Dali jsme několik kol karet a kolem druhý jsme šli spát.
Ráno jsem se probudila, umyla jsem si vlasy, vyfoukala a vyžehlila jsem si je. Ještě jsem se oblékla. Pak jsem radši naskládala nějaký věci do kufrů, kdyby jsme museli letět, ať to pak neděláme ve stresu.
Když jsem byla úplně zabraná do balení, zezadu na mě vybafl Cole. Dal mi dlaně před oči.
"Ježiš! Víš, jak jsem se lekla?" Otočila jsem se k němu a dala mu pusu.
"Ale za tu pusu to stálo!" Zasmál se a pusu mi vrátil.
"Tu ti můžu dát kdykoliv." Vlepila jsem mu jednu pusu.
Když mě Cole objal koukla jsem se přes jeho rameno, jestli ještě Alex spí a spal.
Když jsme se přestali objímat, pokračovala jsem s balením a Cole se šel oblíct.
Za mnou jsem slyšela šustění peřiny, tak jsem se otočila a Alex se probudil.
"Dobré ráno Alexi, co ruka?" Zeptala jsem se ho.
"Trochu bolí, ale už je to lepší." Usmál se.
"Ale domů nepojedeme, že ne?" Zeptal se a koukl na mě smutnýma očima.
"To ještě nevím, záleží, jak ti bude." Usmála jsem se, šla jsem k němu a dala jsem mu pusu do vlasů.
"Dobře." Odpověděl mi skleslým hlasem.
"Pujdeme dneska do města?" Zeptal se mě Alex po pěti minutách ticha.
"Nevím Alexi, když tě ta ruka nebude moc bolet, tak bychom klidně mohli, třeba na zmrzlinu." Usmála jsem se na něj.
Někdo zaťukal na naše pokojové dveře, tak jsem šla otevřít. Byli to Jake a Sally.
"Jdete snídat?" Zeptal se Jake.
V tu ránu, už byl Alex oblečený a letěl ze dveří za Jackem.
"Pomalu kámo! Davej pozor na ruku." Usmál se na Alexe Jack.
"No jo, já vim." Zasmál se Alex.
Vzala jsem si mobil, klíče od pokoje a zamkla jsem.
Po snídani jsme se domluvili, že pujdeme do toho města.
Vzala jsem si tašku, dala do ní mobily, peníze a klíče.
Alex si vzal skate, i když jsme mu ho nechtěli povolit, ae slíbil, že bude opatrný, tak si ho vzal.
Zamkla jsem náš pokoj a vyrazili jsme k pokoji Sally a Jacka.
Zaklepali jsme a Sally s Jackem už byli připraveni. Tak jsme vyrazili.
Nejdřív jsme si sedli do kavárny. My dospělí jsme si dali kafe, Alex si dal kakao.
Pak jsme šli do našeho milovaného obchodu, kde jsme si koupii jen žvýkačky a bonbony.
Pak jsme šli do skateshopu, kde jsme vybírali nějakou helmu a chrániče pro Alexed, přece jen je ještě malej a nemusí si hned něco na skatu udělat, i když na něm umí skvěle, ale pro jistotu..
Pak jsme zahli do drogerie. Vybrala jsem si nějakou řasenku, pudr a tři laky. Sally si vzala ještě linky.
Chodili jsme po všech obchodech a ve většině jsme si koupili nějakou maličkost.
Pak jsme se zastavili v pizzérii, místo oběda. Každej jsme si vzal svojí nejoblíbenější a co jsme nesnědli jsme vzali s sebou.
Pak jsme se vrátili do hotelu a přemýšleli, co budeme dělat, protože bez Alexe k vodě nepujdeme.
ČTEŠ
Neobyčejná ✔
Teen FictionPříběh neobyčejné holky, která nadevše miluje skate. Bude spokojená, když začne chodit s Colem, přestěhuje se k němu a pomůže mu vychovávat jeho bratra Alexe? Můj první příběh, který si tu nechávám jen a pouze na památku, protože jsem s tím hrozně n...