"Kdy zas pujdeme do města?" Zeptal se Alex a pak se zakuckal colou.
"A kdy bys chtěl jít?" Usmála jsem se.
"Dneska!" Zvedl se a začal skákat. "Dneska! Dneska! Dneska!' Začal křičet.
"Alexi, Alexi, klid! Dneska ne, pujdeme zítra. Dneska budeme tady a budeme se koukat na filmy, ano?" Ukázala jsem na polštář, kde předtím Alex seděl a naznačila mu ať si sedne.
"Hm, fajn." Zambručel a sedl si.
"Lásko, nechceš pivo?" Zeptala jsem se Cola a zvedla se.
"Jestli chceš." Chytl mě za ruku, Stáhl k sobě a dal mi pusu.
"No proto!" Zasmála jsem se. "A co vy? Chcete taky?" Usmála jsem se.
"Já si dám, díky." Křikl na mě Jack, když jsem otebřela dveře a vešla do pokoje.
"Já taky, děkuju." Křikla na mě Sally. Tak jsem vzala čtyři piva a Alexovi jsem přinesla džus.
"Už to nesu." Křikla jsem položila jsem na stolek džus, podala ostatním piva a Alexovi ten džus.
"Pojď si sednout ke mě!" Poklepal Cole na polštář vedle sebe a usmál se.
"Už jdu, už jdu." Zasmála jsem se. "Snad to chvilku beze mě vydržíš, ne?" Sedla jsem si kněmu a položila hlavu na jeho rameno."
"Hej, vy hrdličky! Mlčte, my se chceme koukta na film!" Zasmál se Jack .
"No jo, no jo. Pardon." Zasmála jsem se a otočila se k notebooku.
Pak už jsme se jen koukali na filmy, jedli a pili.
Zase jsme šli spát po půlnoci. No respektive kolem druhý.
Kluci přiopilí pivem, Alex plnej džusu a já se Sally přežraný chipsama.
Ráno mě vzbudil Alex, že má hlad. Tak jsem vzbudila Cola, převlékla a učesala jsem se. Alex a Cole se taky oblékli, já ještě vzbudila Sally s Jackam a šli jsme na snídani. Jelikož jsme na ně nečekali, přišli za náma později.
Dneska jsme šli po dvou dnech na pláž. Kluci se navzájem zahrabávali do písku a my se Sally se opalovali, povídali si a plánovali jsme, co budeme dělat večer. Pak jsem si vzpomněla, že jsme Alexovi slíbili, že pujdeme do města.
"Ne Cole, nestříkej na mě tu vodu! V bazénu klidně, ale né tady, pálí mě z toho oči!" Zařvala jsem na Cola, který po nás stříkal vodu jak malej. Sebrala jsem se a šla jsem si otřít oči do ručníku. Lehla jsem si na lehátko a otevřela knížku. Zapojila jsem si di iPhonu sluchátka, poslouchala písničky a začetla jsem se do knížky. Nic jinýho než knížku a písničky jsem nevnímala.
"Baf!" Vybafl na mě Jack.
"Ty vole!" Zasmála jsem se. "Víš jak jsem se lekla!" Plácla jsem ho přes ruku.
"Jdeš s náma do baru na hamburgr?" Usmál se na mě.
"JIstě, že!" Zasmála jsem se, schovala mobil a knížku do tašky a šli jsme.
"Jsi ještě naštvaná?" Zeptal se Cole a udělal na mě psí oči.
"Ani jsem nebyla." Usmála jsem se chytla jsem ho za ruku.
Dal mi pusu. "Aha, já myslel, že jo." Usmál se jedním koutkem.
Neodpověděla jsem jen jsem se usmála a mlčky jsme šli k baru.
"Hi! Can I help you?" Zeptal se jeden z kuchařů.
"Hello. We would like to order five burgers and fries, please." Usmála jsem se na něj.
"Yes, wait a minute." Řekl a otočil se k ostatním kuchařům. Stoupli jsme si kousek dál od baru, aby si mohli objednat i ostatní.
Vzali jsme si jídlo a šli jsme si sednout na lehátka. Vyhodili jsme tácky a jelikož jsme byli všichni plní, tak jsme byli na lehátkách. Já a Sally jsme si četli, Alex spal a Cole s Jackem hráli nějakou hru.
Nechtěla jsem Alexe budit, tak jsem ho sama namazala krémem na opalování, aby se nespálil. Namazala jsem i sebe a četla jsem si dál.
Když se Alex probudil, chtěl jít do bazénu. Tak jsme se přesunuli k bazénu.
Chvíli jsme blbli v bazéně, chvíli jsme byli na lehátkách a takhle asi tři hodiny.
Kolem šestý jsme šli na večeři a po večeři do města. Koupila jsem si dva obaly na iPhone, kraťasy, conversky a sluneční brýle. Alex si vybral kraťasy a Cole obal na jeho iPhone a tričko. Zaplatili jsme a pak jsem si vzpomněla, že nám dochází džus a chpsy. Tak jsem vzala tři krabice nějakýho džusu, dva pytlíky Lay's a dvě balení Pringles. To jsme koupili v našem oblíbeném obchoďáčku.
Alex chtěl ještě něco do vody. Vybral si brýle do vody, šnorchl a nějakej míček. Pak jsme šli na zmrzlinu a zpátky do hotelu. Dali jsme si věco do pokoje a šli na pláž pozorovat západ slunce.
Pak jsme šli na pokoj, protože jsme byli všichni celkem utahaní. Ale šli jsme zase všichni k nám a povídal si, otevřeli jsme si džus. Asi po hodině Jack se Sally šli k sobě, protože Jack usínal. Alex se šel vysprchovat, pak i Cole. Jelikož jsme měli v pokoji i vanu, napustila jsem si jí. Byla jsem tam asi hodinu, málem jsem usla.
Když jsem přišla do pokoje, Cole spal u Alexe na posteli. Nechtěla jsem ho budit. Vyfotila jsem si je, byli sladcí. Chvilku jsem byla ještě na facebooku, Lolly byla online, tak jsme si chvíli psali. Když jsem začala cítit, že se mi zavírají oči, radši jsem vzbudila Cola, poslala ho k nám na postel, vypla notebook a šli jsme spát.
Omlouvám se, že část dlouho nebyla, ale už vůbec nevim o čem psát.
Napište mi prosím nějaký navrhy, co by jste tady chtěli.
Děkuju za 940reads a 69vote!:)
ČTEŠ
Neobyčejná ✔
Подростковая литератураPříběh neobyčejné holky, která nadevše miluje skate. Bude spokojená, když začne chodit s Colem, přestěhuje se k němu a pomůže mu vychovávat jeho bratra Alexe? Můj první příběh, který si tu nechávám jen a pouze na památku, protože jsem s tím hrozně n...