Svatba

7.8K 351 2
                                    

Doběhla jsem k autu a sedla si dopředu. "Co chtěla?" Zeptal se mě Jack. "Budou se s fotrem brát a asi se budou stěhovat. Ptala se jestli pojedu s nima.". "A co jsi jí odpověděla? Nepojedeš s nima že ne?!" řekl zklesle Jack. "Jasně, že s nima nikam nepojedu! Taky jsem jí to řekla... A taky jsem jí řekla, ať si začne všímat Joa, prej si ho všímá až dost, kráva prostě!" řekla jsem naštvaně a Sally se mě hned zeptala, proč sem na ní vlastně naštvaná. "O tátovi víš, co provedl, že jo? No, tak se k mámě vrátil, teď plánujou velkou svatbu a chtějí se stěhovat někam pryč. Řekla jsem mámě, že já s nim v jedný rodině nebudu, tak jsem se prostě zbalila a utekla ke Colovi."Odpověděla jsem jí vytáhla si telefon a dala jsem si na tapetu jednu z fotek s Colem. "Kam pojedem?" Zeptala jsem se všech. "Co do skate parku?" Hrkl na mě Jack. "Chci Sall naučit na skau." Řekl a políbil jí. "Počkej Sally, ty neumíš na skatu? Vždyť jsi uměla, ne?"Nechápavě jsem se zeptala. "No, když jsme se ještě bavili, tak ano, ale už jsem na tom od 14-ti nejezdila, takže vlastně nevím." Úsmála se. Má krásnej úsměv, No vlastně celkově je to krásná holka. "Tak to zkusíš a uvidíš" zasmála jsem se "a skate máš?" Zeptala jsem se jí, protože kdyby neměla, koupila bych jí ho, ano i po tom co mi udělala, ale tohle se dá odpustit. "Někde na půdě by měl být, snad." Řekla a zasmála se. "Takže pojedeme k vám?" Zeptala jsem se. Páni dlouho jsem tam nebyla a nevim co jí na to řeknou rodiče. "No asi jo, že jo." Zasmála se. "A co vaši?" Nervózně jsem se zeptala. Bála jsem se jich. Sally se začala smát. "No, oni ani nevědí, že jsme se spolu nebavili." Taky jsem se musela začít smát. "Počkej to fakt?" Vykuckávala jsem ze sebe při smíchu. "Jo, nechtělo se mi vyprávět proč jsme se přestali bavit, asi by mě zabili." "No to asi jo!" Smáli jsme se celou cestu až k Sally. "Jsme tu." Řekla. Ve skate parku jsme byli asi do půl osmý- odvezli jsme Jacka se Sally domů a jeli k nám. Ano k NÁM, protože u Cola je můj domov. Alex už byl doma a prý měl hlad, tak jsem vyndala z mrazáku tři pizzy a dala je do trouby. Pro mě Hawaii, pro Cola Tonno a pro Alexe Pollo. Zazvonil mi telefon, tak jsem pro něj běžela do obýváku, kde jsem ho nechala a volala mi máma. Měla jsem dobrou náladu, tak jsem jí to zvedla. "No?" Řekla jsem otráveně. "Ahoj Em, zítra máme s tátou tu svatbu, přijdeš?" "Cože?! Ne, nepřijde, nechci vidět, jak se ženeš do dalšího průseru! Nazdar!" Típla jsem to a rychle běžela zpátky do kuchyně zkontrolovat pizzy, už byly upečený. "Kluci!! Večeře!! nervně jsem zakřičela. Byla jsem vážně v háji. Jentak po necelých dvou týdnech se vezmou? Nenávidim je! Nervně jsem "hodila" na stůl talíře, na ně pizzy a rozkrájela jsem je. Šla jsem ještě dolu do sklípka pro víno. Vyšla jsem nahoru a kluci čekali u stolu až přijdu. "Klidně jste už mohli jíst." Řekla jsem a snažila se usmát. "Lásko, co se děje?" Zeptal se mě. "No rodiče.. Oni.. Před chvílí mi máma volala, že mají zítra s fotříkem svatbu a že se budou stěhovat a ještě se mě zeptala, jestli teda pojedu s nima." Zvedla jsem se, nahla se pro skleničku, nalila do ní víno a napila se. Sedla jsem si zpátky a mlčky jsem začala jíst tu pizzu. Cole a mě jentak zíral, asi se divil, že dokážu jíst. "Jez ne?" řekla jsem a pokusila se zasmát. "Jo, já.. jen.. jsem v šoku. Tvoje máma je asi narušená ne? Ví, že ho nemáš ráda a stejně si ho bere a k tomu se budou stěžovat." Řekl, vstal, nahnul se pro skleničku a taky si nalil víno. "To je moc tohle." Dořekl k tomu, sedl si, napil se a zakousl se do pizzy. "To je prostě moje máma. Vždycky byla tvrdohlavá. A jestli se na ní táta zas vykašle tak já už jí pomáhat ze dna nebudu!" Mlčeli jsme až dokud jsme nedojedli. "Mám to umýt?" řekl Alex. "Hoď to do myčky, ale jsi hodnej." Usmála jsem se na něj a dala mu pusu na tvář. "Emi?" Tak mi Alex řikal. "Ano?" usmála jsem se na něj. "Mám tě rád." Objal mě. Awww. "Já tebe taky Alexi." Dala jsem mu pusu do vlasů. "Tady je ale lásky." Přišel Cole do kuchyně, objal mě ze zadu a začal mě líbat na krku. "Počkej chvilku, jo?" Šla jsem za Alexem, který šel po schodech. Alexi, nemáš nějaký úkoly?" "Mám, ale jen jeden. A chtěl jsem jít ven s klukama." Odpověděl, když byl u dveří svého pokoje. "A kdy se vrátíš?" Zeptala jsem se, vzhledem k tomu, že bylo šest, tak by mě to zajímalo. "Já nevím, v osm?" Udělal na mě psí pohled. "Ale přesně v osm, jasný?" řekla jsem "vážně". Šel do pokoje, vzal si skate, bundu, boty a šel. Šla jsem zpátky do kuchyně, ale zastavila jsem se v obýváku, kde seděl Cole, ale už byl jen v trenkách. "Co to tu..?" Nestihla jsem to ani doříct a už u mě byl Cole a líbal mě. Vzal mě do náruče a položil na gauč. Vypadalo to, že se o něco pokusí, ale nepokusil, asi to už pochopil. Seděli jsme na gauči, byli přikrytí a koukali na film. No seděli, Cole seděl a já na něm ležela. A asi jsem usla.

Ráno jsem se vzbudila v ložnici a vzpomněla jsem si na tu debilní svatbu, ale musim vidět Jonaha. Oblíkla jsem se a šla "domů". Zazvonila jsem a otevřel Jo. "Ahoj prcku!" Objala jsem ho pevně. "Tys přišla? Jdeš i na svatbu?" Přišla dolů rozcuchaná máma. "Ne, přišla jsem za Jonahem, když se budete stěhovat. Ale ještě jsem šla na půdu pro nějaký krebice a šla do svého pokoje, který byl zamčený. Klíč jsem měla u sebe. Vlezla jsem do něj a sbalila si zbytek mých věcí. Jak z pokoje, tak i z koupelny. Můj pokoj zůstal úplně prázdný. Šla jsem ještě na půdu pro nějaké svoje staré věci, ale nic jsem nenašla, asi se to vyhodilo. Ztrávila jsem tam asi dvě hodiny a bylo mi jedno, že je škola. "Kam se stěhujete?" Zeptala jsem se. "Chceš nám snad poslat dopis?" Řekl otráveně táta a naschvál políbil mámu. "Ne, ale, že bych taky chtěla vidět Jonaha." 
"Jen o pár ulic dál. Když nám řekneš, kde bydlíš, pošlem ti adresu." No jasně, ještě začnou Colovi vyhrožovat ne? "Neřeknu, no. Pokud bude Jo chodit do stejný školky jako teď tak si ji tam vyzvednu." Řekla jsem, dala pusu Jonahovi a šla se obout. "Bude." Řekla máma, přišla ke mě a chtěla mě obejmout. Radši jsem utekla. I když to s krabicema moc nešlo. Šla jsem domů a stál tam papír. "Je mi jasný, kde jsi:) Do školy dnes asi nepřijdeš, chápu tě. Pusť jsi nějaký film a uvolni se, Lásko. Cole:*" On je přesně ten koho jsem hledala. Chápe mě, je úplně jak já. Napustila jsem si vanu, umyla hlavu, vyfoukala a vyžehlila vlasy a konečně se namalovala. Oblékla se, vzala skate a šla do skate parku. Jenže jsem byla tak v transu, že jsem spadla a nejspíš jsem si zlomila ruku, ale jelikož byla nemocnice kousek od skate parku, došla jsem tam. A ano, opravdu byla zlomená. Naštěstí to byla levá. Byli asi tři, takže škola nám už skončila, tak jsem zavolala Colovi. 

Lidi, moc se omlouvám, že jsem teď dva dny nic nenapsala, ale nestíhala jsem. Pokaždý jsem napsala jen malej kousek, ale dneska jsem to konečně dopsala, tak tady to je))
A ještě vám chci strašně moc poděkovat za 10vote, ani jsem nečekala, že by to někdo četl^__^

Neobyčejná ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat