Zkoušim styl psaní, takovej, aby se mi to líbilo, takže jak to budu psát teď snad budu psát už furt:D A bude to asi i z jinýho pohledu, než jen z Emilyina pohledu:)
***
Emily
Dala jsem si své milované frappé a donut, kluci si dali espresso a dortík a Sall s Lolly si dali latté a medovník.
"Sakra! Za čtvrt hodiny to žačíná!" Křikla jsem když jsem se koukla na čas na mobilu.
Rychle jsme zaplatily a v podpatkách(my holky) a šatech jsme běželi rychle ke škole.
Když jsme přiběhli, ostatní už byli na školním dvoře a sedali si na židle.
Přiběhl k nám ředitel a dal nám takový ty taláry a ty čepičky, oblékli jsme si je a šli jsme si sednout.
Jako první z naší pětice zavolali Lolly, pak Sally, Jacka, Cole a na konec já, celá škola, co tam seděli pro všechny tleskali.
Cole
Konečně! Konečně je po škole! Nadšeně jsem si řekl v hlavě, když jsme vyhodily čepičky do vzduchu.Jack do mě drknul. "Tak co kámo, pujdem to dneska oslavit, ne?" Zeptal se s nadšením v očích.
"Hele kámo, nevim, možná jo." Usmál jsem se na něj a plácl jsem ho po rameni.
"Ale no tak! Brácho, vždyť jsme právě prolezli střední!" Křikl.
Alex
"Do háje! Ta matika se mi nepovedla." Řekl jsem si když jsem se koukl na trojku z matiky.
Vzal jsem skate a jel jsem domů. Šel jsem do pokoje a zapl jsem si notebook a facebook.
Napsal jsem pár kámošům, kámoškám a mojí holce.
"Nechceš ven?" Napsal jsem jí.
"Klidně:) Kdy a kde?"
"Za deset minut ve skate parku? Alespoň tě můžu naučit na tom skatu." Odepsal jsem.
"Jo, to jde, tak já se jdu připravit, pa." Odepsala a odhlásila se.
Upravil jsem si trochu vlasy, vzal jsem skate, i když mám furt tu sádru, ale to mám někde. A šel jsem.
Emily
Přišla jsem domů s Loll a Sall. Kluci šli pít.
"Alexi! Alexi! Jsem doma!" Zakřičela jsem po celym baráku, ale nikdo se neozval. Proběhla jsem všechny pokoje, ale Alex nikde. Šla jsem do obýváku a na stolku leželo jeho vysvědčení. Čtyři dvojky a jedna trojka, to je dobrý. Ale teď kde je Alex. Holkám jsem řekla ať jdou do kuchyně a nalijí si něco k pití. Vzala jsem mobil a zavolala jsem Alexovi.
"No?" Ozvalo se z telefonu.
"Jaký no? Kde lítáš?!" Zeptala jsem se ho zvýšeným tónem.
"Kde bych byl? Venku jsem. A viděla jsi to vysvědčení?" Řekl smutně.
"V šest ať jsi doma! A viděla jsem to. Je to dobrý."
"Ani ne. Hlavně ta matika ne." Zase ten smutnej tón.
"Tak máš jednu trojku no a? Máš tam pak tři trojky a to je dobrý. Takže v šest doma!" Řekla jsem a típla jsem to.
"Tak kde je?" Ozvalo se z kuchyně. Z hlasu jsem poznala, že to byla Sall.
"Někde venku prej." Odpověděla jsem zpátky. Vstala jsem a šla jsem do kuchyně.Nalila jsem si pití,vzala jsem brambůrky a s holkama jsme šli do obýváku a sedli jsme si na sedačku.
***
Jack
"Cole, kámo, objednej dalšího panáka!" Křikl jsem na Cola. Seděli jsme v nějakym baru plnej lidí, co užívají konce školy. Nevim jak se to tu jmenuje a ani kde jsme.
"Čau krasavče." Mrkla na mě nějaká holka.
"Sorry, jsem zadanej, adiooos!" Křikl jsem jí do xichtu, vzal jsem panáka a vypil ho.
Dali jsme asi další 4 panáky a pak jsme se nějak domotali ke Colovi.Emily
Seděli jsme s holkama na sedačce a koukali na horor, byly asi dvě hodiny ráno. Najednou se rozlítly dveře a my s holkama vyskočily snad 2metry vysoko. Ze dveří vylezli Cole s Jackem totálně na mol. Šla jsem za Colem a dotáhla ho do sprchy, svlíkla jsem ho a umyla ho, oblíkla jsem mu pyžamo a uložila jsem ho do postele, nepotřebuju poslouchat nějaký opilý kecy. Šla jsem dolů. Na sedačce seděla Lolly a Sally. Přes Sally byl rozvalenej Jack.
"Mám ho uložit ke Colovi?"
"No, můžu ho umýt? Strašně smrdí." Zasmála se.
"Jojo, kde je koupelna víš a vlastně víš, i kde je ložnice." Zasmála jsem se a vzpomněla si na tu Colovo narozeninovou oslavu.
Sedla jsem si k Lolly a koukala na ten horor.
Sally
"Sakra Jacku, ty smrdíš!" Řekla jsem si v hlavě, když jsem ho myla. Neměl tu pyžamo, tak jsem mu dala jen boxerky. Sice něco žvatlal, ale usnul hned. Šla jsem dolu.
"Pěkně chrápou!" Zašeptala jsem.
Holky se zasmaly a zase koukaly na film.
"Kde je vůbec Alex?" Zeptala jsem se.
"Nahoře myslím." Odpověděla mi.
Zvedla jsem se a šla se kouknout, jestli tu vůbec je, protože jsem ho neviděla přijít. Otevřela jsem dveře do jeho pokoje a nikdo tam nebyl. ještě jsem se koukla do koupelny a tam taky nebyl. Šla jsem dolu a koukla jsem se ještě do kuchyně, tam taky nikdo.
ČTEŠ
Neobyčejná ✔
Подростковая литератураPříběh neobyčejné holky, která nadevše miluje skate. Bude spokojená, když začne chodit s Colem, přestěhuje se k němu a pomůže mu vychovávat jeho bratra Alexe? Můj první příběh, který si tu nechávám jen a pouze na památku, protože jsem s tím hrozně n...