26. část

4.8K 204 4
                                    

Alex

"Au!" Sykla Alison, když jí doktor čistil rány na obličeji.

Chytl jsem jí za ruku. "To bude dobrý." Šeptl jsem jí do ucha.

"Jak se vám to stalo?" Zeptal se zvědavý doktor.

"To neni podstatný." Vložil se do toho policista, který tam pořád byl s námi.

"Tak hotovo." Zalepil jí seknutí na obličeji náplastí a usmál se. "Teď ty ruce."

Alison si vytáhla rukávy a ukázala mu to. "Slečno, jestli vám tohle dělá někdo doma, tak proč něco neděláte?" Koukl na policajta.

"Neni to z domova, jen jsem se zpletla v jedné "kamarádce"." Udělala uvozovky z prstů.

"Ajaj." Odpověděl doktor. 

"Děje se něco?" Zeptal jsem se. 

Doktor na mě koukl. "Neni to až tak hrozný, ale vyčistím vám to a zavážu obvazy." Usmál se na Alison.

"Můžu ještě dneska domů?" 

"Myslíte, že to bude bezpečné? Nemáte někoho u koho můžete přespat?" Obvázal ji obě zápestí. 

"Jednotka 3-4-2, ve Wall street 180, rodinný dům je v plamenech, hasiči jsou na cestě." Ozvalo se z vysílačky. \berte to s rezervou, až na tu ulici to je vymyšlený:D/

"M-mami, to je náš dům!" Křikla Ali.

"Musíme tam jet, kolik jsme vám dlužní, pane doktore?" Ustaraně se koukla její máma na doktora.

"Nic, honem běžte." Otevřel nám dveře a my všichni vyběhli, Sally, která čekala v čekárně běžela za náma a semnou, Ali a její mámou jsme jeli k nim, policie jela za náma. 

Dojeli jsme a všichni jsme vystoupili. "Je uvnitř někdo?" Zeptal se Alininy mámy hasič.

"Mysim, že ne." Rozbrečela se. 

"Mami!" Křikla Ali a pevně ji objala, já objal Sall, ale zazvonil mi mobil. Emily

"Kde jste?!" Křikla.

"Já, my ti to pak vysvětlíme, musim končit!" Típl jsem to a zase Sally objal. 

Po půl hodině všechen oheň uhasili. "Je nám líto, ale nic asi nebude k použití, teď neni bezpečné, tam chodit, ještě jednou, je nám to strašně líto a tohle nejspíš nebude žádná náhoda, jestli vám ten dům někdo podpálil přijdeme na to." Potřásl rukou Alinině mámě policajt. 

Pokusila se usmát. "Děkujeme." 

"Mami, kam pujdeme teď?" Ubrečená se schoulila do její mámy objetí. 

"Pojďte zatím k nám, místa máme dost." Usmála se Sally.

"Myslíte to vážně? Ani se neznáme." Zase se pokusila o úsměv.

"Nastupovat!" Ukázala Sally na auto a všichni jsme do něj nastoupili.

Emily

Koukali jsme na zprávy a najednou tam byla zpráva. "Na Wall street 180 je obrovský požár, jsou tam několik desítek policie i hasičů, je to další útok žháře?" A najednou se tam objevil Alex se Sally, Alison a asi její máma.

"Panebože, podej mi mobil." Křikla jsem na Cola a pak jsem vytočila Alexovo číslo, hned to zvedl.

"Kde jste?!" Vystrašeně jsem křikla.

"Já, my ti to pak vysvětlíme, musím končit!" Típl to.

"O-on mi to típl." Cole mě objal.

Neobyčejná ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat