22: "Ako budeš bio dobar."

4.3K 380 68
                                    

Mnogo hvala na 10K pogleda guys, mnogo nam to znači. Volimo vas❤

AIDA JOHNSON

Vijest da su Aida Johnson i Nathan Bennett zajedno se proširila školom poput vatre i pokvarila već pokvareni dan ponedjeljak, svima znan kao novi početak tjedna.

U subotu, dok sam čitala komentare nekih djevojaka u školi o meni, bila sam toliko bijesna da mi je došlo da bacim mobitel u zid i razbijem ga, međutim samo sam iznervirano zaplakala i iživljavala se na jadnom klaviru.

Tako da kada sam jutros u srednju školu Perth ušla u uskim trapericama, jednako uskom majicom i kosom spuštenom niz ramena za razliku od inače širokih trenerki, ogromnih dukserica i kosom uvijek u repu, ljudi me uopće nisu prepoznali već su zurili u mene kao u duha, misleći da sam nova učenica.

Pa, za moj novi izbor odjeće bila je odgovorna Elle koja je bila jednako bijesna i odlučila da bi bilo vrijeme da se napokon 'dignem iz mrtvih' i pokažem njima tko je zapravo Aida Johnson. Ostatak subote provela sam s njom u shopping centru kupujući si novu odjeću, za koju nam je velikodušno moja mama dala novce i složila se s Elle da im trebam pokazati da ne smijem biti ničiji predmet sprdnje.

Na moju vezu s Nateom je odobravajuće kimnula glavom sjetivši se da je on bio uz mene kada su lopovi pljačkali trgovinu i poželjela nam sreću. Tata je samo pročistio grlo, uputivši mi onaj pogled koji je trebao značiti 'ako te samo povrijedi...' , ali na svu sreću tu je uletjela moja mama i spasila me nadolazeće prodike. Međutim, nije mi promakao njegov pogled prema prozoru koji je gledao na staru ostavu, u kojoj su se nalazili alati poput kosilice, čekića i... sjekire.

Iz razmišljanja me prenulo nečije disanje za vratom te sam se brzinom munje okrenula. Zbunjeno sam gledala u Jacka Worthingtona koji je u mene buljio zbunjenim crnim očima i blistavim osmijehom na licu. Nije mi bilo jasno zašto bi vođa bejzbolske momčadi u ovoj školi uopće pogledao mene, a kamoli mi prišao tako blizu.

"Nova učenica, je li? Dozvoli mi da ti se predstavim. Moje ime je Jack i rijetko kad vidim ljepoticu poput tebe na ovom hodniku", rekao je poljubivši mi ruku. Zaprepašteno i između plača i smijeha sam gledala u njega, ne mogavši reći ni riječ.

"Makni se od nje, Jack", rekao je poznati glas lijevo od nas. Okrenula sam se prema Nateovom najboljem prijatelju Danielu i zurila u njega, još uvijek nepokretna.

"A zašto bih to napravio? Je li ona možda tvoja djevojka?" upitao je Jack podrugljivo.

"Ne, ali njezin dečko bi ti mogao razbiti nos ako se ne odmakneš od nje. Govorim za tvoje dobro, Jack. Jako je zaštitnički nastrojen", odgovorio je Daniel smiješeći se. Nisam mogla spriječiti cerek koji mi je pobjegao s usana nakon tih riječi. Možda je zvučalo zlobno, ali sviđalo mi se kako je zvučalo.

"A tko je, molim te, reci mi, taj idiot koji bi se samo usudio udariti me?" upitao je Jack samodopadno se osmjehujući s jednom podignutom obrvom.

"Ja sam taj idiot", rekao je Nate koji je bio manje od dva metra iza nas.

Iznenađeno sam se okrenula i ugledala svog smrtno ozbiljnog dečka. Približavao nam se s bijesnim izrazom lica na što je Jack otvorio usta u šoku i bacao pogled čas prema meni, čas prema njemu.

"Čekaj, zar nisi ti s onom Aidom Johnson-?" Naglo je ušutio kad je shvatio da sam to ja i odmjerio me u nevjerici.

"Da, jesam. I upravo joj stišćeš ruku. Ako se ne makneš od nje u roku od pet sekundi, razbit ću te", protisnuo je bijesno kroza zube. Krajičkom oka sam vidjela da su svi utihnuli i stali kako bi mogli promatrati scenu.

Note ljubaviOnde histórias criam vida. Descubra agora