27. část

4.1K 187 9
                                    

Začala svatební hudba, pomalu jsem vyšla ze stanu a šla za tátou, který mě vedl k oltáři.

"Sluší ti to." Dal mi pusu na tvář a předal Colovi. 

A začal obřad. Přišel oddávající, který si otevřel tu velkou knihu a začal číst. 

"Zde přítomní prátelé, znamí i rodino, sešli jsme se zde, abychom spojili lásku zde přítomneho Cola Harrise a Emily Manson. Řekl bych, že jsete oba navzájem obeznámeni se svým zdravotní stavem, tudíž můžeme začít-Pane Harrisne a slečno Manson, opakujte po mě. Já Cole Harris, já Emily Manson." Zopakovali jsme a zbytek jsme si dořekli sami. 

Začal Cole. "Slibuji, že tě budu milovat ve zdraví i chudobě." 

"V dobrém i zlém." Pokračovala jsem.

"Ve všem budeme vždy spolu, bok po boku." Chytl mě za ruku.

"Dokud nás smrt nerozdělí. Miluju tě Cole a budu tě milovat navždy." 

"Já budu milovat tebe milovat navždy a ještě dýl." 

Oddávající se usmál a pokračoval. "Cole Harrisy berete si zde přítomnou Emily Manson?" 

"Ano." Cole se na mě usmál.

"A vy Emily Manson, berete si zde přítomného Cola Harisse?" 

"Ano." Usmála jsem se já na Cola. 

"Protože jste spnili všechny podmínky, prohlašuji tímto vaše manželství právoplatně uzavřené. Tímto váš prohlašuji za novomanželé Harrisovi. Teď jak je již zvykem si vyměňte vaše snubní prstýnky a dali si svůj první maželský polibek." 

Vyměnili jsme si naše prstýnky a dlouze se políbili. Pak nám všichni přítomní začali tlesskat a stoupli si. 

"Nyní vás a vaše svědky poprosím o podpis." První jsem se podepsala já, poté Cole a naši svědci Sally s Jackem. 

Potom nám všichni gratulovali a my všichni jsme se pomalu přesunuly do takový velký restaurace, kde jsme měli hostinu. Jedli jsme, pili jsme, tancovali jsme, povídali jsme si a kolem druhý jsme tam zbyli jen Já, Cole, Beth, Jack, Sally a Alex s Alis. Pomohli jsme ukldit a jeli jsme. Já a Jack jsme jeli k nám a ostatní zpět k Jackovi a Sall.

*

"Počkej Em!" Chytl si mě do náruče. "Přeci tě musim přenýst přes práh." Dal mi pusu a přešel semnou práh. Zůstali jsme v obýváku. Začal mě líbat a sundavat mi šaty. Na tuhle první svatební noc nezapomenu. \jentak btw. nerada tyhle scénky píšu do podrobna, proto to je většinou jenom takhle/

*

Ráno jsem se vzbudila nahá pod dekou a hlavu jsem měla na Colovo hrudníku. Sebrala jsem svoje spodní prádlo a šla jsem do kuchyně a zadělala těsto na croassanty a palačinky. Croassanty jsem dala do trouby a paličinky jsem začala "smažit" na pánvičce. Croassanty už byli upečený a palačinky už skoro taky byli, když Cole vešel do kuchyně, zezadu mě objal a dal mi pusu na krk. 

"Tak jak jsi se vyspala paní Hariss?" Usmál se a prohlížel si prstýnek. 

Šla jsem k němu a políbila jsem ho. "Skvěle." 

"Máš hlad?" Šla jsem zase k palačinkám a obrátila jsem je.

"Na tebe." Oblízl si ret.

"Ale notak." Zasmála jsem se. Nandala jsem na talíř croassanty a na druhej talíř jsem dala palačinky. 

"Jez." Dala jsem mu pusu do vlasů a pak jsem šla postavit vodu na kafe.

Alex

Asi v osm mě vzbudila Ali, sbalil jsem si věci, převlékl jsem se, upravil si svůj rozcuch a šel dolů. 

"Tak těšíš se domů?" Zeptala se Sally.

"Jako jo, ale budete mi chybět." Usmál jsem se.

"Vždycky se můžeme kdykoliv vidět a teď se budeme vidět ještě častěji, určitě. A pojď se nasnídat, máš tam muffiny a kakao v deset vás hodíme domů, mluvila jsem už s Em."

"Dobře, děkuju." Usmál jsem se a šel jsem do kuchyně. Snědl jsem muffiny, vypil kakaou, umyl jsem nádobí, teď si ještě půjdu dobalit notebook a nabíječky. Šel jsem nahoru a Ali šla semnou. 

Složili jsme peřiny, trošku jsme tam pouklidili a vzali naše tašky a šli jsme dolu. 

"Hele Alexi, příští tejden máš narozky už víš, co chceš?" Zeptala se Sall.

"Já tak nějak nevim, mám všechno, co chci." Usmál jsem se a chytl Ali za ruku. 

"Ježiš, já z vás snad dostanu cukrovku, jak jste sladcí." Zasmála se a objala nás. 

Emily

"Jdu se kouknout do těch pokojů." Oznámila jsem Colovi a šla do těch pokojů. První byl takovej do růžova, ale byla tam jen postel skříň a stůl. Šla jsem dolů, do sklepa, kde máme i sklípek s vínama a pak tam máme nábytek ze obýváku, než jsme ho předělali. Vzala jsem nějaký křeslo, stolek a takovej noční stolek, kam jsme si dávali klíče. Po jednom jsem to odnesla nahoru a přestavěla pokoj. Přemístila jsem postel i stůl a vypadal podobně jako Alexův, jen to nebyla tak tmavá jeskyně. Pak jsem se šla kouknout do toho druhýho pokoje, kterej byl vymalovanej takovou krémovou barvou, takže ten bude asi Beth. Ten byl vybavenej dobře, tak jsem ho nechala, jen jsem jim do pokoje dala pár kytek a šla jsem dolů. Otevřela jsem nějaký brambůrky, nasypala jsem je do misky a dala jsem je na stůl do obýváku. Zapla jsem si televizi a s Colem jsme si pustili film a čekali na příjezd našich nových spolubydlících. 

Alison

Sedim v autě, poslouchám písničky a držim Axe za ruku, jedeme, jestli to tak můžu říct, domů. Ještě, že toho Alexe mám, jinak bychom s mamkou byli někde na nádraží. Je to až neskutečný kolik štěstí a neštěstí mě za poslední tři dny potkalo. Zároveň se, ale bojím zítra do školy. Co když tam bude? Co když mi něco udělá? Jo, bude tam Alex, ale co když něco udělá i jemu? Je nebezpečná. 

"Jsme tu." Klepla na mě Sally. Vyndala jsem si z uší sluchátka, vypla hudbu a mobil jsem si strčila do kapsy, teď si musim vynést věci z kufru auta. Nejdřív jsem vzala tašky s oblečením, potom sešity a učebnice, potom zbytek věcí do školy a kosmetiku. Dala jsem si to do novýho pokoje. Je nádhernej, světle růžové zdi, krásná bílá postel a na ní bílé povlečení s kytičkama. Na stůl jsem si dala věci do školy, na noční stolek, kde byla lampička jsem si položila sluchátka a na konferenční stolek, který jsem měla u zrdcadla jsem si dala kosmetickou taštičku. Oblečení jsem si vybalila do skříně a lehla si do postele. Na chvilku jsem zavřela oči, ale hned jsem je zase otevřela, protože jsem viděla náš dům v plamenech,m ještě jsem na to nemyslela, až teď. Co když tam byl Nokki? Co když tam byl a teď budpu sousedi hledat jejich nádhernýho perskýho kocoura? Co když tam byla Katy? Udělala to schválně, aby se zabila? To je blbost. Udělala to kvůli tomu, že mi záviděla moje štěstí. Axe. Jsme spolu dost dlouho a vydrželi jsme i přes ty blbosti o co se snažil Caleb. Moment CALEB, co když s tim má něco společnýho? Co když jsou spolu v nějakym spolku a plánují to všechno spolu? Co když mají v plánu nám ublížit? Laty určitě, Caleb nevim. Jo, pije i když je mu ještě třináct, ale zabíjení se mi u něj nezdá. Ale je pravda, že jsem ho teď dlouho neviděla a ani jsem se s ním nebavila, takže ani nevim, jakej je. Třeba to je práce těch dvou. 

Z mýho přemýšlení mě vytrhla Em. 

"Alis, jdeš k nám dolu?" Usmála se na mě. 

"Jojo." Zvedla jsem se z postele a šla jsem dolu, sedla jsem si na gauč, kde seděli všichni.

"Takže, jak víte dneska je Pondělí a my vás omluvili ze školy, ale zítra je úterý, což znamená škola. Ali jsi si jistá, že tam chceš jít? Zvladneš to?" Zeptala se mě Em.

"Pokud tam bude Alex, tak to zvládnu." Usmála jsem se.

"A co když se tam objeví?" 

"Řeknu to Alexovi a zavoláme policii." 

"Dobře. No, dáme si večeři?" Usmála se na mě. Všichni jsme souhlasili a Em s mamkou se odebrali do kuchyně.

Neobyčejná ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat