24. část

4K 218 5
                                    

Tak po dlouhý době další část:) Asi nejdivnější část:D Ale who cares:D Btw. Pro ty kdo jste si nevšimli, začala jsem psát novou povídku, tak se můžete kouknout!:) 

Cole


Seděli jsme v parku na dece. Alex, já, Jack, Sell a Em. "Hej, Jacku, jdem si kopnout?" Zeptal jsem se a ukázal na kluky ve věku Alexe.

"Fajn." Lokl se Coca-Coly z plechovky a vstal. 

"Hej, kluci, pučíte nám ten fotbalák?" Zeptal jsem se, když jsme došli k těm klukům.

"Jasně, ale nepraskněte nám ho." Podali nám kopačák a šli za nějakýma holkama jejich věku. Alex šel za nima. A my šli mezitím hrát fotbal.

Alex

"Ne, za nima ne! Sakra!" Myslel jsem si když Jack s Colem šli za Calebem a jeho partou. Pučili jim míč a šli za holkama. Byla tam i Alison. K ní čel Caleb a objal jí. Jo, je to jen objetí, ale na kamarádský objetí to nevypadalo.Vstal jsem a šel za nima. 

"Ali, co to sakra děláš?!" Křikl jsem. "Já, já ... nic!" Udělala nevinnej výraz.

"Konečně tě vidim ty hajzle!" Uslyšel jsem Calebův hlas a hned pak zacítil pěstí na břiše. 

"Co je?" Řekl jsem a vrazil mu taky jednu. Vzal jsem Ali za ruku a odtáhl jí pryč. 

"Co to sakra děláš?!" 

(Aby to bylo trochu zajímavější trochu posunu čas, aby to nebylo furt stejně.) 

*o 2 roky pozdějí*

Emily

Svatba s Colem je už za rohem. Jack se Sally plánují mimčo a Alex s Ali? Je jim 13, ale mají to složitější než páry po dvacítce. 

"Lásko?" Volal na mě ze zhora Cole. "Copak?" Křikla jsem já nahoru.

"Už máš vybraný šaty?" Sešel ze schodů do obýváku a políbil mě. 

"Jo, ale ty je neuvidíš do svatby." Vyplázla jsem na něj jazyk a utekla do kuchyně, překvapivě se Cole rozeběhl zamnou. Doběhl mě a začal mě lochtat. 

Zazvonil mi mobil. "Počkej Cole, musim to zvednout." Cole mě pořád lechtal. Kousla jsem ho do ruky a hned pustil. 

Zvedla jsem telefon. "Ano Sall?" Usmála jsem se, i když mě neviděla.

"Je to taaaaaaaam!" Křikla na mě. "Jsi v tom?" Můj hlas byl zvědavě šťastnej. 

"Jo, dneska to potvrdil doktor, přijedete?" Uslyšela jsem jak kňučí jako štěně. "Určitě. Za deset minut jsme tam. Pa." Típla jsem to.

"Cole!" Křikla jsem přes celej barák.

"Nebij mě prosím!" Vyšel z kuchyně se psím výrazem a rukama zvedlýma na důkaz vzdávání.

"Jedeme za Sall s Jackem." Usmála jsem se a šla jsem do pokoje za Alexem. 

"Jo, neni to moje věc kam jdeš, ale moje věc je s kým jdeš!" Slyšela jsem jak se Alex zase hádá s Ali.  Chvíli jsem ještě stála za dveřma.

"Jenže to je těžký, když tě miluju, abych tě nechal jít tam zrovna s Calebem." Vzdechl si. 

Zaťukala jsem. "Axi, jedeme za Sall s Jackem, jedeš s náma?" Potišeji jsem se zeptala. Zakýval, že jo. 

"Hele, Ali, promiň, ale prosím, nechoď tam s ním. Musim jít, miluju tě." Trochu se pousmál. "Jo, pa." Típl to.

"Copak?" Šla jsem k němu a líbla ho do vlasů. 

Neobyčejná ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat