Vzpomínky

5.7K 265 12
                                    

Dneska jsme se rozhodli, že budeme u bazénu. Když jsme se opalovali, musela jsem pořád přemýšlet, kde na to Cole vzal.
"Ty, Cole?" Drkla jsem do něj.
"Ano?" Zvedl hlavu a usmál se na mě jeho sladkym úsměvem.
"Kde jsi na tuhle dovolenou vzal peníze?" Pousmála jsem se.
"Já věděl, že se na to zeptáš" zasmál se " no, táta měl nějaký firmy, ze kterejch si vydělal pěknej balík peněz. Nějak ty firmy nestíhal, tak je dal Rayovi, pak když táta umřel tak jsem ty balíky zdědil. Věděl jsem, že jsem zdědil nějaký peníze, ale nevěděl jsem odkud. Řekl mi to až Ray, jak přijel. A asi tě bude zajímat i co se stalo tátovi co? No, když máma utekla, byl totálně na dně, začal chlastat. Jelikož byl prakticky milionář, mohl si to i dovolit, jenže mu začali odcházet játra, prototy firmy přestal stíhat. Musel se totiž léčit s alkoholismem. Když už byl táta v pohodě, vyléčenej, přišla další rána. Táta dostal rakovinu. Léčil se, ale začal pozdě. Rakovině podlehl. O těch penezích jsem se dozvěděl od dědy." Viděla jsem, že má slzy v očích, ale musela jsem se zeptat.
"A proč si vás nevzal do péče děda?" Divila jsem se.
"Protože bydlí na druhý straně republiky a Alex chtěl zůstat ve městě, protože tam byli všechny vzpomínky s tátou." Začal si utírat slzy. Musela jsem ho obejmout.
"A vídáte se?" Zeptala jsem se.
"No, jako, moc ne. Přijede jen když něco potřebuje. Respektive, když potřebuje prachy." Objal mě ještě pevněji.
"To je mi líto, promiň, že jsem se zeptala." Dala jsem mu pusu na tvář.
"To je v pohodě, stejně jsem ti to měl v plánu říct." Zase se sladky usmál.
"Kdyby sis o tom chtěl ještě promluvit, budu ráda." Usmála jsem se a šla jsem k bazénu. U schůdků jsem se zastavila.
"Jdeš taky?" Hukla jsem na Cola. Neodpověděl, ale viděla jsem, že vstává.
"Běž na stranu." Uhnula jsem pryč, Cole se rozběhl a skočil salto do bazénu. Počkala jsem dokud se nevynoří a začala jsem tleskat.
"Deset bodů pro Nebelvír!" Zasmála jsem se.
"A co když chci být Zmijozel, hm?' Zvedl Cole obočí.
"Tak to máš blbý, Nebelvír je nejlepší!" Měla jsem pravdu. My jsme strášní fanoušci Harryho Pottera.
Skočila jsem za Colem do bazénu a když jsem se vynořila, uviděla jsem jak přeze mě něco skáče. Když se ten člověk vynořil, začala jsem mu nadávat, co blbne, otočil se a byl to Jack.
"Jacku, si blbej? Co kdybys mi skočil na hlavu?" Docela jsem se rozčíila.
"Klid Emily, já nevěděl, že jsi tu. Kdybych tě viděl, neskákal bych!" 
Neodpověděla jsem, protože jsem se ještě vzpamatovávala. Radši jsem vylezla a šla si lehnout na lehátko. Cole mi přinesl koktejl. Vypila jsem ho a pak jsem si chvíli četla. 

Večer jsme šli na večeři a projít se po pláži. Šli jsme jen já a Cole. Chodili jsme k jednomu hotelu a zase zpátky. Byl zrovna úplněk, takže to bylo dost romantický. Vzala jsem s sebou deku, pringlesky a pití. Na pláži u našeho hotelu jsem rozložila deku, položila tam pití a pringles. Povalila jsem Cola na zem a začala ho líbat. Cole mě začal svlíkat, tak jsem nemohla zůstat pozadu. Bylo to fakt kouzelný. Pak jsme si šli na chvilku nazí zaplavat a pak jsme snědli a vypili to, co jsem přinesla. Samozřejmě jsme se pak oblékli. Seděli jsme jentak na dece a koukali na moře. 
"Cole, nechceš mi něco povědět?" Usmála jsem se.
"Myslíš to, co jsme probírali dopoledne?" Usmál se jednim koutkem.
"No, ale jestli nechceš nemusíš." Pohladila jsem ho po ruce. 
"To je dobrý." Usmál se. "Tak kde začit. No, jako malej, jsem měl pár koníčků. Fotbal, bicí, kytaru, klavír, basketball. Když mi bylo sedm narodil se Alex, bylo to v pohodě, se všim jsem mámě pomáhal, staral se. Když Alexovi byli dva a asi dva dny, tak se máma v noci zbalila a utekla. Prý někam za hranice, že tam měla milence. Táta od tý doby začal chlastat. No spíš byl pořád zavřenej v práci a tam po večerech chlastal, takže o všechno jsem se staral já. Devět let se léčil s alkoholismem a pak dostal rakovinu. No podrobněji to byla leukémie. Takže se nic nedalo dělat. Jelikož mi bylo víc jak patnáct, Alexe mi nechali v mojí péči. No prostě, když byl táta v léčebně, staral jsem se o Alexe já. Pak asi po 7-mi měsících, kd už alkohol pro něj neexistoval, zjistili mu leukémii. Nejdřív říkali, že by šla vyléčit, ale táta tomu nevěřil. No, začal se léčit až moc pozdě a nepřežil to. Na pohřeb děda ani nepřijel a přitom to věděl. Strejda o tom nevěděl a to je s dědou v kontaktu. Strejda to zjistil až po roce a půl, když přijel. Fakt děda na hovno. Přijel za náma jenom, aby mi oznámil, že jsem zdědil peníze po tátovi, aby si měl kde pujčit. Nikdy jsem nic s dědou nepodnikl. Asi nás nemá rád. Babička ta o nás asi ani neví. Děda je prostě takovej zvláštní člověk. Tátovi peníze z firmy jsem zdědil já, jako prvorozenej syn. Je to fakt pěknej balík peněz. A proč jsem nás sem vzal? Protože jsem chtěl, abychom si všichni na několik dní odpočinuli ode všeho. Nechci moc utrácet, ale za mojí rodinu to stojí. Takže tak." Usmál se. 
Objala jsem ho a dala jsem mu pusu. "Páni, něco málo z toho jsem věděla, ale tohle? Neměl si to moc lehký. Ale teď už bude všechno jenom lepší. Jsem tu pro tebe kdykoliv, kdekoliv, navždycky." Objala jsem ho. 
"Druhý kolo?" Zvedl obočí a políbil mě. 
"Nenene, počkej. měli bychom už jít. Alex bude mít strach." Dala jsem mu pusu, zvedla jsem flašku, obal od pringles a deku, kterou jsem složila a šli jsme.

Když jsme přišli na pokoj, Alex už spal. U nás na posteli leželi Sally s Jackem a koukali na film. Bůh ví, co ještě předtím dělali. No, rozloučili jsme se s nima, šla jsem se vysprchovat, pořádně jsem si umyla hlavu, rozčesala si vlasy a zapletla do copu. Oblékla jsem si Colovi větší tričko. Nakrémovala jsem si obličej a ruce, zapla jsem facebook, koukla jsem co je novýho, psala jsem si chvilku s Lolly. Mezitím se šel Cole vysprchovat. Když přišel voněl playboyem. Ode mě. Vyndal si z mini ledničky pivo a sedl si ke mě na postel, napil se piva, položil flašku na stolek a objal me. 
"Miluju tě." Řekl a dal mi pusu.

Zase kratší část, no.. Zítra, nebo o víkendu se pokusim napsat alespoň tři stránky!))
Děkuju za reads a vote. Snad se bude líbit.

Neobyčejná ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat