Když jsem přijela domů, Cole už byl vzhůru. "Kde jsi byla?! Bál jsem se o tebe." Řekl ustaraně a objal mě. "Máma mi volala, abych za nima přijela a zněla smutně, takže jsem se bála, tak jsem tam jel." Pohladila jsem ho a šla si sednout na sedačku. "A-a-a co chtěla?" Řekl a sedl si vedle mě. Otočila jsem se k němu a chytila ho za ruce. "Budu mít sourozence." Nijak jsem se netvářila, protože ani nevím, jestli jsem vůbec nadšená. Mít o 18let mladšího sourozence je divný. "Sourozence? Cože? Vždyť bys to dítě mohla mít klidně ty!" Řekl nechápavě. "Já vím, to jsem jí i řekla, ale stejně bych ho teď mít nemohla, když si teprve dodělávám střední." Řekla jsem usmála se a lehla jsem mu jakoby na rameno. "Ale po škole bychom spolu mohli mít malý ne?" Tázavě se na mě podíval.
"Ale copak, copak? Pan Harris se rozhodl, že chce dítě jo?" Šťouchla jsem do něj a zasmála se.
"A paní Mansonová nechce?" Udělal obličej, jako, že se diví. "Uvidíme." Řekla jsem "vážně" a šla do kuchyně. Při cestě do kuchyně jsem vyplázla jazyk. Nalila jsem vodu do konvice a zapla ji. "Dáš si taky?" Zeptala jsem se Cola a vykoukla do obýváku. "Tebe?" Zeptal se a zvedl obočí. "Počkej na večer." Vyplázla jsem jazyk. "A kafe si dáš?" Zeptala jsem se ho a šla vyndat hrnky, protože mi byla odpověď jasná. Konvice cvakla, zapla jsem konvici, vzala jsem hrnek a položila jsem ho vedle Cola, vrátila jsem se do kuchyně a vzala si svoje kafe. Sedla jsem si a pustila televizi. Dávali nějaký film, tak jsme se na to s Colem dívali. Bylo asi jedenáct a Alex se vzbudil. Přichystala jsem mu snídani pak jsem se šla převlíct a nakoupit na oběd. Rozhodla jsem se, že udělám čínu, tak jsem nakoupila nějakou zeleninu, nudle a kuřecí maso. Cetou domů jsem potkala Lolly, takže jsme kecali. Asi hodinu, možná hodinu a půl.
"No to je dost, že jsi přišla, už máme hlad." Přiběhl zamnou Alex. "To je mi ale milé úvítání." Zasmála jsem se. Šla jsem do kuchyně a začala vařit.
Když jsme dojedli, Cole oznámil, že jde s Jackem na "jedno". To známe. Když Cole odešel napustila jsem si vanu a pořádně se do ní naložila. Ale ještě před tím jsem si přitahla k vaně stoleček a na něj položila notebook. Psala jsem si se Sally a Lolly, pak jsem chvilku reblogovala posty na tumblru. Byla jsem tam asi hodinu a půl. Promočená na kost jsem vylezla a oblékla se. Šla jsem ještě do pokoje uklidit notebook a pouklidit tam.. Jsem docela maniak na ukoízení, no. Napsala jsem Lolly a Sally sms, jestli nechtějí přijít, obě odepsali, že ano, tak jsem vyndala víno ze sklípku, skleničky a brambůrky. Připravila jsem nějaký filmy a poslala Alexe se učit. A jelikož protestoval, tak jsem mu dala pytel brambůrků a jak šel rád. Holky přišli, tak jsme si sedli na gauč, pustili film a povídali si. Ty dvě jsou fakt úžasný! Dohodli jsme se, že tu přespí. Takže jsme si udělali pyžamovou párty. Udělali jsme popcorn a já přinesla kofolu. Dělali jsme blbosti asi do jedenácti, kdy přišel trochu opilej Cole, řekla jsem mu, že tu holky dneska přespí, nevadilo mu to. Poslala jsem ho hned do sprchy, protože hrozně smrděl hospodou. Když jsem se vrátila za holkama, rozhodli jsme se udělat několik fotek. Bylo jich vážně hodně. Asi do dvanácti jsme koukali na film a pak šli holky spát, tak jsem šla nahoru za Colem. Naštěstí nespal. "Ahoj Krásko." Řekl a políbil mě. Chytl mě za ruku a přivlekl k posteli, pak mě do ní "schodil". Začal mě zase líbat a hladit. Začala jsem mu sundavat tričko a u bylo pryč, on nezůstal moc dlouho po zadu a taky mi sundal tričko.I s podprdou. Za to jsem mu sundala kalhoty. Chvilku jsme se jen líbali já v kraťasech a on v boxerkách. Ale po chvíli už jsme na sobě leželi nazí. A asi víte, jak to dopadlo.
Asi po hodině jsme se od sebe odtrhli a šli spát.
Ráno nás vzbudili holky. A bylo to fakt trapný, protože se po celym pokoji váleli hadry. Takže jim to asi došlo. No nevadí. Vzala jsem si župan, co jsem měla na křesle vedle postele, vzala jsem si oblečení a šla do koupelny. Učesala jsem se a vlasy si dala do drdolu. Namalovala si oči řasenkou a linkou. Pak jsem pustila do koupelny holky. Šla jsem dolu vyndala se skřínky pět hrnků, udělala čtyři kafe a kakaou. Namazal jsem všem rohlík, co jsem kupovala včera. Namazala jsem je jen máslem a položil na stůl. Dala jsem na stůl ještě šunku. marmeládu a nutellu. A pak jsem šla vzbudit Alexe.
Když jsme byli všichni připravní a nasnídaní, jeli jsme vyzvednout Jacka a pak jsme jeli do školy. Dostávali jsme známky z matiky a mám za dvě, uff. Při laborkách jsme pitvali žížalu a při těláku jsme běhali kilák a půl, fuj.
Když skončila škola, rozhodli jsme se (Já, Cole, Sally, Jack a Lolly), že pujdeme na pizzu.
Dneska tu máte takovou kratší část, ale snad se bude líbit))
ČTEŠ
Neobyčejná ✔
Novela JuvenilPříběh neobyčejné holky, která nadevše miluje skate. Bude spokojená, když začne chodit s Colem, přestěhuje se k němu a pomůže mu vychovávat jeho bratra Alexe? Můj první příběh, který si tu nechávám jen a pouze na památku, protože jsem s tím hrozně n...