Návrat táty? Nikdy!

9.7K 453 14
                                    

Jack přišel kolem čtvrt na osm, no spíš přijel, na skatu, pochopitelně. Udělali jsme is popcorn a šli ke mě do pokoje, zapla jsem nějakej horror. "Tak co Cole?" z ničeho nic se mě Jack zeptal a zvedl obočí.. "co by?" odpověděla a zčervenala jsem se, "ale, ale, alé, tady máme nějaký rajčátko, no tak povídej, kam už jste došli?" když to dořekl, musela jsem se začít smát, protože to znělo.. DIVNĚ. 

"Ty jsi vůl, fakt, že jo" zasmála jsem se a hodila po něm popcorn. "No co? Tak pusa, byla?" vyzývavě se na mě podíval, já zase zrudla, jak jinak, grr. "Takže byla" zasmál se, "jste spolu?" nevěděla jsem co odpovědět protože nevim, jestli jsme spolu, ale asi jo, což mi ještě došlo, že mám na facebooku to potvrzení vztahu "No, asi jo" řekla jsem a radši jsem si nacpala popcorn do pusy, ale Jack neodpověděl, zakoukal se do toho horroru, tak jsem toho využila a bafla jsem na něj "Ty seš blbá!" vykřiknul leknutím a začal mě cuchat a lochtat a jeilikož jsem děsně lochtivá ječela jsem přes celej barák, ale nedošlo mi, že Jo spí, teda spal.. "Em, já chci spát, co to tu.. Jé ahoj Jacku" řekl Jo, když jsem ho probudila mým řevem, Jacka má rád, vždycky když je u nás je Jo strašně šťastnej, ale zároveň hyperaktivní, nevim čím to je, ale jsem ráda, že s Jackem je šťastnej (brr, to zní jak kdyby byl gay, teda já proti gayům nic nemá, ale vim, že Jack gay neni). Když Jo usnul, odnesla jsem ho do jeho postele a šla jsem zpátky do pokoje, abychom dokoukali ten horror, ale když jsem přišla, uviděla jsem Jacka spícího na mojí posteli v Jeansech a tričku, jelikož je to můj "bffák" tak před sebou nic neskrýváme a ani se před sebou nestydíme, tak jsem mu ty jeany sundala. Šla jsem se vysprchovat a umýt hlavu. Tentokrát jsem si raději vzala obyčejný kalhotky a kraťásky a samozřejmě moje milované vytahané tričko. Šla jsem na facebook a náš vztah s Colem jsem potvrdila, chvilku jsem si i s ním psala a pak jsem šla spát, bylo asi jedenáct.

Ráno jsem se vzbudila dřív než Jack, tak jsem šla dolů a zjistila jsem, že máma někam šla, no respektive mi nechala v kuchyni lísteček, že si šla hledat nějakou práci a že neví v kolik přijde. Udělala jsem si kafe a připravila těsto na palačinky. Chvilku jsem to těsto nechala odležet, tak jsem si došla do pokoje pro mobil, Jack ještě spal. Pak jsem šla zkouknout Joa, který nespal, ale koukal se na nějakou pohádku, tak jsem ho nechala v klidu, koukat dál a šla jsem si vypít to kafe. 

Jacka vzbudila vůně palačinek a jelikož vím, že nejvíc miluje palačinky s nutellou, tak už jsem mu je i namazala, aby se ta nutella ještě roztekla. "Jéé, palačinkyyyy" zakřičel Jack a začal se chovat jak malej, "a s nutellou, jak je máš nejradši" sotva jsem to dořekla už ty dvě palačinky měl v sobě. Dodělala jsem poslední várku a dvě palačinky jsem odnesla Jonahovi do pokoje, protože mu prý nebylo dobře, tak jsem mu řekla, ať raději zůstane v posteli.

Začal mi zvonit telefon, tak jsem pro něj běžela do kuchyně, kde jsem ho nechala, ani jsem se nekoukla kdo volá, ale hned jsem to zvedla "Anó?" řekla jsem nejistě, protože jsem nevěděla kdo volá, volala Cole "Ahoj lásko, nechceš dneska něco podniknout?" sakra, zrovna dneska, když musim hlídat bráchu.. "No, ráda bych, ale musim být doma a hlidat bráchu, je nemocnej" řekla jsem otráveným hlasem, ale Cole si z toho nic nedělal "aha, no a nemohl bych k vám? Že bych se seznámil s tvym bráchou, třeba" zasmál se, ale souhlasila jsem, Jack tu, ale ještě byl, takže musel rychle odejít aby si Cole něco nemyslel. 

"Né, prosím, né! Nedělej to'" Zakřičela jsem na Cola který předemnou držel hadici s vodou, když jsme byli na zahradě. "Ale notak, vždyť je vedro!" zasmál se a pustil vodu, hajzl, ale stejně ho miluju. "Tos udělal naposledy ti řikám! Dělej dej mi tu hadici!" Zakřičela jsem na něj celá promáčená, samozřejmě mi tu hadici nedal a pořád jí měl na mě otočenou, už jsem byla promočená, jak kdybych byla tejden v bazéně, tak jsem ho začala honit po zahradě, jenžééé.. No, tak trochu přišla máma a já zrovna uklouzla na Cola, takže jsme na sobě leželi a začali se líbat, máma tam jentak před náma stála, ale mi ji nějak nevnímali, takže musela "zakašlat" .. trapáás. Takže Cole musel odejít a mě máma poslala převlíct a pak si mě zavolala, sakra, to bude zase rozhovor. 

"To je ten tvůj kamarád Cole jo?" koukla na mě mamka a zvedla obočí, "no, on je to víc jak kamarád. ehm" sklonila jsem hlavu, protože jsem viděla jak mamka zuří "jak dlouho spolu chodíte?" bože, nenávidim tyhle rozhovory, ale stejně jsem ji odpověděla, protože ona by to ze mě stejně vypáčila "no tři dny, ale chtěli jsme se už dřív" ani nevim, proč jsem prostě neřekla jenom tři dny. Máma už to nějak neřešila, tak jsme si udělali kafe a sedli si do obýváku, došlo mi, že jsem se ještě mámy nezeptala na tu práci, takže jsem to hned změnila "A mami? Co práce?" zeptala jsem se a tím narušila to ticho "no, abych se ti přiznala, vlastně jsem nehledala práci, ale měla jsem schůzku.. s tátou" zakuckala jsem se a krev ve mě začala vřít, nenávidim ho a on si ještě dává schůzky s mámou? "cože?! co chtěl?! Nechce doufám střídavou péči, nebo tak něco, že ne?! Mami já ho nechci vidět a nechci ani u něj být!" vykřikla jsem na mámu, ale viděla jsem její výraz tak jsem pak radši ještě pošeptala "promiň" a radši se napila kafe. Máma byla chvilku zticha, ale pak začala povídat něco, co jsem vážně slyšet nepotřebovala - "On, by tě chtěl vidět, alespoň na chvilku, chtěl by si s tebou alespoň na chviličku popovídat no a taky by se k nám chtěl ...." to slovo máma zašeptala, protože ví, jak bych šílela, ale stejně jsem to slyšela "Vrátit?! On se k nám chce vrát po tom co utekl za mladší? Mami to mu neuděláš, že ne? A jestli jo, tak se balim a odcházim, nebudu tu s nim v jednom baráku a už vůbec s nim nechci být jedna rodina!! Mami, co když se na nás zase vykašle? Budeš zase v háji? Budeš zase chodit k psychiatričce? Ne tohle já nedopustim! A jestli ty se k němu vrátíš, tak mě už v životě neuvidíš!" vyhrkla jsem ze sebe a hned se mi ulevilo, sebrala jsem svůj hrnek s kafem a bežela do pokoje, zamkla jsem se a napustila si vanu, horkou vanu, vlezla si do ní a zapojila si sluchátka do mobilu, musela jsem se odreagovat. Máma celou dobu bouchala na dveře, ale já to neslyšela přes písničky, naštěstí. Ve vaně jsem byla asi hodinu a půl, možná dvě, nevim. Vypla jsem písničky, vylezla z vany usušila se a vzala tričko nad pupík a kraťasy, sedla jsem si na postel a zapla notebook, jenže mi začalo kručet v břiše, což znamenalo jít dolu do kuchyně, tak jsem se sebrala a šla jsem dolu, vytahla si z lednice zbytek palačinek z rána, vzala jsem si marmeládu a šla do pokoje.

"Ne, nebudu se s ní bavit! Jestli se k němu vrátí, tak už s ní nikdy v životě nepromluvim!" řekla jsem do telefonu, když jsem volala s Jackem, Jack si myslí, že prej moc vyvádim, hm jemu se to řekne. když jeho rodiče se pořád šťastně milujou a jeho táta mu nezdrhnul za mladší, bůh ví, jestli nemám dalšího sourozence.. Ne, s nim už nikdy nechci mít nic společnýho.

Fůůha, tak tuhle část jsem psala přes hodinu, tak snad bude stát za to. 

Za dnešek mi přibylo strašně moc reads, takže vám všem děkuju))

Takže, jakej máte na to zatim názor? 

Neobyčejná ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat