Hope pov.
Pagreitinau. Važiavau greitai. Pagaliau tai įvyks. Aš to laukiau jau tris metus. Turėjau būti atsargi. Nes jie nežinojo apie mus su Alex. Jis žinojo, kad yra dar du žmonės. Tačiau kokie, nežinojo. Dean mirė dėl priesaikos. Jis ar taip, ar taip būtų miręs. Tad jam buvo nesvarbu. Nesvarbu, jis būtų pasakęs, ar ne, jį vis tiek būtų nužudę. Jį ir nužudė, tačiau jis mus apsaugojo. O dabar mes atkeršysime.
Aš atvešiu Louis. O jo pakalikai turėtų jau būti ten. Juos turėjo atsivešt Alex. Ji apsimetė jų drauge ir atsivežė į vietą, kur sutarėme susitikt.
Privažiavus vietą, sustabdžiau mašiną. Pastačiau ją toliau nuo namo. Pastebėjau Alex mašiną. Reiškia, kad jie ten. Todėl parašysiu jai.
Aš: Atsiųsk žmonių iki manęs.
Po minutės, jie buvo čia. Jie tempė Louis į namą. Kai įėjome į vidų, jie jį pririšo prie kedės. Pastebėjau, kad kiti keturi be sąmonės ir taip pat pririšti.
** Po 10 minučių **
- Alex, jau eime. Aš noriu greičiau atkeršyti. Jie jau bus pabudę. - zyziau.
- Nagi, tegul pasikankina. – įkalbinėjo mane mergina.
- Jie žino, kad tai mes juos čia atvežėme, tik jie garantuotai nežino kodėl. Tad einam. Turim jiems viską papasakot prieš jų mirtį. - pasakiau ir ji linktelėjo.
- Paimk ginklų. – paliepė Alex.
Paėmiau kelis ginklus. Alex keliems apsauginiams liepė eit kartu. Ir būti ten.
Mes įėjome į patalpą. Mačiau, kad visi pabudę. Nuostabu.
Mes su Alex ėjome arčiau. Kažkuris apsauginis įjungė šviesą. Taip geriau kalbėti. Jie visi pakėlė galvas.
- Atriškit burnas. - paliepiau.
Apsauginiai atrišo jiems burnas. Jie pradėjo šaukt. Bet kodėl? Nejau nesupranta, kad tai jų neišgelbės.
- Jūs rimtai? - nusijuokiau. - Niekas jūsų negirdės. Mes toli nuo civilizuotos vietos. Nejau neprisimenat šios vietos?
- Neprisimenat? Juk patys ją parodėte. - pasišaipė Alex.
Jie pradėjo galvot.
- Negali būti. - pasakė Harry.
- Daug ko negali vykti, bet vyksta. – tariau.
- Apie šią vietą niekas nežino. Kaip jūs...? – kalbėjo ir staiga nutilo Niall.
- Jau supratot ar padėti? - paklausė Alex.
- Dean. – daviau užuomeną.
Tada jie visi išpūtė akis.
- Jūs tos dvi likusios? - paklausė Liam.
-Greit galvojate. - atsakė Alex.
- Ir pagaliau po trijų metų aš atkeršysiu tau. - pasakiau žiūrėdama į Louis.
- O aš nužudysiu kitus. - pridūrė Alex.
- Kodėl Hope nori nužudyti Louis? - paklausė Zayn.
- Jis, - parodžiau į Louis, - jis nužudė mano vaikiną! Mano geriausią draugą! Mūsiškį! Mano gyvenimo meilę!
YOU ARE READING
Do You Remember Me? (1)
FanfictionJi vardu Hope Lilah Gomez. Mergina savo elgesiu įgriso tėvams, tad jie nusprendė išsiųsti dukrą į miestelį, kuriame buvo visko pradžia. Ji manė, jog ten grįžti daugiau nebereiks. Kad viskas, kas ten įvyko prieš penkerius metus, ten ir liks. Manė, jo...