Alison
Řekla to tak, jako by se těšila,jakoby někomu chtěla ublížit, jako, že si ten oheň užila. Je to psychopat a já se jí bojim. Celej den jsem se jí snažila vyhejbat, ale někdy to prostě nešlo. Když jsme měli společný hodiny, celou dobu namě koukala vražednym pohledem. Tess se mnou nebavila, bůh ví, co jí nakecala Katy.Caleb se koem mě motal, jakoby nic. Nechápu jeho, ani ty dvě. Katy do mě parkrát strčila, párkrát mi shodila učebnice na zem a málem mi přiskřípla ruku do skřínky, jak řikám je to magor. S Alexem bohužel všechny hodiny nemám a Katy si vybrala zrovna ty hodiny, kdy tam Alex nebyl.
Konečně zazvonilo a škola skončila. S Alexem jsme se sešli u skříněk.
,,Ta holka je vážně psychopat, málem mi skřípla ruku do skřínky, několikrát mi schodila věci a několikrát do mě strčila. Co Caleb?"
,,Znáš ho, pár výhružek, že mi rozbije držku, ale jinak to šlo." Objal mě. ,,Nikomu se nic nestane, uvidíš."
,,Ale já se akt bojim, napadlo mě, že bychom před nima dělali, že jsme se rozešli a třeba by toho nechali."
,,Pak by si mysleli, že jsme zbabělí." Nahlas si oddechl.
Katy
Po škole jsem zavolala mamce. Ale čekám, že nebude moc nadšená.
,,Tak co zranilas jí, nebo v lepším případě zabila?" Ozval se z telefonu šťastný a zároveň zvědavý hlas mé matky.
,,Ne, několikrát jsem jí strčila, že se třeba praští do hlavy, ale nic. Schazovala učebnice a chtěla jsem jí kopnout, ale je neuvěřitelně rychlá, taky jsem jí chtěl skřípnout ruku do skřínky, ale rychle uhla." Řekla jsem sklamaně.
,,Snad jsem ti řekla dost jasně, aby jsi jí ublížila! Nařídila jsem ti, bay jste byli nejlepšíkamarádky, abys poznala její největší bolestivý stránky a tím jí ublížit, ne, že vytáhneš věci co si dělají ve druhý třídě pro srandu, sakra!" Začala ječet. ,,Co je její slabinou?"
,,Alex." Odpověděla jsem tiše.
,,Tak musíš zranit Alexe a moje pomsta se povozí se všema!"
,,Mami, to je moc, já tohle nedokážu, nemůžu zranit někoho koho miluju."
,,Mám to snad udělat já? Abych tím zranila i sebe?" Už se trošku uklidnila.
,,Mami, já, hele probereme to doma." Rychle jsem to típla a šla jsem za Calebem.
Chytla jsem ho za lem trička. ,,Co to sakar mělo dneska bejt? Máme vypadat, že spolu chodíme! Jestli někdo zjistí, že jsme dvojčata bude to poprask a největší chyba v tvym životě!" Vyprskla jsem na něj.
,,Hej, klid! Chci se Harrisovi pomstít stejně, jako ty Alison, ale uklidni se, sakra!" Začal mě uklidňovat. Odstrčila jsem ho, nasedla jsem na svoje kolo a jela za mojí partou, kousek za městem.
,,Čau lásko!" Přivítal mě můj kluk a dal mi pusu. Chodím se synem toho kluka, kvůli kterýmu se tohle děje, máma to ví a bere to jako pomstu jeho otci. Jeho mám prý taky zranit.
,,Pořebuju se uklidnit." Hodila jsem na zem tašku a sedla si vedle ní. Po chvíli se mi k nohám přikutálela flaška vodky. V naší partě všichni kouřili, hulili a nebo chlastali. Já jen chlastám. Ještě abych to objasnila, miluju Alexe a Jess je jen zástěrka, je to možná hnusný, ale nutný. Otevřela jsem vodku, napila jsem se a hluboko vydechla.
,,Copak?" Zeptal se Jess,
,,Co asi, škola." Znovu jsem se napila. Po dalších pěti locích jsem se se všema rozloučila, nasedla jsem na kolo a jela jsem domů.
ČTEŠ
Neobyčejná ✔
Teen FictionPříběh neobyčejné holky, která nadevše miluje skate. Bude spokojená, když začne chodit s Colem, přestěhuje se k němu a pomůže mu vychovávat jeho bratra Alexe? Můj první příběh, který si tu nechávám jen a pouze na památku, protože jsem s tím hrozně n...