29. část

3.9K 175 3
                                    

Alex

,,Ali, tak jdeme?" Usmál jsem se na ní, když nám skončila poslední hodina. 

,,Jojo." Rozloučila se s Tess a šla zamnou. Chytla mě za ruku a šli jsme domů pro skaty.

,,Budeš se převlíkat?" Zeptal jsem se, když jsem šel do sklepa pro skaty, protože je Emily ráno zapomněla vyndat. 

,,Asi ne, máte nějaký chrániče?" Zasmála se. Miluju ten její smích. 

,,Jo, nějaký by se našli." Křikl jsem, aby mě slyšela a začal jsem hledat ty chrániče.

,,Mám je!" Vzal jsem chrániče a skaty a šel jsem nahoru. Ali ležela na gauči a hrála si s mobilem.

,,Ehm, Alison? Už jsem tady." Zaťukal jsem jí na rameno.

,,Jojo, hned." Zamkla telefon a vstala. Mobil si dala do kapsy v košili a čapla chrániče a Emilin skate. 

*

 ,,Tak Alison, pojď už! Za chvíli bude tma!" Křikl jsem na Ali, která jezdila na Urampě. Jezdila jako profík.

,,No, jo." Přibrzdila až se zastavila a vzala si skate do ruky. Pak na něj zase naskočila a jeli jsme domů.

,,No to je dost, kde jste!" Příjemně nás přivítala Emily. ,,V kuchyni máte večeři." Oznámila nám a sedla si na sedačku. S Ali jsme šli do kuchyně, kde na nás čekala pizza, yummy.

,,Prosciutto? Tady mě někdo musí fakt milovat!" Nadšeně křikla a běžela k domácí pizze, která Emily fakt jde. Šel jsem k druhý pizze, která byla moje milovaná Pollo. 

,,Emily, já te fakt miluju!" Křikl jsem a zakousl jsem se do pizzy. Ali se na mě koukla vražedným pohledem.

,,Ale tebe víc." Poslal jsem jí vzdušnou pusu, kterou chytla. Půlku jsme snědli, zbytek si necháme na zítra, na oběd. Zbytky pizzy jsem schoval do alobalu a dal jsem je do ledničky, talíře jsem naskládal do myčky a společně s Ali jsme si  šli sednout do obýváku.

,,Byla ve škole?" Vyhrkla na nás Beth a my oba zakroutili hlavou. 

,,A Caleb?" Zeptala se Em.

,,Ani jeden." Odpověděl jsem jim.

,,Máte nějaký úkoly?" Cole změnil téma. 

,,Nene." Ali se usmála.

,,A co na skateboadu? Jezdili jste? Padali jste?" Emily se zasmála. ,,Ale doufám, že můj skateboard to přežil."

,,Ali je přirozenej talent. Párkrát jsem jí musel přidržet a než jsme odcházeli jezdila na Urampě a zkoušela i nějaký triky. Při těch ze začátku padala, ale je to snad poprvý na týhle Zeměkouli, co se někdo stihl za několik hodin tak perfektně naučit na skatu." Alison se na mě uculila a položila si na moje rameno hlavu.

,,Přemýšleli jste už o nějakých soutěžích, nebo tak?" Nabídla nám Beth.

,,Mami." Zasmála se Ali. 

,,No co?" Beth pokrčila rameny a radši mlčela. 

,,Jezdim na tom jeden den!" Ali se zase uchechtla. ,,Uhm, mluvila jsem s Tess." 

,,Kdo je Tess?" Emily skřivila obočí. 

,,Spolužačka docela dobrá kamarádka, řikala mi, že včera byla Katy i s Calebem ve škole a, že prý o mě měla starost, ptala se co se stalo a prej jestli jsem v pohodě, jakoby to nevěděla sama." Odfrkla si. 

,,Co zajet k nim?" Nabídl Cole.

,,Blázníš? Co když je její máma úplně stejná?" Vyhrkl jsem na něj.

Neobyčejná ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat