10: "Znaš, nije lijepo drugim djevojkama krasti dečka."

5K 383 101
                                    

 AIDA JOHNSON

Zurio je u mene. Počela bih se smijati da također nisam zurila.

Gledao je u mene kao da me trenutno vidi u skroz drugačijem svijetlu, kao da me vidi prvi put. Njegove oči sjale su nekim meni neodređenim sjajem i kunem se, u tom trenutku sam htjela potrčati prema njemu i bolje se zagledati u njegove oči.

Međutim, noge me nisu slušale. Jedna noga mi je skamenjeno stajala na klavirskoj pedali koja je još uvijek držala završni ton dok su se nožni prsti moje druge noge grčili od želje da idu prema njemu.

Iz transa nas je prenulo otključavanje vrata. U istom trenutku naši su pogledi poletjeli prema čistačici koja nas je zbunjeno promatrala u jednoj ruci držeći ručku kante sa sredstvima za čišćenje, a u drugoj ključeve.

"Što se..." započela je govoriti, ali sam ju ja prekinula time što sam mahnito pokupila stvari s klavira u ruke i brzinom munje izjurila iz sobe.

Kada sam se ponovno našla u predvorju, duboko sam uzdahnula i, smirivši se, ušla u salu gdje je orkestar počinjao za par minuta. Sjedila sam mirno dok se sala nije napunila i odlučila svoj pogled držati prikovanim samo za note i klavir ispred mene.

* * *

Zvono na vratima nije se gasilo.

Protrljala sam oči i uzdahnula. Krevet je ovo jutro bio tako topao da mi je bilo preteško ustati. Samo sam ignorirala zvona i poplunom se pokrila po glavi.

Međutim, zvonjava se nastavila te sam bila prisiljena ustati i vidjeti tko je tako uporan u osam ujutro.

Ogledalo u hodniku pored kojeg sam prošla pokazivalo je djevojku raščupane kose i tamnih podočnjaka, još uvijek u pidžami. Iako sam sinoć legla u devet sati u krevet, nisam zaspala do dva ujutro jer su mi se u mislima cijelo vrijeme ponovno i ponovno premotavala događanja ranije tog poslijepodneva. Njegov pogled, njegovo lice, njegove oči.

Očajno sam prostenjala kada sam shvatila da nisam mogla spavati samo zbog jednog najobičnijeg seronje.

Razočarana sama sobom, umorno sam otvorila vrata i na njima ugledala Elle koja je, čim sam otvorila, zinula kako bi nešto rekla.

Razrogačila sam oči i bijesno zatvorila vrata. Potajno sam priželjkivala da su joj ta vrata lupila u nos kao što su lupila meni iza leđa jučer u mračnoj sobici.

Bila sam bijesna na nju. Kako mi je to mogla učiniti? Uplašila sam se kao nikada dosad.

Ali ono što mi nije jasno jest zašto je to učinila?

"Aida! Molim te, otvori vrata!" viknula je i počela lupati. Na njena posvjedovanja samo sam zaključala vrata i otišla u dnevni boravak.

Nakon kratkog vremena, počela je lupati po mojim prozorima toliko snažno da sam se bojala da će ih ubrzo i razbiti. Samo sam im se hladno približila i spustila rolete dolje. Nije me zanimalo što mi planira reći niti kako se namjerava opravdati.

"Ozbiljno? Spustila si rolete? Ma daj", rekla je ironično. "Samo me poslušaj. Ako to učiniš, puštam te na miru."

Ispučila sam usnice dok sam razmišljala što da napravim. Naposljetku sam uzdahnula. "Imaš dvije minute."

"Dogovorila sam se s Danielom da to napravimo jer smo skužili koliko se mrzite i htjeli smo vidjeti može li se ta mržnja pretvoriti u makar prijateljstvo. I jest, Aida, slušali smo vas kako svirate. Bilo je čarobno."

Sklopila sam oči. "Lagala si mi, Elle."

"Da, jer da sam ti rekla istinu, ne bi došla. Daj... moraš priznati da ti se svidjelo svirati s njime."

Note ljubaviOù les histoires vivent. Découvrez maintenant