13 ,,Su Katherin? Nejuokauk."

1.9K 91 2
                                    

Louis pov.

Pakėlęs galvą pamačiau... Conor? Ką jis čia veikia? Hiustone? Jis nekenčia šios vietos.

- Sveikas, Louis. - pasisveikino jis ir nusišypsojo savo pašaipia šypsenėle.

- Conor, ką čia veiki? - paklausiau.

- Atvykau aplankyti tavęs. - atsakė vaikinas ir aš nusijuokiau.

- Conor, tu nekenti šios vietos. - pasakiau.

- Na, žinai, kai grįžo Lilah bus smagu. - atsakė jis.

- Greitas patarimas. Lilah yra Kate. Ta pati Kate. - pasakiau.

- Neapmausi. Mažoji Katherin pusseserė Lilah yra Kate? Netikiu. - tarė Conor.

- Pirmiau aš ir nieko neįtariau. Kai atvyko jos draugė Zara, kuri, pasirodo, yra Dean sesuo jau tą pačią savaitę mes vos nenumirėm nuo kulkos. - papasakojau.

- Niekada nemaniau, kad tai pasakysiu, bet mielai paspausčiau jai ranką. Jus apmauti tai... beveik neįmanoma. - juokėsi vaikinas.

- O apgauti jų trejetą yra NEįmanoma. - pasakiau.

- Tiesa. - atsiduso Conor.

- Bet ir aš turiu taškų. Leidau Dean grįžti ir gali įsivaizduoti kas nutiko. Ji bandė nusižudyti, o dar paskui ir avariją per ją padariau. - atsidusau.

- Tu tikrai tai sugebi. - nusijuokė jis.

- O kaip tau sekasi, Conor? Kaip Rose? - paklausiau.

- Išsiskyriau su ja jau prieš metus. Ji išdavė mane su kitu. - atsakė vaikinas, bet negirdėjau balse jokios nuoskaudos.

- Tau ji niekada nerūpėjo, tiesa? - paklausiau.

- Kam prisiminti praetį, Louis? Žiūrėk į priekį, o ne atgal. - pasakė Conor.

- Manau mes visą gyvenimą tokie ir liksim. - tariau nukreipdamas temą.

- Kokie?

- Vieniši, bet karšti. - atsakiau, o jis nusijuokė kaip ir aš.

- Taip, Louis, taip ir bus. Tikriausiai. Kaip Katherin? Gal tapot pora? - paklausė Conor.

- Su Katherin? Nejuokauk. - nusijuokiau.

- Bet gi jūs taip gerai sutariate. - priminė jis. - Kas nutiko?

- Conor, kalbėk be užuolankų. Tai tau ji visuomet patiko, o ne man. Tu mam sakei, kad jos mirtinai reikia mūsų gaujai ir buvai teisus, tačiau dabar viskas pasikeitė. - atsidusau. - Be to, su Katherin man nepakeliui. Ji perėjo į Kate pusę ir turi daug mane žlugdančios informacijos.

- Ji blefuoja, o tu tiki. Ji neturi jokios informacijos. O jei paviešins pati sės. - tarė vaikinas.

- Bėda tame, kad ji turi. Šiandien pats įsitikinau. Ir mes puikiai žinome, kad Katherinyra gudresnė nei atrodo. - pasakiau.

- Kuo ta Kate tokia ypatinga? - burbėjo Conor. - Iš viso ko ją gelbėjai jei nori, kad ji mirtų?

- Nes ji ypatinga. Kitokia.  - pasakiau, o jis išsižiojo. Nejau pasakiau tai garsiai?

- Prašau, pasakyk, kad jos neįsimylėjai. Tik ne tu, Louis. - prašė jis.

- Aš nežinau ką jaučiu. Ir jei tai kažkas daugiau aš padarysiu viską, kad ji pajaustų tą patį. -  pasakiau. - Bet taip nėra.

- Baigiam apie Kate. Kaip kitiems sekasi? - paklausė vaikinas.

- Sakydamas "kitiems" turėjai omenyje Nicole. - pasakiau.

Do You Remember Me? (1)Where stories live. Discover now