Párty

6.9K 316 6
                                    

"Jojo, určitě přijdem. V kolik? A máme ještě někoho pozvat?" Zeptala se Sally. "V osm a klidně můžete, alespoň bude větší párty. 

Po škole jsem šla koupit Colovi ještě jeden dárek. Koupila jsem mu mikinu přes hlavu (jakože bez zipu), snad se mu bude líbit. Pak jsem koupila nějaký alkohol a jídlo na párty. Když jsem vyšla z obchoďáku, napadlo mě koupit nějakou výzdobu, tak jsem koupila balonky. Cola jsme poslali ke kamarádovi, dokud to nepřipravíme a nebudou tu lidi. Když jsem přišla domů, Alex se mě zeptal, jestli může dneska přespat u nějakýho kamaráda, řekla jsem mu jo, když bude ta oslava. Do půl hodiny tu byli Jack a Sally. Jelikož máme docela velký obývák, tak jsme ani moc nemuseli posouvat nábyteuk. Koupila jsem asi 20balonků, tak jsme je nafoukli, pár jich pověsili po zdech a zbytek jsme nechali na zemi. Jack přinesl takový světýlka, takže bude moct být tma. Zeptala jsem se jich kolik teda přijde lidí. "No tak kluci z fotbalu a pár spolužáků, neboj, bude to super!" Řekl Jack. 
Upravovali jsme to tam asi tři hodiny, bylo asi sedm. Což znamenalo, že jsme měli hodinu na připravení sebe. Vyžehlila jsem si vlasy, namalovala si linky a řasy a šla se převléct. Vzala jsem si kratší černé šaty a boty na vysokém podpatku s platformou. "Ty krávo, tobě to sluší!" Koukala na mě Sally s otebřenou pusou. "Bůů" řekla jsem a udělala si rohy. "Ne děkuju ti moc, brouku." Objala jsem ji. "Můžeš si pučit jakýkoliv šaty chceš, řekla jsem a ukázala nahoru. "Vážně? Děkuju moc!" Řekla Sally nadšeně a dala mi pusu na tvář. "A boty taky!" Křikla jsem na ni. "Jsi miláček." Křikla na mě.

Sally šla dolů ze schodů a mě se úplně podlomily kolena. "Ty vole!" Bylo jediný co ze mě vyšlo. Zrovna přišel z kuchyně Jack, který dělal občerstvění. "No ty kráso, holky jste nádherný!" Řekl a objal nás. Nyny.

V půl sedmý přišlo asi 20 lidí, pár z nich jsem ani neznala, no vlastně jen od pohledu. Všechny jsem odbcházela a chvíli si s nima povídala. Pak jsem všem přinesla piva, i když s tou sádrou jsem pro ně šla několikrát.  Zjistila jsem, že ty lidi jsou vážně fajn. Přinesla jsem jeden talíš jednohubek, přotože jsem měla tu sádru, jinak bych přinesla dva, takže jsem tam šla 2x.  Jack přinesl ze sklepa radio, přinesla jsem z pokoje cédéčka a připravila je. Ještě jsme měli chvilku čas, tak jsem přinesla chlebíčky a zašla nahoru do pokoje pro druhý dárek. Ještě jsem tam trochu pouklidila, ani nevím proč. Byla jsem nervózní. Ještě jsem šla do koupelny se trochu poupravit, přemalovat rtěnku, přemalovala jsem si řasy voděodolnou řasenkou a učesala vlasy.Zapomněla jsem na tvářenku, tak jsem si ji rychle namalovala. Koukla jsem z okna a viděla jsem auto. Tak jsem rychle běžela dolu a křikla ať se všichni schovají. Já zůstala na schodech, ale byla jsem schovaná. Otevřeli se dveře a Cole křikl po domě. "Haloo! Je někdo doma?" Když to dořekl, bylo chvilku ticho, pak jsem pískla, všichni jsme vyskočili ze svých úkrytů a křikli "Překvapení!!" Běžela jsem za Colem, skočila mu do náruče a políbila, pak jsem došla pro dárek a ještě jednou mu popřála. Šla jsem pro skleničky na přípitek a ostatní mu mezitím přáli. Když jsem přišla, vytahla jsem ze šuplíku od skříně u vchodu foťák a začala všechno a všechny fotit. Jack přinesl stojan na foťák a všichni jsme se postavili a vyfotili se, asi 50x.  Pak Jack skočil pro vína do sklípku. Přinesl asi tři, snad to vystačí. Připili jsme si a všichni si začli povídat a zrovna mi zazvonil mobil. "Máma". Vyběhla jsem ven a vzala telefon. "Ano Mami?" Řekla jsem. "Ahoj Em. Jen jsem ti chtěla říct, že jsme v pohodě a že už jsme krásně zabydlení, tak můžeš kdykoliv přijet. Máš ještě tu adresu? Kdyžtak ti jí pošlu smskou, nebo tak." Řekla. "Neboj, mami, mám jí. A určitě přijedu, jen nevím kdy." Rychle jsem jí řekla, protože už jsem chtěla dovnitř. "A co zítra?" Ona chce snad zdržovat, kruci! "Zítra nevím, podle toho jak budu vypadat." "Počkej, jak vypadat?!" Přísně se máma zeptala. "No, víš.. On má teď Cole oslavu, protože má dneska narozky, takžéé.." Nedořekla jsem to, ale máma mě asi pochopila. "Chápu, tak si to užij a promiň, že jsem zdržovala." "To je dobrý mami, pa." Poslala jsem pusu do telefonu, máma to típla a běžela jsem zpátky. 
Když jsem přišla dovnitř, párty se už rozjela. Zacítila jsem trávu, takže jsem běžela k rádiu a vypla hudbu, samozřejmě na mě všichni začali křičet. "Co jé?! Zapni to!" a podobně. "Hej, lidi stop!! Kdi tu má doprdele trávu?" Zakřičela jsem. Přihlásil se nějakej kluk. "Chceš taky?" Zhuleně se zeptal. "Ani náhodou! Okamžitě to odsuď vyhoď! Tady prostě tráva nebude." "Jo! Lidi, tu trávu sem netahejte, je to normální párty, narozeninová oslava, tady se NEHULÍ. Bydlí tu i malej kluk a nejspíš tu ráno bude, takže žádná tráva, jasný?!" Křikl Jack. "Díky." Řekla jsem mu.Polovina lidí někam tu trávu schovali, nebo vyhodili. Nevím. Když se vrátili pustila jsem znovu cédéčka a zrovna tam skočila pomalá písnička, šla jsem si sednout. "Lásk, pujdeš si semnou zatančit?" Zeptal se mě Cole, který předemnou klečel. Šli jsme tancovat. Byli jsme na sebe nalepení jak nálepky. Tančili jsme a líbali se, aww. Pomalá písnička skončila a já se šla napít. Radši jsem si vzala neotevřenou Colu, bůh ví, jestli někdo někomu něco nehodil do skleničky. 

Začala mě bolet ruka, tak jsem si šla do ložnice pro paralen, jenže.. Když jsem vlezla do ložnice, byl tam Jack se Sally a tak trochu jsem je vyrušila. "Ježiši, omlouvám se!" Křikla jsem a zabouchla dveře. "Em, to je dobrý, klid v pohodě. Počkej, hned vypadnem." Řekl Jack. "Ne, to je v pohodě, já jen potřebuju paralen, bolí mě ta ruka." Křikla jsem, Chvilku se nic nedělo a pak otevřel dveře Jack, který měl trenky. "Promiňte lidi, jen ta bolest už se nedá vydržet." Vzala jsem si prášek a zapila ho vodou u mojí postele. "Už běžim pryč. A příště se radši zamkněte, ok?" Zasmála jsem se a odešla. Kruci, takovej trapas. Sešla jsem dolu a držela se za ruku. "Lásko, copak?" Zeptal se Cole, když mě viděl. Asi jsem se netvářila moc hezky, když jsem se mohla zbláznit bolestí. "Ta ruka.. Bolí mě. Byla jsem si vzít prášek, za chvilku to bude v pohodě." Řekla jsem a snažila se o úsměv. Asi po půl hodině mě ta ruka přestala bolet. Takže jsem tancovala, pila, jedla a hlavně se bavila. Samozřejmě s Colem. Přišla za mnou jedna hrozně fajn holka. Lolly se myslím jmenovala a začala si semnou povídat. Mluvili jsme úplně o všem, je vážně hodná. Po chvilce mi přišlo, jako bych jí znala věčnost. 

Byli asi 4 a teprve všichni odešli. Jack se Sally zůstali u nás, přespí u Alexe. Takže hned co všichni odešli, šli spát. I Cole šel spát. Já jsem dole ještě všechno uklidila, šla se umýt, odmalovat a až pak jsem šla spát. 

Tak je tu další část a musim vám říct, že už vážně netušim, co psát-.- Kdyžtak mi prosím napište nějaký návrhy, nebo tak)).
Snad se bude líbit))

Neobyčejná ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat