23. část

4.3K 223 6
                                    

Přes prázdniny bych možná měla mít víc času, tak mě napadlo, co kdybych začala psát další povídku? Četli by jste to?:) Kdyžtak napište do komentářů, jestli to má cenu, něco začínat:)..

Emily

Uslyšela jsem cvaknutí konvice, zalila jsem oba hrnky s kafem po ucho a zbytek dolila mlékem.

"Tady to je." Usmála jsem se na Cola.

"Děkuju ti." 

Jen jsem se usmála. Slyšela jsem, kroky, někdo jde do kuchyně. Alex jde do kuchyně.

"Bré ráno." Řekl ospalym hlasem, když vyšel do kuchyně. 

"Tak jak.."

"Ani se neptej." Odpověděl mi, aniž bych to dořekla. Začala jsem se smát. 

"No neřikala jsem ti to?" Uchechtla jsem se a napila se kafe.

"Co, co, zaspal jsem něco?" Vykoukl od notebooku Cole, 

"Nic!" Odpověděl nervózně Alex, vyndal si mlíko a nasypal si do hrníču kakao. 

Alex

Hlavu mám jako pátrací balon, ale nesmí být nic poznat, hlavně Cole nesmí nic poznat, jinak jsem v háji.

Zamíchal jsem kakaou s mlékem, vyndal jsem si jogurt a nasnídal jsem se. Když se Cole nedíval, vyndal jsem si prášek na hlavu, jinak bych dnešek nepřežil.

Zalezl jsem si do pokoje a zachumlal se do peřiny. Na dnešek to jinak nevidim. 

Pípl mi telefon. Zpráva od Caleba.

"To si s tebou ještě vyřídim, srabe." Asi se naštval, že jsem prásknul, že rupnul z matiky. Sám pro sebe jsem se zasmál.

"Už jsem tě bojim." Odepsal jsem mu, telefon zamkl a zavřel oči. Usl jsem. 

Začal se mi zdát sen. Byl o včerejšku, byl jsem u Caleba, ležel jsem na někom a kolem byli flašky vodky, vzbudilo mě to. 

"Fuj, ještě, že jsem odešel." Řekl jsem si.

Zase jsem slyšel pípnutí mobilu. Byla to zpráva od Allison(moje holka)

"Můžeš ven? Je to nutný!" Ajaj.

"Co? Stalo se něco? Přijď k nám před barák." Odepsal jsem.

Najednou někdo zazvonil. Vystřelil jsem z pokoje, abych tam byl první. Otevřel jsem dveře a stála tam Ali. 

"Copak?" Zeptal jsem se a zabouchl dveře. 

"Co to včera mělo být?" Zaštvaně se zeptala.

"Co? Prostě jsem odešel. Nebo ty snad chceš abych taky ve dvanácti začal chlastat a sral na školu jako Caleb?" Musel jsem se zasmát.

"Ne. Jen nechápu, proč si nejdřív dělal hustýho, jak máš všechno u prdele a najednou Emily řekne, že pro tebe jede a ty jsi jak pejsek a odejdeš." Zvedla obočí.

"Takže mi budeš vyčítat, že nechci problémy? Je mi dvanáct, stejně jako tobě, jsme malý na chlast a průsery. Jestli se to tobě nelíbí, neni už můj problem." 

"Neřikám, že problémy potřebuju, jen Caleb řikal, že máš jinou a mě začal balit."Mrkla na mě.

"Jasně tohle řešit v tomhle věku? Bože, nikoho jinýho nemám, nejsem debil. Ještě něco?" Otevřel jsem dveře.

"Jo, mám tě ráda." Dala mi pusu na tvář a odešla. 

Někdy je tak dětinská.

Emily

Někdo zvoní, chtěla jsem tam jít, ale Alex tam byl dřív, byla tam nějaká holka a Alex zavřel dveře. Holky se pomalu probouzeli, tak jsem si k nim sedla. 

"Čauky!" Křikla jsem rovnou, když Sall otevřela oči.

"No dobrý ráno." Protočila oči a sedla si. 

Alex otevřel dveře, ale ještě nevešel dovnitř. Ta holka k němu šla a dala mu pusu na tvář. Pak Alex vešel dovnitř a zavřel.

"Kdo to byl?" Zvědavě jsem se zeptala.

"Ali, moje holka." Uculil se a vyběhl nahoru.

"Holka?" Zasmála se Sally.

"Dnešní doba." Zasmála jsem se taky. 

"Držte huby!" Křikla Lolly a na nás přilítl polštář. Začali jsme se smát. 

"Myslim to vážně!" Křikla a my ztichly. Šla jsem se Sall do kuchyně. Udělala jsem jí kafe a pak jsem šla nahoru do pokoje pro moje oblečení. Spal tam Jack, tak jsem potichu našlapovala po špičkách, vzala jsem si věci a šla jsem do koupelny. Opláchla jsem si obličej, vyčistila si zuby a pak jsem si dala trochu řasenky. Rozčesala jsem si své dlouhé vlasy a zapletla je do volného copu. Oblékla jsem si kraťasy s vykoým pasem a krátký volný triko. Šla jsem dolu.

Jack

Probudil jsem se někde než doma. Rozkoukal jsem se a zjistil jsem že jsem u Cola. Vedle mě nikdo neležel, měl jsem na sobě jen trenky. Šel jsem dolů, do obýváku. Na sedačce spala Lolly, jinak nikde nikdo.Zaslechl jsem smích z kuchyně, šel jsem tam. U stolu seděli Cole, na něm Em vedle nich Sall. Šel jsem k nim a Sall vstala, objala mě a políbila mě. 

"Kafe?" Zeptala se mě Em. 

"Ne silný prosím." Sedl jsem si a Sall na mě. 

"Co kdybych udělala croassanty?" Navrhla Em. 

"Já ti pomůžu!" Usmála se na ni Sall. 

"Takže kluci, šup, ven!" Zasmály se na nás a vyvedly nás do obýváku. 

"To kafe!" Ještě jsem křikl, než nás vyrazili.

"Můžete držet huby?!" Z gauče se zvedla Lolly a koukla na nás zabijáckym výrazem.

"Ale notak, vstávej už, bručoune." Zasmál jsem se.

"Hm." Odpověděla mi, zvedla se a odešla do kuchyně.

"A nás vyhodily." Udělal jsem smutnej obličej a zasmál jsem se.

"Blbče." Zasmál se Cole.

Emily

Vyndala jsem misky a začal jsem nadělávat na těsto na corassanty když do kuchyně vlítla rozespalá Lolly. 

"Ty šmejdi mě nenechali spát." Protáhla obličej. 

"Co tu děláte?" Zeptala se a křupla si prsty.

"Crossanty, chceš pomoct?" Usmála jsem se.

"Nene, já si počkám, teda pokud pomoct potřebuješ, tak jsem tu, ale ráda bych se oblíkla." Zasmála se a odešla.

"Tss!" Zasmála jsem se.

                            ***

"Hotovo!" Křikla jsem, když se croassanty dopekly, kluci i s Lolly přilítli do kuchyně, div se nepřerazili.

Do deseti minut bylo po jednom celym plechu po deseti croassantech. 

"Z toho druhýho plechu nebudete mít ani nic!" Zasmála jsem se. "Alex, ani my jsme ještě neměli." 

Nandala jsem několik croassantů na talíř a odnesla je Alexovi, pár jsme si dali se Sally za práci. 

Kluci se oblékli, vzali jsme si skaty, výbavu na piknik a jeli do parku. Roztáhli jse deku pro nás šest a sedli jsme si. Vyndali jsme Pringlesky, pití, melouny a zbytek croassantů.

Neobyčejná ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat