jsou výborný! Lepší jsem nejedla!" Nadšeně jsem řekla a jedla dál. Když jsme dojedli napila jsem se Coly, co jsem měla na stole, vzala klukům talíře a chtěla je odnést do kuchyně, ale zastavil mě Alex. "Dej mi to. Já to odnesu. Odpočívej." Řekl mi, dal mi pusu na tvář a sebral talíře. Musela jsem ještě za Jonahem. Vzala jsem si válenky a přes bíle tričko jsem si vzala červeno černou kostičkovanou košili. "Kam jdeš?" Zeptal se Cole. "Musim ještě za Jonahem. Ale co když se už odstěhovali?" Ustaraně jsem řekla. "Nenapsali ti třeba?" Zeptal se Cole. Šla jsem k sedačce, kde jsem měla položený mobil. Měla jsem jednu smsku, byla od mámy.Přišla mi před minutou a stálo tam "Emily, máš ještě tak hodinu na to, aby sis to rozmyslela jestli pojedeš s nám ;) Máma." Přečetla jsem to, zamkla mobil a vyběhla ven. "Kam letíš?!" Křikl na mě Cole. "Za hodinu jsem zpátky." Křikla jsem na něj.

"Rozmyslela sis to?" Zeptala se mě máma, když otevřela dveře. "Ne. Ale chci se rozloučit s Jonahem." Odpověděla jsem jí, lehce ji objala a šla za Jonahem. "Emily!" Křikl a objal mě. "Chybíš mi." Řekl smutně. "Broučku, ty mě taky, ale neboj, budu za tebou chodit do školky, kdykoliv budu moct!" Řekla jsem mu a objala ho ještě pevněji. "A domů?" Zeptal se a koukl na mě jeho nádhernýma modrýma očima. "Nevím." Řekla jsem. "Mami, dáte mi tu adresu?" Zeptala jsem se a koukla na ni. "Tak pojeď s náma." Řekla mi. Aha.. "Ne. Jsem spokojená tam, kde jsem teď." Šla jsemk ní, mela v ruce tu adresu, tak jsem jí jí vzala. "Díky." Řekla jsem jí a zasmála se. Mlčky šla za mnou a objala mě, vůbec jsem nevěděla, že zamnou šla. "Chybíš mi Em. Promiň, měla jsem si s tebou nejdřív promluvit." Pošeptala mi. "Objala jsem jí taky. "Mami, to je v pohodě. Hlavně, aby jsi byla šťastná, jen se bojim, aby táta zase nedělal kraviny. Víš jak to dopadlo posledně." Pošeptala jsem jí. "Já vim broučku, já vim." Dala mi pusu na čelo, pustila mě a postavila vodu na kafe, ale pak to zase vypla, protože se mají stěhovat. A jediný co v tom baráku bylo, byla linka a konvice. Je to divný, když je tu tak prázdno. "V kolik odjíždíte?" Zeptala jsem se a vzala si na sebe Jonaha. "V pět by tu měli být stěhováci." Řekl táta a zalepil poslední krabici. Bylo asi půlů pátý, takže byl ještě čas. Povídali jsme si o všem možném, taky o tom jak jsem si zlomila ruku. Bylo za deset minut pět a stěhováci už zvonili. Tak jsem jim otevřela, rozloučila se s Jonahem, mámou a tátu lehce objala, ale on mě stiskl pevně a dal mi pusu na tvář. "Někdy za váma přijedu. Určitě." Řekla jsem jim. "No, můžeš klidně i přijít, neni to tak daleko. Řekl táta a mrkl na mě. "Tak ahoj." Řekla jsem a vyšla z baráku. Zastavila jsem se ještě před barákem a rozloučila se s ním.

"No konečně jsi tu! Co jsi tam tak dlouho dělala?" Zeptal se ustaraně Cole. "Povídali jsme si, vzpomínali a tak." Řekla jsem a usmála se. "Takže jsi s nima v pohodě?" Zeptal se. "Jo." Odpověděla jsem. "Volal mi Jack. Prý za půl hodiny přijdou se Sall."Řekl a objal mě. "Udělám chlebíčky." Řekla jsem mu a šla do kuchyně. Ale Cole mě zastavil. "Ty s tou rukou asi těžko."Řekl na mi a poslal mě pryč. "Ježiši!" Otráveně jsem odpověděla a šla do obýváku si pustit film. Seděl tam Alex a dělal si úkoly, tak jsem mu s tím pomohla. Přesně za půl hodiny zazvonil Jack i se Sally.  Cole ještě dělal občerstvení, tak jsem alespoň přinesla piva. Začíná mi trochu vadit jak tu už nemůžu nic udělat, grr. Tak jsme si zatim sedli a povídali. Téma bylo Moje ruka a rodiče. Tak jsme to všechno probrali a pak přišel Cole. Udělal dva tácy chlebíčku a sushi. Ani nevím, že to umí. 

V deset jsme poslali Alexe spát, ale my se bavili furt. Asi do jedný do rána, nevím. Ráno jsem se probudila v sedm, tak jsem seběhla pro snídani a ostatní probudila. Pak jsme společně jeli do školy. Psali jsme z Matiky, úplně jsem to "uměla". 
Po škole jsem šla do obchoďáku něco Colovi koupit, protože má zítra narozeniny. Zrovna v Pátek, takže asi bude "partyy". Takže se vlastně bude opakovat včerejšek. 
Koupila jsem mu různé součástky na skate, ale zítra mu ještě něco koupím samoozřejmě. Pak jsem nakoupila ještě nějaké potraviny domů a Alexovi Monstra, protože ho má rád. 
Když jsem přišla domů, nestačila jsem se divit. Nebyla jsem tam chvilku a bylo to úplně jiný. Takový přestěhovaný a předělaný do moderního."Páni, co se tu stalo?" Zeptala jsem se v úžasu. "Nelíbí?" Překvapeně se zeptal Cole. "Líbí, líbí, moc, hrozně moc." Řekla jsem oparně položila tašky na zem a objala ho. Tašku s dárkem jsem schovala a pak jsem do kuchyně dnesla tašku s potravinami. Uklidila jsem je, vzala jsem enrgiťák a dala jsem ho Alexovi. Šla jsem dolu a ukrojila si kousek chleba a chtěla jsem si ho namazat, ale Cole mě zastavil, že už prý objednal pizzu. Objednal Hawaii, kterou miluju. Sakra, co má v plánu? Doufám, že se nebude o něco zase pokouší. Nejsme spolu moc dlouho, takže nechci nic uspěchat.  Snědli jsme pizzu, pustili film, Alex šel spát a my koukli ještě na jeden film. A pak jsme šli spát.

Ráno mě vzbudila vůně palačinek. Došlo mi, že je asi dělá Cole,. Vzala jsem dárek co pro něj mám a šla mu popřát. Pak přišel Alex a taky mu popřál. Udělala jsem dvě kafe a kakao. Položila jsem hrníčky na stůl, s Alexem jsme si sedli a čekali, dokud nebudou palačinky hotové. 
Šla jsem do koupelny, upletla si cop a šla se převlíct. Dneska se malovat nebudu. Teda až večer.
Ve škole jsem si k sobě přivolala Jacka se Sally a řekla jim, aby večer přišli. 

Tak je tu další část!)) A když budu mít zítra nápady na psaní, tak by těch částí mohlo být víc, když bude ten Pátek^__^ 
Snad se vám to bude líbit))

Neobyčejná ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat