Sakra! Proč mě nikdo nevbudil? Je 10:20, to ani do tý školy nemusim. A to jsem ještě měla být v 9:15 u doktora! Rychle jsem vylítla z postele a dole v obýváku v klidu seděl Cole a Alex. "Co tu tak sedíte? Vždyť je půl jedenáctý!" Rychle jsem si namazala rohlík dala si ho do pusy a běžela zase nahoru. Oblékla jsem si legíny, volné tričko a přes to takové delší bolérko. Vlasy jsem si spletla do copou, trochu jsem se namalovala, dojedla rohlík, vyčistila zuby a šla jsem se obout. "Emily, Emily. Klid, musíme ti něco říct." Řekl Cole, když jsem se obouvala a chytl mě za ramena. "Počká to? Musim s tou rukou." Řekla jsem mu, dala jsem mu pusu a šla jsem. V nemocnici jsem byla tak do 5-ti minut.
"No to je dost, že jste přišla slečno Mansonová! Tak se posaďte." Řekl doktor a ukázal na židli. "Omlouvám se, zaspala jsem a nikdo mě nevzbudil." Řekla jsem mu.
"Tak ukažte tu ruku." Řekl mi doktor. Pak vzal takovou tu "řezačku" na sádru. A vyndal mi tu ruku ze sádry. "No myslim, že ta kost srostla pěkně. Tak si hlavně dávejte na skateboardu pozor, ať vás tu nemáme za chvíli znovu, ale teď ještě noste ortézu." Řekl a podal mi modrou ortézu. "Zapnete si ji sama, nebo vám ji mám zapnout?" Řekl a usmál se. "Já si ji zapnu." Taky jsem se na oplátku usmála. Jelikož to byl mladej doktor, tak jsem si nemusela připadat divně.
"Takže přijdete za dva týdny na kontrolu, ano?" Řekla mi sestra a podala mi kartičku s datem.
"Dobře, nashledanou." Zabouchla jsem dveře a šla domů. "No konečně jsi tu. Pojď posaď se." Řekl Cole a tahl mě ke gauči, kde seděl Alex. "Tak co jste udělali?" Nahodila jsem vážný výraz.
"Běž si zbalit, letíme na dovolenou." Řekl Cole a usmál se.
"Cože? Děláš si srandu? Kam?!" Zvedla jsem se ze sedačky.
"Buď v klidu, je to k moři, tak si zabal." Popostrčil mě ke schodům.
"Ale já chci vědět kam!" Dupla jsem si.
"Máš to tam hodně ráda, ale nikdy jsi tam nebyla. Je to ostrov a to je všechno co ti prozradím." Vyplázl na mě jazyk.
"Víš kolik ostrovů mám ráda?! Hm, no nic, tak já si jdu zbalit plavky." Vyběhla jsem do schodů, vyndala jsem si tašku a naskládala do ní pár triček, kraťasů, džíny a pak jsem museli sebějnout dolu, abych věděla jak dlouho tam budeme, abych věděla kolik spodního prádla si mám vzít. Vrátila jsem se zpátky nahoru a dobalila si. Pak jsem si ještě vyndala cestovní tašku do které jsem si dala žehličku, kosmetiku, notebook, nabíječky a sluchátka.
Tak můžeme jít. Mám zbaleno!" Křikla jsem ze zhora a šla jsem dolu.
"Tak se rychle obuj, taxík už čeká." Řekl a hodil přes sebe mikinu. Nastoupili jsme do auta a jeli na letiště.
Před letištěm stáli Jack a Sally. "Co tu dělají?" Překvapeně jsem se zeptala, vylezla z auta, vzala si cestovní tašku, běžela za Jackem a Sally a objala jsem je.'
"Vy letíte s náma?" Šťastně jsem se zeptala a usmála se.
"Vidíš ne?" Zasmál se Jack a strčil do mě.
"Tak jdeme?" Zeptal se Cole, vzal naše tašky a šli jsme. Odbavili jsme, já jsem si šla koupit do letadla pringles a šli jsme si sednout do haly. Pak jsme šli do takový tý místnosti, kde jsme čekali na letadlo a pak jsme nastoupili do letadla. Vážně bych nečekala, že si vyrazíme na Hawaii.Celou cestu jsem prospala.
Když jsem vyšla z letadla, nemmohla jsem uvěřit svým očím! "Hawaii? Cole, jako vážně? Ježiši já tě miluju!" Políbila jsem ho a zároveň jsem cítila, že mám v očích slzy.
"No snad nebudeš brečet?" Strkl do mě Cole a dal mi pusu.
Nastoupili jsme do autobusu, který nás zavezl k nejdokonalejšímu hotelu na světě.
"Ježiši, vy jste se zbláznili! To muselo stát hrozně moc peněz!" Vyhrkla jsem ze sebe, když jsme vešli do hlavní místnosti s recepcí.
"No vlastně, to né my, ale to byl tady Colův nápad." Usmála se Sally.
"Jste blázni!" Zasmála jsem se a objala je.
"Já chci taky obejmout!" Ozval se Alex. Tak jsem k němu šla a pořádně ho objala. Cole mezitím vyzvedl klíče od pokojů. Pak jsme se šli ubytovat a poohlídnout po okolí. Hawaii je vážně dokonalá.Ten den jsme ještě šli na chvíli k moři, pak jsme šli na večeři. Já jsem prostě musela ochutnat Hawaii z Hawaiie. Ta pizza byla vážně výborná! Ale byla dost velká, takže jsem si asi půlku vzala s seou na pokoj. Dojídala jsem jí celej večer.
V jednom pokoji jsme byli já, Cole a Alex a ve druhym Jack a Sally.
Než jsne usli, Colovi jsem opět řekla, že se zbláznil a pak jsme usli.Ráno jsem se vzbudila dřív než kluci, tak jsem se potichu převlékla do plavek a na ně si vzala delší tílko a kraťasy. Vlasy jsem si dala do drdolu a opatrně jsem probudila kluky, počkala jsem dokud se neoblíknou a neumyjou a šli jsme na snídani. Cestou jsme ještě zaklepali na Jacka se Sally a vzbudili je. Asi po půl hodiny přišli za náma. Já jsem si k snídani dala kafe, hemenex a ananas. Cole si dal toasty a Alex cereálie.Počkali jsme dokud se Jack se Sally nenasnídali a šli jsme k moři.
Kolem jedný hodiny odpoledne jsme se šli naobědvat do baru.Dali jsme si hranolky a hamburger. Divím se, že to tam mají. Ne jako, že by to byl nějaký zapadákov, to vůbec, ale , že bych čekala hlavně exotický jídla s ananasem a tak.
Pak jsme se chvíli opalovali, kluci šli dělat blbosti do moře a pak jsme se šli projít po hotelu a zastavili jsme se u bazénu, kde jsme byli do večera.
Pak jsme šli na večeři. Dala jsem si hranolky s kuřecím masen na kterém byla šunka sýr a ananas. Yummy. Kluci si dali pizzu a Sally salát s kuřecím masem.
Domluvili jsme se, že se pujdeme kouknout po obchodech a tak. Vešli jsme hned do prvního krámu s oblečením. Se Sally jsme si koupili dvě stejný trička a ještě jedno jsme koupili Lolly, protože patří k nám. E&S&L. Neřikám, že je to "forever" protože nikdy nevíte, co se stane. No každopádně si to tď budeme nejvíc užívat.
"Hele Cole? Proč tu neni i Lolly?" Usmála jsem se.
"No, řekla, že bez Marca nepoletí, ale Marc sem prostě nechtěl." Řekl a kývl hlavou.
"Aha no, Marc jí docela leze na mozek." Řekl jsem a zakroutila hlavou.
"A ty bys beze mě letěla?" Zvedl Cole obočí.
"Nevím." Zasnála jsem se.
"Fajn!" Cole začal dělat uraženýho.
Musela jsem se zasmát. "Lásko, tohle ti moc nejde." Přišla jsem k němu a objala ho. On mi dal pusu do vlasů.Nakoupili jsme si hromadu pringles, pár kusů oblečení a šli jsme zpět do hotelu. Vlezli jsme si k nám do pokoje a na notebooku jsme si pustili film. Jelikož byl s náma Alex nemohl to být ani horor ani nic sprostýho. Tak jsme si pustili Marley&Já. Samozřejmě, že jsme všichni na konci brečeli. Pak si tam kluci pustili tenis. Tenis moc nemusim, tak jsem se šla vysprchovat. Jako pyžamo jsem si vzala kraťasy a tílko. Pak jsem otevřela jedny pringles sedla jsem si na postel a pustili jsme si Lol. Neni to sice úplně slušný, ale myslim, že film je to pěknej. Koukali jsme na Amrickou verzi s Miley Cyrus. Během toho filmu Alex usnul. Tak ho Cole opatrně položil na jeho postel a přikryl ho. Vzali jsme notebook a šli na verandu. Natahali jsme si tam deky a polštáře a koukali se na film. Když Lol skončilo, pustili jsme si asi další čtyři filmy. Bylo půl třetí a na verandu přišel Alex.
"Tady jste, já jsem se bál, kde jste. A tady se svítilo. Můžu tu být s váma." Rozespale se zeptal.
"Broučku, mohl bys, ale mi už pujdeme spát. Je dost pozdě. Pojď jdeme si lehnout." Vzala jsem Alexe za ruku a uspala ho. Pak přišel Cole, že tam mají ještě tři filmy, na který se prostě musíme podívat. Ale nekoukali jsme na všechny, zkoukli jsme asi jen jeden a pak jsme byli unavení, tak jsme šli spát, bylo asi pět. Super. Vzbudili jsme se asi v deset, takže jsme rychle běželi na snídani.Omlouvám se, že teď nebyla tři dny část, ale musela jsem se učit. Děkuju vám za přesažení 500-ti reads a 36 votů!♡ Kdyžtak mi do komentů napište názory a třeba, co byste chtěli, aby se stalo)) Krásný zbytek dne))
ČTEŠ
Neobyčejná ✔
Teen FictionPříběh neobyčejné holky, která nadevše miluje skate. Bude spokojená, když začne chodit s Colem, přestěhuje se k němu a pomůže mu vychovávat jeho bratra Alexe? Můj první příběh, který si tu nechávám jen a pouze na památku, protože jsem s tím hrozně n...